XXL Nutrition

Jordybuilds 58kg>90kg++

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En roid rage en psychose aanvallen ?

Als ik ga nemen , neem ik over 4 jaar na me studie.

Jij bent grappig xd !
Denk je nu echt dat als je roids ooit gaat gebruiken dat je gek gaat worden en op mensen gaat willen beuken?

dis topic gun b good.

• Topic Starter Topic Starter
Jij bent grappig xd !
Denk je nu echt dat als je roids ooit gaat gebruiken dat je gek gaat worden en op mensen gaat willen beuken?

dis topic gun b good.

Nee denk ik niet, maar zie een van mijn vorige posts. Je geestelijke verlangen naar roids wordt wel groot.

jordy doe je geen compounds? schaam je! :p

nice man.

wat zijn je stats?

Nee denk ik niet, maar zie een van mijn vorige posts. Je geestelijke verlangen naar roids wordt wel groot.

Je wilt gewoon opnieuw cyclen omdat je tijdens de cycle je veel beter voelt meestal en hard groeit. Als je dan off ga, ga je niet meer zon resultaat boeken en wss beetje moeten inleveren.

Maar denk niet dat je je nu al zorgen moet maken over cycles. ;)

80 kg 100x??

Voor zon ecto wel.

voor een uber ecto als jordy is dat veel

owja klopt

Klopt rijstewafel. Toen ik begon durfde ik niet online te bestellen en kocht ik bij de Tuinen en nu heb ik gewoon bij BF bestelt.

Maar de creatine van de Tuinen is niks mis mee, de rest wel.

En of ik roids ga nemen, waarschijnlijk niet. Heb geen zin om agressief te worden of psyco te worden of zijn er roids die nauwelijks van die bijwerkingen heben?
Of kaal worden, heb waarsschijnlijk aanleg om snel kaal te worden, of dikke acne op me rug of ..of of.

gewoon lekker aan de anavar jordy

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven