Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.541

paar dagen gebruikt nu, gisteren weer ff zonder want was redelijk gesloopt.

Straks weer eentje pakken denk :)

Zal ook eens me voeding posten hier:

Ochtend:
- 3 gebakken eieren + 1 appel

Middag:
300 gr Sperziebonen + 150 gr kip + 1 plak 30+ kaas.

Pre workout:
250gr snoeptomaatjes + halve komkommer + 30gr cashew noten
360gr (als me moeder het goed doet heu heu) gebakken aardappeltjes met ~200gr roerbak groenten en 150 gr kip

Post workout:
250gr milde kwark + 250gr griekse yoghurt + 100 gr gedroogd fruit + banaan + 25gr allbran

EKV: 152/244/95 2446kcals.

Dat zijn weinig KH in de ochtend en middag. Ook een soort IF?

• #3.544
hihi

Dat zijn weinig KH in de ochtend en middag. Ook een soort IF?
Zittend beroep dus geen carbs nodig, kan je ze beter voor en na het trainen nemen ;)

Zo vanochtend bij Dienase geweest die speciaal nog een plekje voor mij had vrij gemaakt. ik denk zelf dat me heup iets met me steunzolen te maken had, deze heb ik gisteren eruit gehaald en me heup werd meteen minder. deze aanmetingen van die zooltjes zijn gedaan toen mijn heupen scheef stonden, dus geen idee wat ze nu veroorzaken.

gewicht vanochtend : 70,8 :eek: -> T5 werkt toch ze vruchten af denk ik..

Training van gisteren.

1a Reverse Split squat
22x11 PR
22x11
22x8
Jezus nooit gedacht dat ik deze lekker zou gaan vinden.

1b Overhead press
37,5x9
37,5x9
37,5x8

1c Neutral grip chin-up
bw+9,5x10
bw+9,5x6
bw+9,5x5
bw+9,5x5

2a standing bayesian flyes
12,5x10
12,5x7
12,5x7

2b Unilateral liggende leg curl
24x10
24x10
24x10

3a High dumbbell row
25x14
25x14
lekkaaa

3b one-arm rope push down
23,75x12
23,75x10

Rating:
k03d3o.gif
k03d3o.gif
k03d3o.gif
k03d3o.gif

En trots :heart: me gf had met een vriendin een proefles en waren serieus aan het squatten met goede vorm, pakte alle oefeningen die ik uitlegde snel op dus helemaal mooi :D

Pics van gf met vriendin?

Goeie rating voor je train :)

hihi

Zittend beroep dus geen carbs nodig, kan je ze beter voor en na het trainen nemen ;)

Zo vanochtend bij Dienase geweest die speciaal nog een plekje voor mij had vrij gemaakt. ik denk zelf dat me heup iets met me steunzolen te maken had, deze heb ik gisteren eruit gehaald en me heup werd meteen minder. deze aanmetingen van die zooltjes zijn gedaan toen mijn heupen scheef stonden, dus geen idee wat ze nu veroorzaken.

gewicht vanochtend : 70,8 :eek: -> T5 werkt toch ze vruchten af denk ik..

Zonder pap of boterhammetje zou ik behoorlijk sjagrijnig worden, ondanks een zittend beroep ....

Ik had het al eens gezegd van je steunzolen he ;)

Ik ben steeds meer overtuigd dat je iemand zou moeten hebben die niet alleen naar je spieren en gewrichten kijkt, maar ook stand van voeten, schoeisel, je houding, maar ook hoe je bed en je werkplek (stoel, buro) zijn. Daarnaast heeft ook spanning, werkdruk en emotionele problemen invloed op je lichaam.... om nog maar te zwijgen van slechte uitvoering van training, voldoende warming up, stretchen, overtraining cq voldoende rust ..... best lastig dus een kompleet plaatje.

• #3.548
Goeie rating voor je train :)

Zonder pap of boterhammetje zou ik behoorlijk sjagrijnig worden, ondanks een zittend beroep ....

Ik had het al eens gezegd van je steunzolen he ;)

Ik ben steeds meer overtuigd dat je iemand zou moeten hebben die niet alleen naar je spieren en gewrichten kijkt, maar ook stand van voeten, schoeisel, je houding, maar ook hoe je bed en je werkplek (stoel, buro) zijn. Daarnaast heeft ook spanning, werkdruk en emotionele problemen invloed op je lichaam.... om nog maar te zwijgen van slechte uitvoering van training, voldoende warming up, stretchen, overtraining cq voldoende rust ..... best lastig dus een kompleet plaatje.

ach je went er aan aan low carb, elke dag een cola zero om toch het idee te hebben dat je carbs binnen krijgt.

ja klopt het is lastig omdat er zoveel verschillende factoren zijn.
Bed is nu bijna een jaar oud, heb sinds vorige week nog een speciaal kussen wat de fysio aanraadde dus die kan ik al wegstrepen. En daarnaast is een van de redenen dat ik bij victor ben begonnen is omdat ik zelf heel eigenwijs ben en dus gewoon door zou blijven trainen met pijntjes ipv eromheen trainen. Sinds ik bij victor zit heb ik altijd gewoon me training kunnen doen, ook al was het niet altijd even leuk voor me humeur. En daarnaast zit ik ook nog eens in me cut, dus ik heb al sneller stress dan normaal en dat merk ik ook.

Ze zeggen ook dat je autonome zenuwstelsel uit balans raakt als je langer dan 3 maandjes pijntjes hebt en dat je hierdoor heel gevoelig word. psychomatische therapeut en ostheopaat geven dit allebij aan dat dit waarschijnlijk het geval is bij mij. nu is het hopen dat er licht aan het einde van de tunnel is en dat ik me zenuwstelsel weer in balans krijg en eindelijk van me blessures af ben.

OK, dus je werkt al aan een hoop van die andere punten. :thumb:
Nou zou het ideaal zijn als al die therapeuten om de zoveel tijd eens overleg haddden om een gezamelijke richting voor jou vast te stellen, maar dat is heel ongebruikelijk in onze zorg, en zal ook wel nooit gebeuren :(

• #3.550
OK, dus je werkt al aan een hoop van die andere punten. :thumb:
Nou zou het ideaal zijn als al die therapeuten om de zoveel tijd eens overleg haddden om een gezamelijke richting voor jou vast te stellen, maar dat is heel ongebruikelijk in onze zorg, en zal ook wel nooit gebeuren :(

tja, zou een beetje onbetaalbaar worden om een fysiotherapeut heel de dag op sleeptouw te nemen om te kijken hoe je dag eruit ziet :P

Altijd weer dat economisch denken :p

Goede biceps piek man, bij mij blijft het nog steeds een halfvlak bultje :(

Bijna de spoiler gemist... lekkere beach arm joost :)

• #3.554
net armpie mister

strandjongen

Prima arm!
En tof dat je vriendin ook bezig is! Hartstikke fijn om zoiets samen te kunnen delen :).

• #3.560

wolvenjongen

Prima arm!
En tof dat je vriendin ook bezig is! Hartstikke fijn om zoiets samen te kunnen delen :).

denk dat de "train together stay together" wel redelijk klopt :D

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

ik vind de definitie wel mooi.
en die groeiende lats wil ik ook wel beoordelen hoor ;)

ghehe ik wil op et einde van me cut nog wat foto's schieten dus wie weet ;)

Terug
Naar boven