AndroidHealthClinic

Jules Smolov log

Mooi Jules!

Goed gedaan maat! 265 raw is toch al aardig sterk! Volgend jaar op naar de 300!

Super!

Was niet parallel:D

Erg goed kerel!

Bijzonder dit Jules, pr's vliegen je hier om de oren. MP, Squat en Deads. Super.

Dikke lift man, congratz!

• Topic Starter Topic Starter
Bijzonder dit Jules, pr's vliegen je hier om de oren. MP, Squat en Deads. Super.

Dankzij jou kerel, jij hebt me weer op het goede pad gebracht!
Alleen nog toppen begin volgende week op squat dan zit mn eerste cyclus erop... Hij is een beetje langer dan 6 weken geworden maar het resultaat is er niet minder om! Heb nu alweer zin in de volgende cyclus! :D

---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:44 ----------

Goed gedaan maat! 265 raw is toch al aardig sterk! Volgend jaar op naar de 300!

Thanx buddy! Eerst die 300 maar eens suited volgend jaar... Dan misschien in een jaar of 2 raw...

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

Thanx kerel!

---------- Toegevoegd om 01:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:46 ----------

Was niet parallel:D

Erg goed kerel!

Hehehe, hoe ist met mn sletje? ;) Thanx maat, vergeet je de hout boer niet? Hoorde dat je een pup was gaan halen, congratzz !

---------- Toegevoegd om 01:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:47 ----------

Thanx uberbelg! Het word tijd dat ik je weer eens zie! Heb je beetje gemist! ;)

Congrats met je PR op de deadlift Jules. Moet toch voldoening geven om na zo'n lange tijd raw weer eens een PR van de grond te trekken.

Nette lift , hij kwam vrij vlot omhoog.
Op naar de 300 :)

Congrats met je PR op de deadlift Jules. Moet toch voldoening geven om na zo'n lange tijd raw weer eens een PR van de grond te trekken.

Thanx Maurice, ja dat was zeker een lekker gevoel... Mn laatste raw deadlift PR stamt van de zomer van vorig jaar... Tijdja trg dus alweer...
Nu alleen nog squat doelen voor dit jaar... 245 raw en 275 in kneewraps!

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Nette lift , hij kwam vrij vlot omhoog.
Op naar de 300 :)

Thanx, het doortrekken gaat me redelijk goed af, ik heb alleen zoveel moeite met het lostrekken...

6-12-2010

Military press
8x40
8x40
3x50
3x60
3x70
3x80
3x80
3x80

Incline dumbbell bench
10x28
10x34
8x40
7x46 PR
12x30
12x30

haha, nice kerel! Heb je hem toch gehaald! 250 raw voor het eind van het jaar moet lukken!

Ik neem aan dus geen squats voor jou morgen? Maakt ook niet uit, want ik moet morgen zwaar deadliften en slechts licht squatten. Doe je ook mee morgen met DL's?

Kaboem! Mooi set up ook Jules. Super strak in de bovenrug. Ik zou wel je hoofd in je nek blijven drukken onderin. Doe je nu niet daardoor ga je wat naar voren. Maar **** man, bam naar beneden en ram omhoog 245 raw. Very strong!

Kaboem! Mooi set up ook Jules. Super strak in de bovenrug. Ik zou wel je hoofd in je nek blijven drukken onderin. Doe je nu niet daardoor ga je wat naar voren. Maar **** man, bam naar beneden en ram omhoog 245 raw. Very strong!

Thanx Robbert, had er een goed gevoel over, de 225 vloog omhoog. Stap van 17,5kg op mn PR... Hehehe...:D
Het was me zelf op andere squat filmpjes ook al opgevallen dat ik mn kop naar voren steek, puntje voor aandacht...

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

haha, nice kerel! Heb je hem toch gehaald! 250 raw voor het eind van het jaar moet lukken!

Ik neem aan dus geen squats voor jou morgen? Maakt ook niet uit, want ik moet morgen zwaar deadliften en slechts licht squatten. Doe je ook mee morgen met DL's?

Sorry kerel, ik ben morgenavond niet op de sportschool, wilde je nog een berichtje sturen, had het erg druk vandaag en ben het helemaal vergeten... Sorry maat.
Vanaf 3 januari begin ik met mn 2de cyclus. Train nu nog 2 weken door op onderhoud, ga dan 2 weken op vakantie.
Dan word het iedere dinsdag en vrijdag squats en DL. Kunnen we weer vaak samen knallen!

no problemos kerel, ik kom morgen toch effe trainen dan maar.. Denk dat er wel genoeg anderen zijn die me even mental kunnen supporten tijdens de heavy deadlifts! ;)

We pakken het dan wel in januari weer op samen!

Lekker Jules, zit indd nog wel wat ruimte in die squat. De PR's vliegen me om de oren in dit logje.

Lekker Jules, zit indd nog wel wat ruimte in die squat. De PR's vliegen me om de oren in dit logje.

Thanx Maurice!
Dit was wel de laatste PR attempt na deze cyclus, misschien nog 1 in kneewraps voor ik op vakantie ga... Dan vanaf januari weer opbouwen opdezelfde manier... 300kg squat in kneewraps is wel het ultieme doel van volgend jaar!

Terug
Naar boven