jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

thx !
squat had ik gwn nog last van me poten van vrijdag, en halverwege dat tweede setje had ik zoiets van, ik kan maar beter stoppen, herstellen, en vrijdag 5x5x105kg deadliften![]()
Oh ja Kniebuigen met spierpijn is niks... Succes vrijdag met de deadlift

Ik ga je even volgen, je hebt vergelijkbare stats als ik.
Je topictitel pakte meteen m'n aandacht, met zo'n instelling gaat t wel goedkomen. Good luck!![]()

Leuk, welkom
haha, het is wel de bedoeling om insane sterk te worden natuurlijk
wat zijn jou stats dan? / leeftijd? heb je zelf ook een log?

Hhe, zat al langer te hopen dat je een logje zou beginnen
Succes, ik volg je bro!

Ik ben 10 jaar ouder dan jij, veel te laat serieus begonnen.
Mn squat is 85, deadlift 110 en bench 72,5.
En ik heb ook een logje, die staat hier. Kom maar es buurten als je zin hebt![]()
Heey ,, leuk
als je klaar bent met SS, kan je mss verder gaan met het schema wat ik nu doe, gaat echt perfect, qua herstel gaat het net aan, en in het weekend herstel ik weer helemaal. Echt een aanrader
edit; zie dat je al geen SS meer doet,,
je huidige schema is wel wat veel oefeningen, toen ik dat nog deed, had ik zelf beetje het gevoel dat alleen de eerste oefeningen per spiergroep het deden. nu ben ik alleen die oefeningen gaan doen, en ga als een speer vooruit!
ik zou zeggen don't waste time, en probeer het![]()

Ik volg jou log eerst eens, en kijk hoe me de split af gaat de komende weken. Anders kan ik wel eens een keer 1 week jou schema volgen en kijken of het me bevalt. Je hebt wel veel 5x5 dus ik zie nu al dat het een hard schema is![]()

tevreden, volgende week 52,5