Fitness Seller

Jorin vs MichaelSmink race naar de 300!

Succes guys!

Haha vast wel Jorin:p Het mag wel ff duren:D

succes guys, may the best man win :D geabonneerd btw ;)

Succes!

Ook es wat anders dan een wedstrijd tussen sterke mannen

Laat mij mee doen ik hoef nog maar 1.5 kg :roflol:

Ik zie dat Smink een gewone split volgt.

Als 1rm's je doelstelling is = powerliften, dan moet je ook als een powerlifter trainen...

Niks moet.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me ook leuker ookal gaat smink met rippetoe of billstar aan de slag :). Maarja hij vindt het erg saai om steeds maar die compounds te pakken en amper isolatie geloof ik

Lijkt me ook leuker ookal gaat smink met rippetoe of billstar aan de slag :). Maarja hij vindt het erg saai om steeds maar die compounds te pakken en amper isolatie geloof ik

het gaat ook om het aantal reps.

Als je constant met een reprange van rond de 10 traint, dan zal je 1 rm niet zo snel omhoog gaan als dat je doelbewust 1 rm's traint met krachtschema's.

Maargoed maakt mij niet uit, maar als je op 1 rm's wilt focussen....

Het staat me trouwens bij dat er al eerder zo'n soort topic was, en dat dat een beetje uitliep op een rel ofzo.. Volgens mij was dat met verzinmaarwat.. Naja dat gaat hier in ieder geval niet gebeuren :)

Het was idd met VMW, hij was helemaal blij dat hij 1x 100Kg kon deadliften. Hij werd boos toen ik vroeg of hij zeker wist of zn techniek goed was. Allemaal gelul toen. En toen hij een filmpje plaatste kreeg hij heel veel kritiek op zn techniek. Had ik dus toch gelijk en direct heel die race naar de t*ring. Zorg dus dat dat hier niet gebeurd ;) :D

Het was idd met VMW, hij was helemaal blij dat hij 1x 100Kg kon deadliften. Hij werd boos toen ik vroeg of hij zeker wist of zn techniek goed was. Allemaal gelul toen. En toen hij een filmpje plaatste kreeg hij heel veel kritiek op zn techniek. Had ik dus toch gelijk en direct heel die race naar de t*ring. Zorg dus dat dat hier niet gebeurd ;) :D

Komt voor mekaar :)

het gaat ook om het aantal reps.

Als je constant met een reprange van rond de 10 traint, dan zal je 1 rm niet zo snel omhoog gaan als dat je doelbewust 1 rm's traint met krachtschema's.

Maargoed maakt mij niet uit, maar als je op 1 rm's wilt focussen....

De bedoeling is om met een bepaald gewicht 5 reps te maken. Lijkt me dan ook handiger dat smink van zijn split afstapt, en meer voor kracht gaat trainen

Succes en ik raad het 5x5 schema van Stronglifts aan:thumbs:

Succes jongens!

Gaan jullie de trainingen ook loggen in deze of een andere thread?

Het lijkt me opzich leuk om de trainingen van ons beide hier ook te posten... Weet niet hoe michael hier over denkt. Word het gewoon een gezamenlijk log die we goed bijhouden. Dan laat ik mijn log nu even voor wat het is, want deed er ook opzich niet zo heel veel meer mee

Beestachtig log

ik zat er ook voor iets tussen :roflol:

Terug
Naar boven