AndroidHealthClinic

Jorin vs MichaelSmink race naar de 300!

Jorin

Freaky Bodybuilder
Waardering
76
Zo dan! Hier een race voor wie het eerst de 300 kg aantikt op de grote 3! De wedstrijd gaat tussen Michael en mij. Het leek me een leuk idee om dit te doen aangezien ik de motivatie mis om gewoon echt weer goed te gaan knallen en eten. En aangezien sminks stats en de mijnes erg dicht bij elkaar zitten op dit moment lijkt het me leuk om een soort van race te houden :). Hopen dat ik nu niet meer stop met sporten en mezelf volvreten onder welke omstandigheden dan ook!

Ik volg trouwens rippetoe, smink doet een split. 1 rm's heb ik niet getest, maar mijn stats zijn nu:

Jorin:
1.76- 61 kg (4kg afgevallen :()

Squat: 3x5-65
Bench: 3x5-55
Deadlift: 1x5-85
_________
Totaal: 205 kg

Ik heb dus nog 95kg te gaan :).

De stats van michael:

1.83 - 72.6 kg

Bench':5x55
Deadlift: 5x90
Squat: 5x70 kg
______
215 KG
Nog 85 kg te gaan

We gaan voor minimaal 5 reps op een oefening. Heb je de 300 bereikt moet dat gevalideerd worden met een filmpje.

Het staat me trouwens bij dat er al eerder zo'n soort topic was, en dat dat een beetje uitliep op een rel ofzo.. Volgens mij was dat met verzinmaarwat.. Naja dat gaat hier in ieder geval niet gebeuren :). Ik wil gewoon weer ff gaan knallen.

Laatst bewerkt:
smink is 14 en jij bent 18:D

toch succes!

• Topic Starter Topic Starter
Wat maakt dat uit? Ik ben pas op een latere leeftijd begonnen met trainen, wou dat ik begonnen was toen ik 14 was. En heb een zware operatie achter de rug, ben blij dat ik uberhaupt kan trainen :)

bedoelde er verder ook niks mee joh.

maar waarom geen 1 rm? zijn die stats van smink niet 1 rm?

Voelde me niet aangevallen seagal :), die van michael zijn ook 5 rm's dacht ik. Ff erbij zetten. Ik vind het k*t om 1 rm's te doen, mijn vorm is dan meestal zwaar verdoet :)

smink is 14 en jij bent 18:D

toch succes!

Ik ben al 15 hoor:sad:
Voelde me niet aangevallen seagal :), die van michael zijn ook 5 rm's dacht ik. Ff erbij zetten. Ik vind het k*t om 1 rm's te doen, mijn vorm is dan meestal zwaar verdoet :)

Ja klopt, 5 reps;)

Ik vond trouwens dat we minimaal 5 reps moesten doen zodat je kan laten zien dat je het écht kan, zonder al te veel smokkelen. En trouwens Jorin 90 + 55 + 70 = 215, dus nog 85 te gaan:)
Gewicht was trouwens 72,6KG, typefoutje op msn.

Klopt is bij veel mensen denk ik. al denk ik dat het daar niet omgaat bij een 1 rm.:D

Ik ben al 15 hoor:sad:

Ja klopt, 5 reps;)

Ik vond trouwens dat we minimaal 5 reps moesten doen zodat je kan laten zien dat je het écht kan, zonder al te veel smokkelen. En trouwens Jorin 90 + 55 + 70 = 215, dus nog 85 te gaan:)
Gewicht was trouwens 72,6KG, typefoutje op msn.

Heheh thanks man, aangepast btw

Klopt is bij veel mensen denk ik. al denk ik dat het daar niet omgaat bij een 1 rm.:D

Klopt, gewoon laten zien dat je de kracht heb om het te doen. Maar ik speel dan liever safe en hou het op 5 reps :)

Ik ga dan toch maar weer aan de Billstar. Zodat ik nóg makkelijker win. Geintje man;) Gaat lastig worden.

Oja, succes:thumbs:

Je blijft bij je split michael? Of ga je rippetoe doen gezellig :D

go for it ben benieuwd hoelang jullie dit volhouden :D Remember voeding is de key boys!

Veel succes gasten !!! :thumbup:

Klopt! Thanks nicolas, ben me nu weer lekker aan het volstouwen. maar het blijft gewoon lastig om de hele tijd te vreten.. Vooral op me werk, werk nu 3 dagen in de week en loop en sjouw de hele dag. In mijn pauzes vreet ik ff snel een paar broodjes gekookt ei. Maar ik krijg dan lang niet zoveel binnen als op een dag dat ik niet moet werken

Gewoon wat boterhammetje apart inpakken met zilverpapier en nu en dan naar binnen duwen, en in je andere zak je chocomelk brikje ;)

Komop +3500 kcal en binnen half jaar zit je aan je 300 easy, dus kies een iets wat ruimere doelstelling. Ook wat leuker om het te volgen dan.

Succes anyhow aan beide.

Klopt! Thanks nicolas, ben me nu weer lekker aan het volstouwen. maar het blijft gewoon lastig om de hele tijd te vreten.. Vooral op me werk, werk nu 3 dagen in de week en loop en sjouw de hele dag. In mijn pauzes vreet ik ff snel een paar broodjes gekookt ei. Maar ik krijg dan lang niet zoveel binnen als op een dag dat ik niet moet werken

Idd, voeding is erg lastig. Ook op school. Volgende week proefwerk week, 9 proefwerken.. Zal dus niet veel van trainen terecht komen.
Daarna vakantie:cool: dan knallen:D

Ga je je dan houden aan de 2.5 per week?

Nee meer denk ik. Als ik zwaarder kan, dan ga ik zwaarder;) Waarschijnlijk ga ik niet het precieze 5X5 schema doen. Maar me training zal wel bestaan uit veel BP, SQ en DL. Daarnaast enige isolatie.

Gewoon wat boterhammetje apart inpakken met zilverpapier en nu en dan naar binnen duwen, en in je andere zak je chocomelk brikje ;)

Komop +3500 kcal en binnen half jaar zit je aan je 300 easy, dus kies een iets wat ruimere doelstelling. Ook wat leuker om het te volgen dan.

Klopt, ik denk dat ik al redelijk snel aan de 300 zit, aangezien mijn vorige 1 rm's als volgt waren:

deadlift: 110
Bench: 72.5
squat: 95
____
277.5

Ik denk dat 380-400 een leukere doelstelling is? Kunnen we ook een tijdje mee vooruit

1 Rm's zijn natuurlijk leuker en dan is de 400 totaal een mooi doel denkik ja, techniek zit tegen dan wel helemaal snor. ;)

Terug
Naar boven