AndroidHealthClinic

Jorin vs MichaelSmink race naar de 300!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn techniek op de oefeningen is gewoon goed, maar met de 1rm's ben ik serieus gewoon bang om mijn vorm hard te verkrachten.

Haha oke, dan doen we 400KG. Ben ik sowieso wel een jaar zoet mee.

300 totaal is niet zo moeilijk te halen heb je binnen paar maanden gehaald denk idd dat 400 een meer realistisch doel is voor lange termijn, is ook een leukere strijd :)

Heb al gevraagd aan een mod of die de titel aan wilde passen :). 400 lijkt me inderdaad een beter idee, hoop het snel te halen :D

Ga voor 400!! ;)

Succes ermee, en hopen dat dit niet zo'n bitchasspuberlog wordt zoals toen met verzinmaarwat en keranus ofzo:P

Wanneer dat niet het geval is zal ik het volgen:) (en anders alleen om te flamen;) )

Er loopt een wedstrijd voor 450kg;)

Zal hier niet gebeuren, dan ben ik de eerste die zegt dat dit log dicht mag. En hier ook geen gezeik met of de filmpjes wel echt zijn of niet, want heb tijdje terug in mijn log ook nog filmpjes gepost :). Dus men kan zien dat ik het ben heheh

Heb al gevraagd aan een mod of die de titel aan wilde passen :). 400 lijkt me inderdaad een beter idee, hoop het snel te halen :D

Dat zou mooi zijn idd;) Haha dat duurt wel ff:p
Ga voor 400!! ;)

Succes ermee, en hopen dat dit niet zo'n bitchasspuberlog wordt zoals toen met verzinmaarwat en keranus ofzo:P

Wanneer dat niet het geval is zal ik het volgen:) (en anders alleen om te flamen;) )

Oke;)

Haha nee dat hoop ik ook niet.

:roflol: Het is trouwens Keranos, niet Keranus

Hoe en wanneer gaan we de rm's updaten dan michael? Of zullen we gewoon hier onze trainingen posten.. Kan ook nog

Is goed man. 1 december it is. Met filmpjes erbij ook of niet?

Jorin je bent 18, hoe lang train je al als ik vragen mag. En Sminkel, hoe lang train jij?

Jorin je bent 18, hoe lang train je al als ik vragen mag. En Sminkel, hoe lang train jij?

Ik train ff kijken, eigenlijk sinds maart pas echt goed. Heb toen 2 maanden billstar gedaan. Vorig jaar zware operatie gehad en een herstel periode van 7 maanden gehad. Rond mei kreeg ik examens en heb ik alles verwaarloosd en sinds dien nooit meer goed getrained en gegeten :)

Succes allebei :)

Ecto vs ecto. Let the best ecto win.

:jk:

Succes ermee!

Haha, succes mannen :)

Lol, ik zat net ff te denken. Deadlift: 160, Squat: 140KG en Benchpress: 100KG, dan zit je pas op 400:roflol:

Die succes heb ik nodig:D

Beide succes, dat degene die het hardst traint mag winnen!

Terug
Naar boven