AndroidHealthClinic

Gesloten Johnmb's Smolov weg naar de DRC cup

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Op het moment dat het effect van anabole steroïden (ook het blijvende voordeel) weer eens worden gedownplayed ga ik de discussie verlaten. Kleine shortcut in training, manmanman.

neem deze zoveelste kans om te laten zien waarom de effecten van AAS( op de lange duur) zoveel groter zijn dan beweerd word.
nu weet ik ook dat daar niet genoeg( als er überhaupt) onderzoek naar gedaan is.

je begrijpt toch zeker wel dat zelfs als in theorie het voor een grote voordelen kan zorgen ook na het gebruikt, het in realiteit zo goed als nooit zo zal lopen/werken.

een gebruikter breekt de regels van ipf

precies.

en een moordenaar breekt de regels/wet, een ex gebruiker niet.

zoals je zelf al zei, het is grijs gebied.

de meeste mensen willen niet dat een ex gebruiker in de NPB/IPF lift.
maar iemand die 2 jaar geleden een kuur gedaan heeft is ook niet op zijn plek in een bond waar alles toegestaan is.

zoals het er nu aan toe gaat komt het neer op de moraliteit van de lifter.
maar het is vrij duidelijk dat er erg veel ex gebruikers zijn die het moraal niet een probleem vinden om in de NPD/IPF te liften.

je hebt er gewoon voordeel van en je benadeelt eerlijke powerlifters als jij met een kuurverleden bij naturel wedstrijden gaat liften. Als jij dat ok vindt omdat je een arbitraire tijd off bent geweest staat je ethisch kompas nog schever dan dat van de gemiddelde psychopaat

neem deze zoveelste kans om te laten zien waarom de effecten van AAS( op de lange duur) zoveel groter zijn dan beweerd word.
nu weet ik ook dat daar niet genoeg( als er überhaupt) onderzoek naar gedaan is.

je begrijpt toch zeker wel dat zelfs als in theorie het voor een grote voordelen kan zorgen ook na het gebruikt, het in realiteit zo goed als nooit zo zal lopen/werken.

zoals je zelf al zei, het is grijs gebied.

de meeste mensen willen niet dat een ex gebruiker in de NPB/IPF lift.
maar iemand die 2 jaar geleden een kuur gedaan heeft is ook niet op zijn plek in een bond waar alles toegestaan is.

zoals het er nu aan toe gaat komt het neer op de moraliteit van de lifter.
maar het is vrij duidelijk dat er erg veel ex gebruikers zijn die het moraal niet een probleem vinden om in de NPD/IPF te liften.
en het is volgens eenzelfde logica wel juist om mensen die nooit hebben gebruikt het op te laten nemen tegen mensen die duidelijk voordeel hebben behaald uit gebruik?

ik snap ook het probleem niet, er is geen stigma, er is een untested bond. waarom zou iemand niet gewoon daar gaan liften? je doet het toch voor jezelf en 95% van de tijd ben je toch niet goed genoeg om internationaal iets te behalen.

en last but not least, misschien moet je voordat je een spuit in je reet ramt denken of je misschien ooit een sport wil gaan doen waar getest wordt. Als je volwassen genoeg bent om aan de anabolen te gaan moet je ook volwassen genoeg zijn om de lange termijn consequenties van je acties te berijpen. het is dan wel heel makkelijk om het recht te praten met die 2 jaar omdat first time offenders ook na 2 jaar weer mee mogen doen

je hebt er gewoon voordeel van en je benadeelt eerlijke powerlifters als jij met een kuurverleden bij naturel wedstrijden gaat liften. Als jij dat ok vindt omdat je een arbitraire tijd off bent geweest staat je ethisch kompas nog schever dan dat van de gemiddelde psychopaat

heb jij enig idee hoeveel mensen dit doen :roflol:

en het is volgens eenzelfde logica wel juist om mensen die nooit hebben gebruikt het op te laten nemen tegen mensen die duidelijk voordeel hebben behaald uit gebruik?

ik snap ook het probleem niet, er is geen stigma, er is een untested bond. waarom zou iemand niet gewoon daar gaan liften? je doet het toch voor jezelf en 95% van de tijd ben je toch niet goed genoeg om internationaal iets te behalen.

en last but not least, misschien moet je voordat je een spuit in je reet ramt denken of je misschien ooit een sport wil gaan doen waar getest wordt. Als je volwassen genoeg bent om aan de anabolen te gaan moet je ook volwassen genoeg zijn om de lange termijn consequenties van je acties te berijpen. het is dan wel heel makkelijk om het recht te praten met die 2 jaar omdat first time offenders ook na 2 jaar weer mee mogen doen

dat zeg ik toch ook.

dat argument kan je net zo goed omdraaien

zeker waar, helemaal met je eens.
dat neemt alleen niet weg dat een levenslange uitsluiting van deelname niet een van de consequenties is.

heb jij enig idee hoeveel mensen dit doen :roflol:

Er zijn ook best wat mensen die auto's stelen.

Geen zin om je andere stuk te quoten, nogal een gekut op de telefoon, maar ik zeg nergens dat JohnMB of iemand die kuurt niet serieus lift. Dat is een misinterpretatie van jullie kant.

Geen zin om je andere stuk te quoten, nogal een gekut op de telefoon, maar ik zeg nergens dat JohnMB of iemand die kuurt niet serieus lift. Dat is een misinterpretatie van jullie kant.

ik bedoelde niet dat het goed is omdat meer mensen het doen.
ik vind het grappig dat hij al die mensen erger vind dan psychopaten.

Powerlifting Holland organiseert ook vast leuke wedstrijden. Of doe een club wedstrijd mee? Begrijp niet zo goed waarom je perse DRC wil pakken. Dalijk zitten de inschrijvingen vol en cockblock jij dus mensen die wel serieus willen/mogen liften binnen de NPB.

wat wil je hier precies mee zeggen dan.

dat mensen met een kuur verleden wel serieus kunnen liften, maar als ze een NPB meet doen ze opeens niet meer serieus liften?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil hierop ingaan maar wil daarna de discussie graag sluiten in deze log, mocht je verder willen gaan mag je mij altijd PMén
Nee, de vergelijking klopt niet omdat de moordenaar niet altijd een moordenaar is, maar de (ex) gebruiker wel praktisch zijn leven lang voordeel heeft. Het heeft niets te maken met "vergeten en vergeven" of iets dergelijks, het probleem is dat iemand die heeft gekuurd altijd voordeel heeft tegenover iemand die nog nooit heeft gekuurd en daarom is de competitie oneerlijk.
Ik zal geen absolute voordeel hebben tov anderen in competitie.
mensen die hebben gekuurd hebben een shortcut gehad. Is dat eerlijk? In het powerliften zijn ook gewoon bonden waar niet getest word dat maakt IMO ook een heel groot verschil

het feit dat het niet in de regels staat komt omdat het niet te testen valt en rechtvaardigd het dus alleminst.
Uitspraken als ''ja shortcuts in het begin'' slaat op niks sinds die progressie staakt en terug valt en hoe dan ook geen voordelen heeft qua absolute prestaties op een meet in dit geval.
Mensen die starting strenght hanteren hebben ook een shortcut gebruikt tov aankloten in de gym. om maar een grove vergelijking te maken. Sinds het geen moer uitmaakt wat ik 2-10-20 jaar terug heb gedaan. Wat er toe doet is wat ik nu doe en wat er aantoonbaar is in mijn lichaam wat daadwerkelijk absolute voordeel geeft in de periode leidend naar een wedstrijd tov anderen.

Omdat ik niet ingemaakt wil worden door mensen die on zijn. En sorry dat ik niet wist dat ik van deze sport ging houden toen ik klein was.

Dat was echter wel wat je duidelijk aangaf ook al ging ik er niet vanuit dat je het zo bedoelde.

Als ik wist dat ik niet welkom zou zijn bij de DRC zou ik nooit mij hebben aangemeld of een log maken überhaupt sinds mijn verleden bekend is. Nogmaals zou ik nooit iets van iemand af willen nemen en zou ik mij niet hier tussen willen mengen als ik voordelen heb op een wedstrijd ten opzichte van anderen.

Ik heb respect voor iedereen die een passie heeft voor Powerlifting/strongman/weightlifting en heb ontzettend veel respect voor iedereen die competitie voert om hun krachten te meten met gelijke regels. dit moedig ik ook aan en zou dit nooit willen dwarsbomen. Ik wil op de DRC verschijnen gemotiveerd voor iedereen en mezelf, om gelijkwaardig behandeld te worden en er een topdag van te maken met zijn allen.

wat wil je hier precies mee zeggen dan.

dat mensen met een kuur verleden wel serieus kunnen liften, maar als ze een NPB meet doen ze opeens niet meer serieus liften?

Even los van het verhaal dat hij er niet thuis hoort, geeft hij zelf aan niet naar het NK te gaan/willen. Er zal vast een limiet komen op het aantal inschrijvingen en mogelijk cockblock je dan iemand die wel de ambitie heeft op het NK te komen. Dat bedoelde ik met die opmerking.

Ochtend
Bench
140x2x2

Avond

smolov w1d2

Sq
140x8x3
150x5
165x2x2
175x1

Bench
140x1
135x1
130x1x2

Vandaag rust dag.
Calorieën van 2800 naar 1900 en laag intensiteit cardio 50 min.

Lol lekker kort door de bocht hier allemaal weer.
Met een vrouwelijk boegbeeld die meer chemische stoffen in haar lijf heeft dan de kerncentrale hier verderop kan je dat dopingvrij toch niet serieus meer nemen..

Lol lekker kort door de bocht hier allemaal weer.
Met een vrouwelijk boegbeeld die meer chemische stoffen in haar lijf heeft dan de kerncentrale hier verderop kan je dat dopingvrij toch niet serieus meer nemen..

Ze is nooit gepakt en wel veel getest. Wat kan de NPB nog meer doen?

Naar mijn mening is het dopingbeleid van de WADA veel te soft. Ben je gepakt, toedeledokie, je doet gewoon niet meer mee.
Stel ik zou ooit in mijn leven hebben gebruikt, dan zou ik mezelf niet in de spiegel aan durven kijken wanneer ik in een competitie zit met mensen die wel eerlijk spelen.
Het gaat niet alleen om of je betrapt bent of niet maar ook om je eigen moraal. Valsspelers horen niet thuis in welke sport dan ook en als je zelf je dopinggebruik goed probeert te praten dan is er iets mis met je moraal.

Ze is nooit gepakt en wel veel getest. Wat kan de NPB nog meer doen?

Naar mijn mening is het dopingbeleid van de WADA veel te soft. Ben je gepakt, toedeledokie, je doet gewoon niet meer mee.
Stel ik zou ooit in mijn leven hebben gebruikt, dan zou ik mezelf niet in de spiegel aan durven kijken wanneer ik in een competitie zit met mensen die wel eerlijk spelen.
Het gaat niet alleen om of je betrapt bent of niet maar ook om je eigen moraal. Valsspelers horen niet thuis in welke sport dan ook en als je zelf je dopinggebruik goed probeert te praten dan is er iets mis met je moraal
.
mooi verwoord.

ik zie het probleem niet

johnmb is net als ielja strik nooit gepakt bij een test dus is gewoon natty

:trollface:

for what it's worth is het volgens mij niet expliciet verboden in de anti doping regels van de IPF dat je vroeger ooit gebruikt hebt, maar dat zou natuurlijk ook gewoon 100% niet testbaar/enforceable zijn dus zegt verder weinig

Laatst bewerkt:
ik zie het probleem niet

johnmb is net als ielja strik nooit gepakt bij een test dus is gewoon natty

:trollface:

for what it's worth is het volgens mij niet expliciet verboden in de anti doping regels van de IPF dat je vroeger ooit gebruikt hebt, maar dat zou natuurlijk ook gewoon 100% niet testbaar/enforceable zijn dus zegt verder weinig

Er zijn voor zover ik weet geen regels voor omdat het niet te testen valt. Volgens de ipf overtreedt je het dopingregelement al wanneer je een seminar van ed coan volgt. Ik denk niet dat ze bij ex-kuurders ook maar enkele genade zullen tonen

Waarom ben je eigenlijk zo gefixeerd op het al dan niet naturel zijn van ielja strik? Zag het in een ander topic ook al voorbij komen

@KapiteinKoolvis

Het zal je op wedstrijden vanzelf op gaan vallen wie wel en niet eerlijk spelen.
Feit is dat bepaalde lifters de internationale wedstrijden mijden en binnenlands amper getest worden.

Dit is ook de reden dat ik onlangs besloten heb mijn lidmaatschap op te zeggen, vind kuren maar dan liegen veel kwalijker en dan kuren an sich.

Er zijn voor zover ik weet geen regels voor omdat het niet te testen valt. Volgens de ipf overtreedt je het dopingregelement al wanneer je een seminar van ed coan volgt. Ik denk niet dat ze bij ex-kuurders ook maar enkele genade zullen tonen

Waarom ben je eigenlijk zo gefixeerd op het al dan niet naturel zijn van ielja strik? Zag het in een ander topic ook al voorbij komen

Nee dat was eigenlijk ook waarom ik er een beetje doorheen geskimd ben, was benieuwd of ze voor de vorm/als statement oid het toch bespreken in hun anti-doping beleid maar dat was niet het geval. Zou inderdaad geen praktisch nut hebben verder want is niet te enforcen. Maar op de prohibited substance list staan bijvoorbeeld ook stoffen waar je niet eens voor kunt testen, dus het leek me wel mogelijk dat het erin zou staan.

Gefixeerd zou ik het niet noemen hoor :p. Vind het gewoon lollig dat dezelfde mensen die al beginnen te steigeren als iemand 3 jaar geleden een kuurtje gedaan heeft en bij de NPB wil gaan liften of die tot in de oneindigheid de ultra nattyheid van de IPF verdedigen geen probleem hebben met zo iemand in de IPF hall of fame. :roflol:

En zich dan vervolgens verschuilen achter JA MAAR ZE HEEFT NOOIT EN TEST GEFAALD DUS ZE IS NATTY HOOR!!! pls zeg zo naief en hypocriet kan je toch gvd niet zijn :roflol:

smolov in combinatie met cutten?
Yes, probeer 0,5 te verliezen wekelijks , deze twee dagen zo laag sinds ik Zaterdag een buffet heb :)
Zodra week 3 ingaat gaan de calorieën ook omhoog sinds de volume dramatisch verhoogd gaat worden icm benchen.

Vandaag 1800 calorieen + 45 min cardio + rusdag.
Morgen laatste dag van de eerste phase in week+benches.

Aan de rest:
Ik heb jullie gevraagd om deze discussie stop te zetten in deze log.Ik heb mij verdedigd met mijn argument. Mochten jullie nogmaals vragen hebben of een discussie willen aangaan nodig ik jullie uit om mij een persoonlijk bericht te sturen zodat dit topic als log kan blijven dienen..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven