MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
Was er 'special cake'?

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

En hoeveel al afgevallen? :D
nog niks zover ik weet :p
Dat betwijfel ik :o

Konden toch maar maximaal 2 toetjes???

uhu :rolleyes:

Ik ook...Wovano snapte buiten het lychee ijs om het sharing principe niet zo..:rolleyes: ;)

echt he :roflol:

moest ook lachen toen er een vork in de tafel stond om het vlees te bemachtigen.

Ik zal de komende tijd geen trainingen meer posten waarschijnlijk, alleen hoe me cut vooruitgang gaat, en misschien wat krachtgains.

moest ook lachen toen er een vork in de tafel stond om het vlees te bemachtigen.
Wie doet zo iets...

Stegeman+dat+dit+kan+in+Nederland.jpg

Wovano snapte wel meer niet ;)

maar Joost....wat is dit nu, geen trainingen meer loggen???
nonsens!

Gewoon loggen die trainingen man!

PT ?? Wat is deze?

• #2.010
oke zo top secret is het ook niet.. is een ub/lb split. oefeningen worden op 80% van me 1rm uitgevoerd op uitzondering van sommige oefeningen. wekelijkse progressie via het ophogen van gewichten, totdat ik 5 reps minder kan dan eerst. dan word het doel meer reps halen.
Voeding overdag is redelijk weinig, vooral voedsel wat goed verzadigd. rondom me training eet ik het meeste van me kcals.. zon ongeveer 1800 kcals.

oke zo top secret is het ook niet.. is een ub/lb split. oefeningen worden op 80% van me 1rm uitgevoerd op uitzondering van sommige oefeningen. wekelijkse progressie via het ophogen van gewichten, totdat ik 5 reps minder kan dan eerst. dan word het doel meer reps halen.
Voeding overdag is redelijk weinig, vooral voedsel wat goed verzadigd. rondom me training eet ik het meeste van me kcals.. zon ongeveer 1800 kcals.
Beetje IF/CBL-achtig klinkt dit..

Jij mocht toch telkens mijn groente opeten? :trollface:
Dat is waar:heart:

daarom mis ik nu gains..en heb ik nog steeds spierpijn...:sad:

ziek marvin, ziek

en Joost: ik ben gewoon altijd zo gemeen :evil:

Gatver Marvin :kots:

Was gezellig Joost, succes met de oefening. ;)

• #2.020
:roflol:

Doet me denken aan..

Thats+not+creepy_7aee94_5404196.jpg

Vraag me ook niet waarom..
gadverdamme :roflol: ik had nu eigenlijk wel een reactie van onze viespeuk rob verwacht.

ziek marvin, ziek

en Joost: ik ben gewoon altijd zo gemeen :evil:
grrr

nogal he

Was gezellig Joost, succes met de oefening. ;)
Was gezellig ja, blij dat jij het probleem in een keer zag en kon oplossen. toch wel apart dat mijn oude fysio daar meerdere behandelingen voor nodig had en nog niks wist.

Doe is liev rene.

Terug
Naar boven