Training van vandaag:
Bench Press:
8x20kg opw
8x45kg opw
8x45kg opw
5x75kg opw
5x92,5kg
PR
5x92,5kg
PR
5x92,5kg
PR
5x92,5kg
PR
5x92,5kg
PR
Chin Up:
6xBw(90kg)+5kg
6xBw+5kg
6xBw+5kg
6xBw+5kg
Lateral Raise (in een machine)
10x10kg Opw
8x15kg opw
8x25kg
8x25kg
8x25kg
Cable Seated Row:
8x40kg Opw
8x60kg
8x60kg
8x60kg
Cable Rope Face Pull:
10x20kg Opw
10x30kg
10x30kg
Preacher Curl:
10x16kg Opw
10x26kg
10x26kg
Dippen:
8xbw
8xbw
8xbw
Opmerking:
Bankdrukken had ik gelukkig met de hakken over de sloot gehaald

Nieuw record voor me yeahhh 5x5x92,5kg! volgende x 95 proberen.
De rest ging k*t... heeel erg k*ttt!
De rede?? kennen 3 dingen zijn:
Heenweg naar de sportschool heb ik een ongeluk gehad en voorkant van me auto in elkaar gereden doordat ik geen voorrang kreeg.
Formulier ingevuld en 1,5 later was ik alsnog in de sportschool haha maar me kop was er niet zo bij...
Gisteren ben ik naar een soort masseur geweest die alles flink heeft late knakken en doen en daarvan heb ik dus ook nog een hoop spierpijn wat niet echt relax was voor me training.
En vandaag op het werk ging 5 minuten voordat ik afgewerkt was nog een hoop mis waardoor even ver was als begin van de dag..
Naja, soms heb je van die dagen dat het ff tegen zat, en dat was vandaag dus

Maar gelukkig wel me 5x5 oefening gehaald, en das wel chill want die zijn heilig bij mij, en dat ik de rest van de oefeningen op 50% heb gedaan tjaa.. ken ik mee leven voor een x.
Of ik morgen ga trainen weet ik nog niet, want ik heb vrijdag/zatedag en zondag Spel Zonder Grenzen.. Dat is een soort 6kamp met een hoop wildernis banen enzo alleen dan de grootste van nederland.. dus als ik dan morgen volle bak benen train gaat dat niet goed komen als ik 3 dagen lang over die dingen heen moet rennen.
Als ik morgen ga, ga ik alleen deadliften en erna weer naar huis

Maandag en dinsdag zal ook wel niet zo boeiend zijn, omdat ik dan gruwelijke spierpijn heb van 3 dagen over die luchtkussen zooi heen rennen
Naja, we zullen het wel zien,
Houdoe