- Waardering
- 23.841
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Bikkel

+2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom is iedereen zo lyrisch over T5...ik werd er niet vrolijk van..
..bij 3 caps per dag![]()

Waarom is iedereen zo lyrisch over T5...ik werd er niet vrolijk van..
..bij 3 caps per dag![]()

T5 Light..tja, ligt er misschien ook aan welke variant je hebt?
Ik vroeg om een fatburner en kreeg deze aangeboden
Heb wel de wat lichtere variant genomen, had ook de ouderwetse zwarte potjes kunnen kopen.

T5 Light..
Ik had inderdaad die zwarte potjes, van Zion Labs geloof ik.
Ik zag laatst een advertentie met Monster Energy T5..was ECA met DMAA![]()

Ik had inderdaad die zwarte potjes, van Zion Labs geloof ik.
Ik zag laatst een advertentie met Monster Energy T5..was ECA met DMAA![]()

Kcals zijn op trainingsdagen toch nog ietsjes naar beneden gegaan. wat carbs geschrapt bij de laatste maaltijd zodat ik toch nog wat sneller afval.
Sneller..in de zin van hoeveel gewicht per week?haha ik heb een rood doorschijnend potje van zion labs
Kcals zijn op trainingsdagen toch nog ietsjes naar beneden gegaan. wat carbs geschrapt bij de laatste maaltijd zodat ik toch nog wat sneller afval.
Klinkt als aardig hardcore spul..HEb ook die zwarte potjes, wat is het verschil met die doorzichtige dan?
In die Monster zit ook 50mg efedrine t.o.v. van 30 in Zion![]()

Sneller..in de zin van hoeveel gewicht per week?
Klinkt als aardig hardcore spul..![]()
haha ik heb een rood doorschijnend potje van zion labsKcals zijn op trainingsdagen toch nog ietsjes naar beneden gegaan. wat carbs geschrapt bij de laatste maaltijd zodat ik toch nog wat sneller afval.
O Curacao dus. Gewicht is redelijk stabiel sinds half juni, dus nog even een schepje erop dan maar!
Ik zou die fatburners nooit gebruiken, maar dat moet iedereen zelf weten, het zelf doen is pas hardcore![]()
voor het trainen heb ik het niet nodig, emaar als een dooie op het werk zitten heb ik ook geen zin in ;p

Daar heb ik nog wel iets anders voor hoorO, het spul is meer om wakker te blijven op je werk dus![]()

jepO, het spul is meer om wakker te blijven op je werk dus![]()