Zo dan! Hier een race voor wie het eerst de 300 kg aantikt op de grote 3! De wedstrijd gaat tussen Michael en mij. Het leek me een leuk idee om dit te doen aangezien ik de motivatie mis om gewoon echt weer goed te gaan knallen en eten. En aangezien sminks stats en de mijnes erg dicht bij elkaar zitten op dit moment lijkt het me leuk om een soort van race te houden
. Hopen dat ik nu niet meer stop met sporten en mezelf volvreten onder welke omstandigheden dan ook!
Ik volg trouwens rippetoe, smink doet een split. 1 rm's heb ik niet getest, maar mijn stats zijn nu:
Jorin:
1.76- 61 kg (4kg afgevallen
)
Squat: 3x5-65
Bench: 3x5-55
Deadlift: 1x5-85
_________
Totaal: 205 kg
Ik heb dus nog 95kg te gaan
.
De stats van michael:
1.83 - 72.6 kg
Bench':5x55
Deadlift: 5x90
Squat: 5x70 kg
______
215 KG
Nog 85 kg te gaan
We gaan voor minimaal 5 reps op een oefening. Heb je de 300 bereikt moet dat gevalideerd worden met een filmpje.
Het staat me trouwens bij dat er al eerder zo'n soort topic was, en dat dat een beetje uitliep op een rel ofzo.. Volgens mij was dat met verzinmaarwat.. Naja dat gaat hier in ieder geval niet gebeuren
. Ik wil gewoon weer ff gaan knallen.
. Hopen dat ik nu niet meer stop met sporten en mezelf volvreten onder welke omstandigheden dan ook!Ik volg trouwens rippetoe, smink doet een split. 1 rm's heb ik niet getest, maar mijn stats zijn nu:
Jorin:
1.76- 61 kg (4kg afgevallen
)Squat: 3x5-65
Bench: 3x5-55
Deadlift: 1x5-85
_________
Totaal: 205 kg
Ik heb dus nog 95kg te gaan
.De stats van michael:
1.83 - 72.6 kg
Bench':5x55
Deadlift: 5x90
Squat: 5x70 kg
______
215 KG
Nog 85 kg te gaan
We gaan voor minimaal 5 reps op een oefening. Heb je de 300 bereikt moet dat gevalideerd worden met een filmpje.
Het staat me trouwens bij dat er al eerder zo'n soort topic was, en dat dat een beetje uitliep op een rel ofzo.. Volgens mij was dat met verzinmaarwat.. Naja dat gaat hier in ieder geval niet gebeuren
. Ik wil gewoon weer ff gaan knallen.
Laatst bewerkt: