Ja oke.. Maar ik voel voort precies aan wanneer ik een oefening ff wat lichter moet pakken als normaal om me herstel niet in de weg te zitten.
In het begin was ik vaak eigenwijs en bleef maar gas geven, maar nu doe ik af en toe wat rustiger om vervolgens de week erop weer te knallen.
Alles 1x p week vind ik persoonlijk 3x niks... je spieren zijn na 2 a 3 dagen hersteld, waarom zou je dan 6 dagen wachten totdat je ze weer belast? dat is verloren tijd.
Als je je spieren 2x p week zou belasten alleen dan niet zoveel oefeningen maar bvb maandag 2 voor borst en donderdag 2 voor borst, dan heb je er toch 4 p week, waarschijnlijk net zo veel als je nu hebt alleen dan doe je ze niet achter elkaar en dan bouw je naar mijn mening sneller iets op als dat je ze maar 1x p week belast.
Als ik ooit van dit Ub/Lb schema af wil, stap ik over op een 3 daags schema wat ik door wissel voor 4 dagen.
Dag 1 Borst, schouders, triceps
Dag 2 Rug, biceps en trapezes denk ik
Dag 3, benen en kuiten en buik.
Dag 4 Het zelfde als dat 1 en dan die maandag met dag 2 beginnen.
Of ik Doe Ub/Lb, maar hou dan na de Ub en Lb 2 dagen rust en dan weer Ub en Lb, en dan 2 dagen rust en zo verder... want dan is me herstel net wat beter.. maar nu af en toe een oefening rustig aan doen is ook zeker niet verkeerd.
Zou wel gaaf zijn om hetzelfde schema te doen, kennen we een beetje verglijken.. haha.
Maargoed, hier mijn training van vandaag:
Bench Press:
8x20kg opw
8x50kg opw
8x50kg opw
5x75kg opw
5x97,5kg
PR
5x97,5kg
RP
5x97,5kg
PR
5x97,5kg
PR
5x97,5kg
PR
Chin Up:
7xBw(90kg)+5kg
7xBw+5kg
7xBw+5kg
6xBw+5kg
Lateral Raise: Dumbells)
8x8kg
8x8kg
8x8kg
Cable Seated Row:
8x60kg Opw
7x90kg
PR
7x90kg
PR
7x90kg
PR
Cable Rope Face Pull:
10x20kg Opw
10x35kg
15x55kg
PR
15x55kg
PR
Preacher Curl:
10x16kg Opw
10x26kg Opw
9x38,5kg
PR
9x38,5kg
PR
9x38,5kg
PR
Dippen:
7xbw+7,5kg
PR
7xbw+7,5kg
PR
7xbw+7,5kg
PR
Opmerking:
Eerste x lateral Raise met losse dumbells, wat ff wat aan kloten op die 8kg.
En die benchpress 5x5x97,5 gehaald!!!! yeahhh.
Mijn broer zij na de 2e set van john jonge, dat ga jij nooit niet halen... haha en wonder boven wonder toch wel..
Had bij de laatste 2 sets wel alles bij elkaar geschreeuwd maar het is toch gelukt.
Volgende x dus 5x5x100kg proberen, alleen maakt het me niet uit al haal ik maar 5x2x100kg, het gewicht 100kg is voor mij een mijlpaal om die te bankdrukken en dat ga ik in iedergeval halen

.
Verder was die Cable Row best hardcore! hahaa
Houdoeeeee