Fitness Seller

Kim is lekker bezig (maar kan niet poseren) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goeie fysiek meid! Ga zo door!
En dat poseren komt wel goed.
 
't Halve topic is gedelete omdat sommigen het niet kunnen laten als een vrouw eens iets post zulke baggerposts neer te zetten. :thumbdown:

Dit is triest puberaal gedrag waarvoor in het verleden al meerdere malen is gewaarschuwd dit voor je te houden. Op deze manier jaag je alle vrouwelijke users weg.

Dus de eerste die nog iets 'verkeerds' post mag dit weekend op een ander forum posten.
 
Ik ben leuker als ik lach.
Maar hoewel vrouwen goed schijnen te zijn in multi-tasken ben ik er bedroevend in.
Binnen 10 seconden voor de lens hollen én mijn spieren spannen én charmant kijken... Nee. Dat is er één teveel voor me.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nice looking
 
Harder trainen is meer eten is minder zichtbare abs. Grrr. Maar verder gaat -ie lekker. Zie hier: home-made fitness challenge selectiekiekjes. De professionele foto's volgen één dezer weken wel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



303799435_e8bae0f147.jpg
 
Leuke foto s benen zien er wel goed uit!!
 
Stoere meid!

Je squat ook zo te zien of is dat van het fietsen? Nice!

Waarom zou je trouwens zichtbare abbs moeten hebben? Vrouwen moeten (vind ik) een lief zacht buikje (maar wel hard aan de binnenkant) hebben.

Zet hem op!
 
Stoere meid!

Je squat ook zo te zien of is dat van het fietsen? Nice!

Waarom zou je trouwens zichtbare abbs moeten hebben? Vrouwen moeten (vind ik) een lief zacht buikje (maar wel hard aan de binnenkant) hebben.

Zet hem op!

Squatten én fietsen.
Zichtbare abs vind ik nu eenmaal mooi... Maar die zie je binnenkort vanzelf weer terug.
 
Ziet er goed uit, vooral vooral je benen en buik verdienen een :thumbup:
 
:D *trots is en stug doorgaat*
 
Je maakt wel erg graag foto's hé ;)... of komt dat allemaal in fitnessblaadjes?
 
Mooi laag in vet zit je, Kim.
 
Back
Naar boven