Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

O, sorry. Heel veel succes met je nieuwe schema. Maar we zien toch graag af en toe een verslagje van de vorderingen :D

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

:roflol:

Doet me denken aan..

Thats+not+creepy_7aee94_5404196.jpg

Vraag me ook niet waarom..

Yuk, yuk, yuk!! Marvin. (kwartje viel nog niet bij rode mannetje, maar nu wel...)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
O, sorry. Heel veel succes met je nieuwe schema. Maar we zien toch graag af en toe een verslagje van de vorderingen :D

komt goed, was ik ook van plan :)

Maar na 2 dagen is er nog niks interessants te melden, ben nu ongeveer een halve kilo lichter maar dat zal vooral vocht of dikke darm inhoud zijn. overdag valt de honger best mee, en savonds mag ik echt ziek veel eten. dikke carbs buik al 2 avonden :o

dikke carb buiken zijn kut hahah lijk net of je zwanger bent en iedereen noemt je nog steeds dik xD

Was gezellig ja, blij dat jij het probleem in een keer zag en kon oplossen. toch wel apart dat mijn oude fysio daar meerdere behandelingen voor nodig had en nog niks wist.

Oefening voor je elleboog blessure? Teach me master :o Miss heb ik er ook wat aan :p

Veel succes verder met jou en je PT, ben wel benieuwd naar pic updates dan he!

• #2.026
Daar mag dienase over twee weken naar kijken bij de vervolg afspraak ;)

komt goed :)
Ben benieuwd! :D Mijn naalden liggen al klaar. ;)

Dat je vorige fysio hier niks mee kon komt vooral omdat dat geen manueel therapeut is. Andere reden is dat ik, zonder arrogant over te willen komen, gewoon een goede therapeut ben die zich blijft ontwikkelen kwa kennis en vaardigheden, ondanks dat ik dit ook alweer 15 jaar doe.
Het is gewoon een leuk vak, zeker als het medesporters aan gaat, daar kan je je makkelijker in verplaatsen. Niks is zo kut om als sporter niet (volledig) te kunnen sporten. :D

• #2.028
Ben benieuwd! :D Mijn naalden liggen al klaar. ;)

Dat je vorige fysio hier niks mee kon komt vooral omdat dat geen manueel therapeut is. Andere reden is dat ik, zonder arrogant over te willen komen, gewoon een goede therapeut ben die zich blijft ontwikkelen kwa kennis en vaardigheden, ondanks dat ik dit ook alweer 15 jaar doe.
Het is gewoon een leuk vak, zeker als het medesporters aan gaat, daar kan je je makkelijker in verplaatsen. Niks is zo kut om als sporter niet (volledig) te kunnen sporten. :D

ben bij verschillende fysio's geweest waarvan 1 zowieso een manueel was volgens mij..

ik zal overigens vanaf morgen weer gaan loggen, nicky heeft me overtuigd.

goed zo jochie

:D

Van wie krijg je PT?

ben bij verschillende fysio's geweest waarvan 1 zowieso een manueel was volgens mij..

ik zal overigens vanaf morgen weer gaan loggen, nicky heeft me overtuigd.
Dan weet ik het ook niet. We hebben in de praktijk vaak dat mensen al heel wat therapeuten versleten hebben en wij ze pas echt kunnen helpen. Doen we blijkbaar iets goed. :)

komt goed, was ik ook van plan :)

Maar na 2 dagen is er nog niks interessants te melden, ben nu ongeveer een halve kilo lichter maar dat zal vooral vocht of dikke darm inhoud zijn. overdag valt de honger best mee, en savonds mag ik echt ziek veel eten. dikke carbs buik al 2 avonden :o

:)
Is een IF schema dus?

:cheer: for nicky en haar overtuigingskracht

• #2.034
Dan weet ik het ook niet. We hebben in de praktijk vaak dat mensen al heel wat therapeuten versleten hebben en wij ze pas echt kunnen helpen. Doen we blijkbaar iets goed. :)

komt binnenkort mss nog iemand met dezelfde klachten als ik langs ;)

Ik eet wel overdag, maar niet veel, dus weet niet of dat onder IF valt.

:cheer: for nicky en haar overtuigingskracht

ghehe

Ja IF is volgens mij helemaal niks eten tot een bepaalde tijd, dus dit is net weer iets anders ;)
Ach... de mensen die perse iedere 2 uur moeten eten omdat ze bang zijn dat hun spieren meteen afgebroken worden die overdrijven, en degenen die geen gram mogen eten voor hun metabolic window is begonnen overdrijven evenveel. Volgens mij dan...
Calorieen-in minus calorieen-uit is het belangrijkste als je geen extreem eiwit of vitamine gebrek hebt. Gewoon kijken of dit goed is voor jou!

• #2.036
Ja IF is volgens mij helemaal niks eten tot een bepaalde tijd, dus dit is net weer iets anders ;)
Ach... de mensen die perse iedere 2 uur moeten eten omdat ze bang zijn dat hun spieren meteen afgebroken worden die overdrijven, en degenen die geen gram mogen eten voor hun metabolic window is begonnen overdrijven evenveel. Volgens mij dan...
Calorieen-in minus calorieen-uit is het belangrijkste als je geen extreem eiwit of vitamine gebrek hebt. Gewoon kijken of dit goed is voor jou!

timing schijnt wel degelijk belangrijk te zijn, maar dat wil niet zeggen dat je daarbuiten niet mag eten.

Dienase nog bedankt voor die oefening, heb gvd spierpijn nu.

Training van gisteren:

A1 Squat (high bar)
8x75
7x75
5x75
5x75
Voelde me heupen nog een beetje.

A2 Overhead dumbbell press
13x16
12x16
12x16
10x16
Deze oefening is tijdelijke vervanger voor sumo overhead press vanwege triceps.

B1 Neutral grip chin-up
10x
8x
7x
6x

B2 Seated calf raise machine
12x75
12x75
12x75
10x75kg

C1 Peck deck:
10x40
12x40
10x40

C2 Reverse Bayesian fly
20x2.5
15x2.5
15x2.5
15x2.5

D1 Unilateral liggende leg curl
12x40
12x40
10x40
10x40

D2 Overhead Rope extension
20x10
15x10
15x10

Rating:
2ryomtz.png
2ryomtz.png
2ryomtz.png

Laatst bewerkt:
niceness!

Training ziet er goed uit Joost! Krijg altijd wel een beetje jeuk van het door Trenno bedachte woord...Bayesian..:o

Heh is dit ub/lb ???
Dere high reps tho.

Succes met cut en schema!

Terug
Naar boven