XXL Nutrition

JP's log.

Dat helpt wel alleen is het dan ook meteen moeilijker goede spanning op je bovenlichaam te houden

Zelfs met wijd is het niet echt te doen (bij mij althans)

Komt vanuit de schouder denk ik die te stijf is, jij komt met MP ook niet zo laag toch JP? Heb daar zelf nu ook last van en sinds deze week begonnen met de schouder te rekken, die rek doet ook zeer bij mijn biceps/elleboog en dus misschien ook de reden dat squatten niet gaat

Anders een tijdje met een Safety Squat Bar kniebuigen? Als je tenminste eentje hebt..

• Topic Starter Topic Starter
Die hebben we wel. Heb ook een aantal weken alleen met die bar gebogen en dat is top voor schouders en ellenboog maar heb het idee dat ik overal gewoon sterker word van semi low back squat. En dat is toch het doel sterker worden in het algemeen toch en niet zozeer op squat. Had ook het idee dat die safety squat met me knie ****te door dat het gewicht toch meer naar voren hangt. Misschien anders formuleren: Ik kreeg last van me knie nadat ik ben gaan buigen met oly schoenen in combinatie met safety squat. Dilemma's....lol. Ga denk ik ff terug naar een platte zool en wissel normale squat en safety wel af.

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

Zelfs met wijd is het niet echt te doen (bij mij althans)

Komt vanuit de schouder denk ik die te stijf is, jij komt met MP ook niet zo laag toch JP? Heb daar zelf nu ook last van en sinds deze week begonnen met de schouder te rekken, die rek doet ook zeer bij mijn biceps/elleboog en dus misschien ook de reden dat squatten niet gaat

Ja idd. Wat mobility werk kan geen kwaad denk ik. Heb ook nog maar twee vingers om de stang heen en zit tegen de collars aan.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

SM conditie

Farmers en slee over 15m, 100 en 100kg, 5x

3.51 minuut

Staand buik,

5x12

Boom

70x5
70x3
80x3
90x3
100x2
110x2
120x1
130x1
140x1
150x1
160x1

Bank schuin

175x5

Bank smal superset met pulldown v

100 en 80t/m100kg, 3x10

Pushdown

3x12

Side raises

3x10 met 20kg

http://www.youtube.com/watch?v=loyo2LI2gdo

Snoeihard man!

Idd! Mooie steady rep nog. Ruimte voor meer

flink over JP.

Haha **** zeg hé, die gaat ff makkelijk de lucht in! (en dat na al die voorgaande reps)

Ging idd lekker Barry. En thnx guys. Lijkt erop dat ik nog wel wat ruimte heb en dat voelt wel goed.

Super rep!

Meesterlijk!

Werk aan de winkel bij mij JP!

Stenen

20x100 op 1.45 t/m 1.75m

2x3 met 145 op 1.45m

Farmers

130x50m met 2x draai
150x40m zonder draai