Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Haha jij loopt aardig vooruit. Eerst maar is zondag, daarna een voorronde en dan zien we wel verder. Heb nog zat dingen die nog onder niveau zijn oa: Stenen, band en conanswheel en ik heb zon vermoeden dat die ook wel is in de volgende voorronden terug kunnen komen.
Vandaag eerste wedstrijd sinds blessure, de 2e wedstrijd winter comp bij Alex. Op de eerste plek natuurlijk een bedankje voor Alex die dit mogelijk gemaakt heeft. Bedankt!
Heb een positief gevoel aan de wedstrijd over gehouden en dat was eigenlijk mijn doel. Ook 155 gedrukt wat lekker is na dat ik in 2008 op dezelfde plek 150 had gedaan. Na al die jaren dus weer eens een wedstrijd PR mooi natuurlijk. Was wel in een 4e beurt en dus out of the comp. Deadlift gewonnen met 10 easy reps. Had nog ongeveer de helft van de tijd over maar dacht dat dit wel genoeg zou zijn. Had 2 dagen ervoor natuurlijk ook nog gedeadlift. Wheelflip was goed dit was toch de band waar ik op geblesseerd geraakt ben en om hem dan toch uit te flippen was een voor mij een mentale overwinning. De andere onderdelen was ik 2e of 3e op geworden volgens mij...Uiteindelijk 3e plek na Angelo en Enzo beiden sterke jongens vond ik.
JP, ik vond het mooi om je in de wedstrijd te hebben. Je hebt vandaag een goede overwinning op jezelf behaald. Ik vind dat alles nog een beetje gereserveerd gaat bij je (begrijpelijk na je blessure). Wil zien wat er gebeurd wanneer jij ontketent!!