XXL Nutrition

Jordybuilds 58kg>90kg++

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klopt rijstewafel. Toen ik begon durfde ik niet online te bestellen en kocht ik bij de Tuinen en nu heb ik gewoon bij BF bestelt.

Maar de creatine van de Tuinen is niks mis mee, de rest wel.

En of ik roids ga nemen, waarschijnlijk niet. Heb geen zin om agressief te worden of psyco te worden of zijn er roids die nauwelijks van die bijwerkingen heben?
Of kaal worden, heb waarsschijnlijk aanleg om snel kaal te worden, of dikke acne op me rug of ..of of.

Maar update:

Vandaag zou ik schouders en biceps trainen ( train 2x triceps en biceps in de week) maar het leuke is, ik had pijn in me linker binnekant schouders/borst van het bankdrukken van maandag en ben gister gewoon gaan trainen.
Nu is de pijn links weg, maar voel nu meer links pijn in me rug/lat :P

Ik kan in principe vandaag trainen maar voel wel als ik me linkerarm strek een verkeerde pijnsoort in me linker rug/lat, dus ik verplaats me training wel naar morgen ;)

Goed naar je lichaam luisteren idd. Eet je nou wel op onderhoud of niet en waarom? :)

• Topic Starter Topic Starter
Goed naar je lichaam luisteren idd. Eet je nou wel op onderhoud of niet en waarom? :)

Sorry was vergeten te antwoorden. Ja ik eet op onderhoud want ik kan op dit gewicht blijven en vet afvallen en meer spieraankomen en dat vind ik niet erg.

En ik wil wel bulken maar dat lukt me niet, dan moet ik heel erg me best doen.

Ook heb ik af en toe gebulkt maar ben ik ook weer ziek geworden, heb nu in 1.5 jaar ook weer iets van 8 kg afgevallen.

Maar ik moet eigenlijk wel weer gaan bulken en wat aankomen in gewicht en kracht.

Kijk ik eet nu pas om half 11 mijn eerste bakje cornflakes..

hahahaha wat een waus ben je ook he

Nee ben niet 8kg afgevallen, maar had nu 8kg zwaarder kunnen zijn. Maar totaal ben ik wel in 1.5 jaar 14kg aangekomen nu.. Had dus 22kg kunnen zijn

Tijd voor 2e bakje eten :p

Laatst bewerkt:
Sorry was vergeten te antwoorden. Ja ik eet op onderhoud want ik kan op dit gewicht blijven en vet afvallen en meer spieraankomen en dat vind ik niet erg.

En ik wil wel bulken maar dat lukt me niet, dan moet ik heel erg me best doen.

Ook heb ik af en toe gebulkt maar ben ik ook weer ziek geworden, heb nu in 1.5 jaar ook weer iets van 8 kg afgevallen.

Maar ik moet eigenlijk wel weer gaan bulken en wat aankomen in gewicht en kracht.

Kijk ik eet nu pas om half 11 mijn eerste bakje cornflakes..
NP:)

Bulken is inderdaad moeilijk als je problemen hebt met vele hoeveelheden voedsel binnenwerken.

Ik heb zelf ook wat problemen met mijn maag dus ik eet minder helaas.
Wat ik nu ontdekt hebt en voor mij goed werkt is carb cycle.

Je kunt het een poging wagen, kortgezegd is het op trainingsdagen veel carbs eten. Hierbij onderscheid maken tussen UB(medium carb) en LB(high carb).

Veel carbs rondom je training, zoals 100gr havermout met whey bijvoorbeeld en op rustdagen veel lager in carbs en hoger in vetten en noten/olijfolie/lijnzaadolie/zalmolie/vette vis is eenmaal makkelijker te eten dan veel carbs is mijn ervaring.

Zo zit je dus hoger op trainingsdagen in kcal en op rustdagen op onderhoud, alleen dus lager in carbs en hoger in vetten.

Je hebt ook whey besteld zie ik net zo makkelijk 100 gram havermout doorheen en handvol noten dat is al 800kcal.
Eventueel banaan dan zit je dicht bij de 1000kcal, makkelijk toch?

Vandaag op 150gram cornflakes met zon 400 melk: kcal zon 800

En nu net 4 gekookte eieren gegeten, t*ring die eitjes 7.6 eiwitten per ei :O
is ook zon 320 kcal

Lees ik het nou goed?! ben JIJ aan het bikkelen...:D

60 gram whey perfection nu en moet nog iets gaan eten, denk een boterham of 2, daarna ga ik weg naar iemand toe. Ik neem wel een zak walnoten mee om daar op te kanen, kan tot 7 uur dan nauwelijks iets eten.

haha jordy je kan ook anavar nemen word je niet kaal van geen puistjes is zeer mild
zou gewoon nemen als ik jou was

psycho aanvallen wtf??

nee geen roids rager

alles kan

Onthoudingsverschijnselen
Een van de criteria van verslaving is dat er onthoudingsverschijnselen optreden na het staken van gebruik. Dit is bekend en ook beschreven bij anabolengebruik. De onthoudingsverschijnselen zijn: depressieve stemming, vermoeidheid, de wens om meer anabolen te nemen (dit effect heet ‘craving’), rusteloosheid, anorexia, slapeloosheid, en minder zin in coïtus. Brower onderscheidt voor anabolen twee soorten afhankelijkheid, namelijk een afhankelijkheid aan je spieren (myo-actieve afhankelijkheid) een psychische (psycho-actieve) afhankelijkheid. Het feit dat je na een kuur weer een groot deel van je spiermassa kwijt raakt maakt de kans groter – indien je daar gevoelig voor bent – dat je weer snel aan de pillen of spuit zit.

Nu ga ik wel twijfelen of ik ooit ga AAS nemen

Onthoudingsverschijnselen
Een van de criteria van verslaving is dat er onthoudingsverschijnselen optreden na het staken van gebruik. Dit is bekend en ook beschreven bij anabolengebruik. De onthoudingsverschijnselen zijn: depressieve stemming, vermoeidheid, de wens om meer anabolen te nemen (dit effect heet ‘craving’), rusteloosheid, anorexia, slapeloosheid, en minder zin in coïtus. Brower onderscheidt voor anabolen twee soorten afhankelijkheid, namelijk een afhankelijkheid aan je spieren (myo-actieve afhankelijkheid) een psychische (psycho-actieve) afhankelijkheid. Het feit dat je na een kuur weer een groot deel van je spiermassa kwijt raakt maakt de kans groter – indien je daar gevoelig voor bent – dat je weer snel aan de pillen of spuit zit.

Nu ga ik wel twijfelen of ik ooit ga AAS nemen

anavar kan tog wel

Ik eet nu 3 boterhammen met 100 gram kipfilet totaal, ( pakje was dicht en 2 weken over datum) lols

no internal pain no gain

en ook nog gedestileerd vakantie melk, ik moet nog boodschappe gaan doen

killer oefening voor je biceps: deadlifts!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven