MuscleMeat

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Nette MPs hoor!

Waarom gebruik je trouwens af en toe een belt? Om kracht in je core op te bouwen zou ik zo veel mogelijk zonder belt trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Dankje!

ja ik weet het, deadlift en squats doe ik zonder, alleen MP vorige week met belt bij 5x5x47,5kg, anders had ik het niet gehaald, en front squats gaan ook erg zwaar, maar misschien nu je het zegt, ga ik volgende week 65kg fronts doen zonder ;)
Core moet ff hard bijtrekken! heb veels te lang belt gebruikt ;) voortaan alleen nog maar bij 3 of minder reps bij deadlift en squat.

bedankt voor je opmerking ;)

Goede training!

thnx! voel me benen nu ook wel erg ^^ word morgen helemaal erg.
en als ik na dit schema 10 reppers ga doen op squat kan ik denk niet meer lopen, haha

Ligt allemaal aan het gewicht.....

dat word zwaar natuurlijk (6)

Dan is het goed!

van die pijnscheut in me linkerbiceps van gisteren bij het frontsquatten, is niet zo best nu...
alles wat ik oppak doet echt zeer, weet iemand wat het kan zijn? heb het nog nooit zo erg gehad, wel is een pijntje hier en daar, maar dit nog niet :S
ben bang dat ik vrijdag me rug training niet kan doen :(

Je pakt zeker die fsq met crossed arm grip? En als het teveel last geeft, betekent dat je teveel naar voren leunt, dus je moet oly grip leren en rechter gaan squatten!

ja, klopt ik doe crossed grip met fsq.
ik leun idd wel naar voren. Maar hoe moet ik dat aanleren dan? mijn polsen kunnen echt niet zover! gewoon stretchen totdat het lukt?

training van vandaag ging erg slecht, was heel erg moe, en helemaal geen puf, bovendien ook nog last van me linkerbicep :S

Deadlift (bank was bezet)
5x5x70kg

BP
15x40kg
5x55kg
5x5x70kg net aan maar, dit is evenaring PR, maar dat was al weer heel lang geleden... moet wel 5x5x75kg inzitten op een goede dag :S

Dips:
5xbw
2xbw+10kg potverdomme het lukt gewoon niet vandaag
5xbw
5xbw
2-3xbw+10kg
erachteraan
2xbw
k*tzooi...

tricep pushdown:
5x35kg
10x30kg
9x30kg

nou ik ga naar huis, CKV verslagen maken en ff training posten...
hopelijk gaat het vrijdag wel weer goed :S ook met me bicep doet echt veel pijn..

gister supertraining gehad:

Deadlift:

5x60kg
10x60kg
5x110kg
5x110kg
5x110kg
5x110kg
5x110kg
PR ! beltless ook nog :) volgende week word 115 wel erg zwaar, vooral de laatste 2 setjes merk je dat het op begint te raken. Wel lekker :)

Pull ups
5xbw
4xbw
4xbw
gaat steeds slechter ^^ komt denk ik omdat de deadlift veel zwaarder word, deze hou ik er nog wel in. Goede rugoefening!

BOR's
10x40kg
5x70kg
5x70kg
7x70kg
op,, rug goed vol :)

Shrugs:
20x70kg
20x70kg
20x70kg

legg press: (Iemand uit me klas trainde met me mee, dus ging ook nog even wat andere oefeningen doen :))
10x60kg
10x105kg
10x155kg heavy ??
best raar dat 155kg al zwaar is, en fullstack is maar 195kg! ook geen mogelijkheid om het te verzwaren met dumbbell's etc. dus straks, als ik "insane strength" is het al te licht:(

verder nog abs
crunches
20xbw
20xbw+5kg
15xbw+10kg
10-20xbw+10kg
10-20xbw+10kg

Ab machine voor schuine buikspieren

20x L+R 65kg
15xL+R 75kg
10xL+R 85kg
10xL+R 95kg fullstack

zo, dat was 'm! blij met me PR op deadlift trouwens :)

Sterke training. Waarom pak je 5x5 op die deadlift? Is wel erg veel lijkt me. Is 3 x 5 niet beter?

heb het idee dat ik wel hard ga op goed volume.
115kg haal ik denk ik niet 5x5 volgende week, zit al te twijfelen omd an naar 3x3 over te stappen, of eerst nog 3x5.
nu jij het ookal zegt, kan ik denk ik beter 3x5 doen, dan heb ik er weer wat kilo's rek inzitten :)

heb het idee dat ik wel hard ga op goed volume.
115kg haal ik denk ik niet 5x5 volgende week, zit al te twijfelen omd an naar 3x3 over te stappen, of eerst nog 3x5.
nu jij het ookal zegt, kan ik denk ik beter 3x5 doen, dan heb ik er weer wat kilo's rek inzitten :)

Ik vind 5x5 op deadlift ook best wel klote als je zwaar gewicht hebt, verder lekkere training

thx! ja volume is denk iets te hoog, alhoewel het wel goed was aan het begin met lichtere gewichten.
Volgende week is het tijd voor 3x5x115kg beltless :)
heb al eens 12x110kg en 3x6x110kg gedaan, alleen dan wel met belt.
aan het eind van dit schema ga ik maxen op Squat, Bench, Deadlift en MP

oke, succes ermee ik blijf je volgen :)

Goeie aanvulling. Deadlift vind ik 5x5 gewoon te veel. Zou in ieder geval overstappen naar 3x5 en als dat ophoud naar 3x3. Benieuwd wat je 1RM's zijn.

heb al lang niet meer gemaxed.
ergens in november had ik 82,5kg bench press als max, en 6 weken terug had ik 4x80kg gedrukt. Aan het eind van dit schema hoop ik 110kg squat 150kg deadlift en 90kg bench als 1RM's te hebben :)

Denk dat dat zeer haalbare doelen zijn.

Terug
Naar boven