AndroidHealthClinic

Johnyyy`s Superlog!! Op naar Oerkrachtt

Aardige training toch maat, frontsquat goed opbouwen kwa technniek, en die 200 dl komt er wel aan binnekort. Werkse.

• Topic Starter Topic Starter
Hoooooooooooooooooi, ben ik weer.. eindelijk weer eens kennen trainen.
Vorige week maandag tot vrijdag elke dag van 07:00 tot 21:00 gewerkt, en snachts in een hotel geslapen in Gent waar ik tevens ook aan het werk was..
Kut bedden in het hotel, dus elke avond 2 dubbele wisky cola`s voor het slapen gaan:P
Zaterdag mannendag gehad met de vriendengroep en van 2 tot 2 gezopen...
Maar vandaag toch maar weer eens wezen trainen!
Donderdag avond vertrek ik naar de zwarte cross en smaandags kom ik daarvan terug.. dus dan zal ik ook wel aardig naar de klote zijn.. maar goed.. daarna ga ik zeker weer knallen!!!

Training van vandaag: (viel me niet tegen)

Bent Over Row:
8x40kg opw
8x40kg opw
5x60kg opw
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Militiry Press:
8x15kg opw
8x30kg opw
5x30kg opw
5x45kg opw
4x60kg PR
4x60kg PR
4x60kg PR
4x60kg PR
4x60kg PR

Wide Grip Lat Pull Down:
8x40kg opw
8x60kg opw
8x85kg PR
8x85kg PR
8x85kg PR

Dumbell Incline Press: (gewicht is per Dumbell)
8x16kg opw
8x16kg opw
8x25kg opw
5x34kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg

Up Right Row:
10x17kg opw
10x27kg opw
10x37kg
10x37kg

Barbell Curl:
10x17kg opw
10x27kg opw
9x39,5kg
9x39,5kg
9x39,5kg

Cable Triceps Pushdown: (met touwtjes)
8x10kg opw
8x20kg opw
10x25kg
10x25kg
10x25kg
10x15kg
10x10kg

Opmerking:
Ik dacht dat word helemaal niks vandaag... na 6 dagen alcohol, maar viel me nog niet tegen!
Had wel 1 schep pre-workout van te voren... maargoed.
Vorige x met militiry press 5x3x60kg gedaan en had daarbij flink wat last van me schouders..
Nu 5x4x60kg gedaan en daarbij een PR en had eigenlijk geen last van me schouders..
Dus misschien is die week (soort van ) rust, toch goed voor me geweest.
Helaas morgen nog maar 1x trainen en dan tot dinsdag/woensdag niet..
Helaas.... erna ga ik weer knalle!

Houdoe:D

He's back, valt zeker niet tegen, en een Johnyyy's superlog training zonder PR zal geen Johny training zijn:p.

Inderdaad een fijne training en goede PR's :)
Een week rust kan soms wonderen doen. Teveel rust weer niet... ;) Hopelijk kom je goed door de zwarte cross heen. Morgen alles er weer uithalen!

Training van vandaag: (voelde me niet helemaal fit, maar toch gegaan)

Squat:
8x20kg opw
8x50kg opw
8x50kg opw
5x75kg opw
5x102,5kg PR
5x102,5kg PR
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Stiff Legged Deadlift:
8x20kg opw
8x40kg opw
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Leg Press: (technogym)
8x100kg opw
10x200kg PR
10x200kg PR
10x200kg PR

Leg extensions: (1 sec bovenin vast houden)
15x25kg
15x25kg

Standing Calf Raises:
10xbw+30kg Opw
11xbw+80kg PR
11xbw+80kg PR
11xbw+80kg PR
11xbw+80kg PR

Opmerking:
Ik voelde me niet helemaal fit en zo duf als iets..
Toch die 5x5x102,5 proberen te Squaten...
Maar na 2 setjes ging het gewoon echt helemaal niet meer, en maar op 100kg verder gegaan..
Na het Squaten ff 5 minuten rust gehad en toen voelde ik mezelf weer een beetje mens worden en de training af gemaakt.
Helaas nu tot volgende week dinsdag weer niet trainen... (Dju toch)
Maar daarna gaan er weer PR`s valle.

Houdoeeee en Train ze boys!!! :D

Weer niet trainen, je gaat al je gains verliezen brah
Verder toch aardige gewichten verplaats vandaag :D

De prs zijn weer binnen het weekend kan beginnen ;). Nette training, bij benen kan ik ook wel eens hebben dat ik even 5min bij moet komen.

vakantie zit eraan te komen... en dan is zowizo heel me ritme en alles kut..
naja, hopelijk heb ik na de vakantie alles snel weer op orde en dan word er weer gas gegeve!

Hooooooooooooooi,
Ik wil ff laten weten dat ik nog leef:D
De zwarte Cross heb ik gelukkig overleeft na Donderdags tot s`Maandags bierdrinken en weinig slapen/eten..
Ik heb afgelopen donderdag en vrijdag wel het trainen weer op proberen te pakken, maar de trainingen gingen zo kut dat ze het posten niet eens waard waren.
Jullie weten wel hoe mijn normale training eruit ziet.. nou tel bij die gewichten 10 tot 20kg af en zo ging het dus donderdag en vrijdag...
Nu wel weer zwaar gemotiveerd om weer te knallen!!!!! en ik denk dat ik het ook wel redelijk snel weer op de rit heb.
Alleen in de vakantie is heel me ritme eruit, en eet ik heel slecht omdat ik vrijwel heel de dag niet veel uit voer.
Ik ga vanaf maandag weer gewoon volle sjars aan de gang en hopelijk komende eerste Pr`s weer zo spoedig mogelijk....

Wekom terug zet em op komende week.

Welcome back!

Oeeee ik begin me een beetje schuldig te gaan voelen.. nou dat iedereen Welcome back zegt.. haha.
Voorlopig hoeven jullie dat niet meer te zeggen!
Want nu ga ik eerst eens zorgen dat ik eindelijk die 1x200kg deadlift en 5x5x100kg benchpress haal.
Verder wil ik 5x5 110kg Squaten en 1x100kg boomstam tjakaaaaaaaaa Yeahhhhhhh.

Ik race je naar de 200 DL
Welkom terug btw, en dat kut ritme klinkt herkenbaar haha

Lig zelf ook de halve dag in mn nest waardoor de voeding ook lastiger is.
Al doen pannekoeken pindas en nutella het aardig goed voor de kcal haha

Oeeee ik begin me een beetje schuldig te gaan voelen.. nou dat iedereen Welcome back zegt.. haha.
Voorlopig hoeven jullie dat niet meer te zeggen!
Want nu ga ik eerst eens zorgen dat ik eindelijk die 1x200kg deadlift en 5x5x100kg benchpress haal.
Verder wil ik 5x5 110kg Squaten en 1x100kg boomstam tjakaaaaaaaaa Yeahhhhhhh.
Goede doelen, komen aardig overeen met die van mij. De BP is nog net iets te hoog gegrepen voor die lange armen van mij ;) In mijn gym is geen boomstam. Met OHP en andere schouderoefeningen moet ik sowieso nog een inhaalslag maken.

Oh, en welkom terug :)

Training van vandaag:

Bent Over Row:
8x40kg opw
8x40kg opw
5x60kg opw
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Militiry Press:
8x15kg opw
8x30kg opw
5x30kg opw
5x45kg opw
5x60kg PR
5x60kg PR
5x60kg PR
5x60kg PR
5x60kg PR

Wide Grip Lat Pull Down:
8x40kg opw
8x60kg opw
9x85kg PR
9x85kg PR
9x85kg PR

Dumbell Incline Press: (gewicht is per Dumbell)
8x16kg opw
8x16kg opw
8x25kg opw
6x34kg
6x34kg
6x34kg
6x34kg

Up Right Row:
10x17kg opw
10x27kg opw
13x37kg PR
13x37kg PR

Hammer Curls:
8x12kg opw
8x14kg opw
8x15kg PR
8x15kg PR
8x15kg PR

Barbell Lying Triceps Extension:
8x7kg opw
8x17kg opw
10x27kg
10x27kg
10x27kg

Opmerking:
Gekkehuissssssssssss, schouders ware weer sterk!!! Terwijl ik vorige week donderdag nog niet eens 5x5x30kg kon militiry presse na de zwarte cross:P
Training ging lekker, was om 15:30 gaan trainen ipv s `avonds omdat dit beter uit kwam vandaag.
Van te voren 6 boterhammen met pindakaas en banaan op gegeten:P Whaha gas erop!
Ik heb de Barbell Curl vervangen voor de Hammer Curl omdat ik dan 1 oefening per week met losse dumbbell train, en omdat ik daarmee me onderarmen ook iets aanspreek.
Donderdags heb ik de Preacher Curl en die blijf ik zo houden, hiermee ken ik namelijk niet zoveel cheaten als met de Barbell Curl.
Verder zit ik nog te vogelen wat voor triceps oefening ik zou pakken.
Ik heb nu de Triceps Pushdown vervangen voor de Barbell Lying Triceps Extension, maar ik ben er nog niet echt tevreden over.
De volgende x ga ik de Cable Rope Overhead Triceps Extension proberen, en anders de One Arm Reverse Triceps Pushdown.
Ik wil de Triceps Pushdown eruit halen omdat ik na het een en het ander gelezen te hebben, denk dat er een betere oefening is om me triceps te trainen.
Donderdags Train ik al me triceps doormiddel van Dippen, en dat wil ik ook zo blijven doen, alleen voor maandag zoek ik dus nog 1 goeie oefening.
Iemand Tips? of een mening over een goeie oefening of een keuze uit de hierboven genoemde oefening? Laat het aub ff weten.

Houdoe:D

Johny's back, nice train.

Ik wilde skull crushers suggereren, maar toen ik "Barbell Lying Triceps Extension" ging googlen voor de zekerheid, dacht ik: laat maar ;) Ik vind het wel een fijne oefening. Ik doe hem meestal met EZ bar. Soms plat, soms incline, soms beide. Misschien kun je het ook een kans geven. Kun je aangeven waarom je er niet tevreden over bent?

Eerlijk wat voor PWO gebruik jij, die PR's elke training :roflol:
En vind zelf cgbp met trage negatives altijd erg lekker, of db pullover skullcrushers, met lockout vasthouden

Probeer maar eens en kijk maar wat je fijn vind :p

Haha, ik had geen Pre-workout gebruikt.. Of bedoelde je dat niet met PWO?
Wel pak ik voor elke training 2 grote scheppe dextro, dat is zeg maar druivensuiker.
Omdat ik vaak na het eten ga trainen krijg ik een klein dipje, en na een paar scheppen dextro ben ik net over dat dipje heen.
Onze Gym had btw ook geen boomstam totdat me broer die van hem meenam en daar neer legde.
Die is zon beetje voor sterksteman aan het trainen, dus die heeft thuis een hoop onderdelen.
Binnenkort komen zijn stones ook bij onze Gym te liggen, ken ik daar ook af en toe mee traine.
Wel gaaf:D
Ga nu de ene week Militiry Press doen en de andere week op maandag Boomstam.
Zo hopelijk binnenkort die 1x100kg pusheeeee:D

Misschien moet ik gewoon nog ff wennen aan die Barbell Lying Triceps Extension...
Vind het een beetje gehannes met die stang enzo.
Anders ken ik altijd die zittende versie met Dumbbells proberen..
Of de Reverse Grip Pushdown.
naja.. ik vogel wel wat raak, en dan horen jullie het wel;)

Terug
Naar boven