Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijzonder dit Jules, pr's vliegen je hier om de oren. MP, Squat en Deads. Super.

Goed gedaan maat! 265 raw is toch al aardig sterk! Volgend jaar op naar de 300!
Thanx maat, vergeet je de hout boer niet? Hoorde dat je een pup was gaan halen, congratzz !
Congrats met je PR op de deadlift Jules. Moet toch voldoening geven om na zo'n lange tijd raw weer eens een PR van de grond te trekken.
Nette lift , hij kwam vrij vlot omhoog.
Op naar de 300![]()
Thanx uberbelg! Het word tijd dat ik je weer eens zie! Heb je beetje gemist!![]()

Kaboem! Mooi set up ook Jules. Super strak in de bovenrug. Ik zou wel je hoofd in je nek blijven drukken onderin. Doe je nu niet daardoor ga je wat naar voren. Maar **** man, bam naar beneden en ram omhoog 245 raw. Very strong!

haha, nice kerel! Heb je hem toch gehaald! 250 raw voor het eind van het jaar moet lukken!
Ik neem aan dus geen squats voor jou morgen? Maakt ook niet uit, want ik moet morgen zwaar deadliften en slechts licht squatten. Doe je ook mee morgen met DL's?
Lekker Jules, zit indd nog wel wat ruimte in die squat. De PR's vliegen me om de oren in dit logje.