AndroidHealthClinic

KoekieMonsters workout journal; want big muscles

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Yo beesten bedankt!!!! :cool:

Ik heb gisteren ook getrained... kon alleen gisteravond het internet niet op (storing hiero :o)

Dus bij deze!

15 minuutjes fietsen naar de gym (goede been warming-up)
Benen

Sqaut*zo diep als mogelijk
15x stang (w-up)
10x 40KG
10x 40KG
8x 55KG
9x 57,5KG

Leg Press*knietjes bijna tegen de borst
10x 75KG
10x 75KG
8x 100KG
9x 100KG

Leg Curl *bovenin 2 sec hams aanspannen(pff, zwaar ding is dat zeg)
10x15
10x15
8x15
8x15 ---> even rekken, voelde bizar

leg Extension* 2sec aanspannen bij strekken
10x 15
10x 20
8x 25
8x 25 ---> branden :o

Kuiten

Seated Calf Riases *Rustig bewegen, lekker aanspannen
20x 20KG (w-up)
20x 20KG (w-up)
10x 30KG
10x 35KG
8x 40KG
8x 40KG

Calf raises in de hack squat machine *zwaar!
10x 35KG
10x 45KG
9x 45KG
8x 55KG

Conclusie; beentraining ging lekker, volgende week pak ik die 60kg op de squat (niet slecht na 2x te hebben gesquat in een powerrack ''al zeg ik het zelf'' ;))

Hoe is het met je voeding by the way?

Vriendelijk groetend,

Mossad

Ik houd me zoveel mogelijk aan een ritme.

Elke dag ongeveer;
200gr havermout,
100gr brinta,
4 volkorenboterhammen met pindakaas en kipfilet,
bord rijst of pasta met veel groente (uurtje na training),
2 handjes walnoten,
250gr kwark,
2 hele eieren,
een stuk gegrilde kipfilet bij de rijst/pasta,
een stuk zalm savonds met wat rauwkost en pindakaas,
3 whey shake's,
nog een stuk fruit s'morgens
na training een banaan met 30gr whey isolaat en 35/40gr dextrose.

kcal zal wel rond de 3500 liggen.
Ik wil volgend jaar rond deze tijd 90kilo wegen, dus ik moet wat he :D
 
goed bezig koekie! lekker veel reps op de squats ook. die seated calf raises zijn ook niet misselijk.

op naar die 90, doorvreten :P
 
lekker complete en goede training, ga zo door!!
 
lekker volume op je poten kerel !
 
Goede training. Lekker doorgegaan met je kuiten na de benen.
Lekker hoor!!! :)
Hoe zwaar is je stang?
 
lekkere potentraining hoor, volgende keer wil ik 10*60kg zien op squat!
 
je pakt de goeie oef koek - gewichte komen vanzelf
 
Goede training en voeding koekie! Ik wil volgend jaar rond deze tijd ook op 90 staan. We gaan samen op naar de 90, deal? :)
 
Bedankt allemaal voor de reacties... motiveert enorm moet ik zeggen! :thumb:

Om even te antwoorden;
lekkere potentraining hoor, volgende keer wil ik 10*60kg zien op squat!

Komt goed gast, 2e werkset ga ik er 60kg op gooien (easy! :D)

Hi Koekie,

Is het een mogelijkheid om die 3whey shakes te vervangen door vast voedsel?
Ik kan niet inschatten of je dat neemt vanwege tijdgebrek?

Vriendelijk groetend,

Mossad

Ik neem een shake bij m'n brood en de andere whey poeder meng ik met mijn havermout/brinta omdat ik daar geen melk voor gebruik. snap je :thumb:

Goede training en voeding koekie! Ik wil volgend jaar rond deze tijd ook op 90 staan. We gaan samen op naar de 90, deal? :)

Gaan we doen!
Deadline 1 mei 2010?
Ik hou je in de gaten ;)
 
Netjes koekie! Heb je die leggurls wel eens geprobeerd op 3 verschillende standen met je voeten? een setje tenen naar elkaar toe een setje tenen naar buiten draaien en een setje gewoon enz enz.
 
Als je gewoon een pakje kipfilet op je brood gooit heb je al dat vloeibaar voedsel niet nodig hoor.

Verder: Lekkere beentraining, volgende keer 60 kg inderdaad!!
 
Yin Yang klinkt leuk moet ik zeggen... zal het volgende week eens proderen. Maar die legg curl machine is echt gigantisch zwaar... hij gaat tot 75KG maar zelfs de grootste kerels in onze gym pakken net de helft :eek:

beginnerbb Yes i know, ik pak altijd kip op mijn brood. (die gerookte van C1000 is delicious :D)
 
Als je gewoon een pakje kipfilet op je brood gooit heb je al dat vloeibaar voedsel niet nodig hoor.

Verder: Lekkere beentraining, volgende keer 60 kg inderdaad!!

Is wel zo, maar met de shake erbij maakt het makkelijk, en als ik me niet vergis, is de shake wat uitgebalanceerder dan de kipfilet alleen, per slot van rekening kennen we zo'n beetje een dikke 20 verschillende aminozuren, toch?

Yin Yang klinkt leuk moet ik zeggen... zal het volgende week eens proderen. Maar die legg curl machine is echt gigantisch zwaar... hij gaat tot 75KG maar zelfs de grootste kerels in onze gym pakken net de helft :eek:

beginnerbb Yes i know, ik pak altijd kip op mijn brood. (die gerookte van C1000 is delicious :D)

Of je wordt gewoon vriendjes met de plaatselijke poelier... Werkt prima, ik onderhoud zijn PC, en krijg flinke korting op verse kip, hmmmm jum jum :D
 
Is wel zo, maar met de shake erbij maakt het makkelijk, en als ik me niet vergis, is de shake wat uitgebalanceerder dan de kipfilet alleen, per slot van rekening kennen we zo'n beetje een dikke 20 verschillende aminozuren

Whey is duur. Daarnaast lijkt vloeibaar voedsel me neit optimaal, schijnt nogal slecht te zijn voor je darmflora, met scheten en schijterijen tot gevolg.

Natuurlijk moet je verschillende eiwitbronnen gebruiken. Kipfilet alleen op brood. Verder gehakt, biefstuk, tonijn, zalm enz enz.
 
Whey is duur. Daarnaast lijkt vloeibaar voedsel me neit optimaal, schijnt nogal slecht te zijn voor je darmflora, met scheten en schijterijen tot gevolg.

Natuurlijk moet je verschillende eiwitbronnen gebruiken. Kipfilet alleen op brood. Verder gehakt, biefstuk, tonijn, zalm enz enz.
Ik kan geen kip vis ei meer zien waarom verkopen ze geen eiwit ijsjes veel lekkerder:D
 
Whey is duur. Daarnaast lijkt vloeibaar voedsel me neit optimaal, schijnt nogal slecht te zijn voor je darmflora, met scheten en schijterijen tot gevolg.

Natuurlijk moet je verschillende eiwitbronnen gebruiken. Kipfilet alleen op brood. Verder gehakt, biefstuk, tonijn, zalm enz enz.

Klopt als een zwerende vinger, maar je moet whey natuurlijk niet zien als maaltijd vervanger, daarnaast is het natuurlijk erg belangrijk dat je goed blijft water drinken, en al helemaal als je er ook een crea maandje bij doet ofzow.

Ik moet zeggen dat ik (en ik neem zeker 3 whey shakes per dag) er niet zo veel last van heb, zolang ik maar de combi maak met vast voer per shake.
Dat duur valt wel mee, ik denk uiteindelijk dat de zelfde waarden uit gewoon voer aanmerkelijk duurder is... Maar is wel een keer geinig om uit te rekenen... :D
 
Ik kan geen kip vis ei meer zien waarom verkopen ze geen eiwit ijsjes veel lekkerder:D

whahahahaha! Ik ga meteen een ijsmachine kopen, lekker met een kraampje voor de gym staan straks, Heerlijk, chocola, pistache & vanille en een dikke dot slagroom omdat ik zo lekker droog ben, hahaha
 
whahahahaha! Ik ga meteen een ijsmachine kopen, lekker met een kraampje voor de gym staan straks, Heerlijk, chocola, pistache & vanille en een dikke dot slagroom omdat ik zo lekker droog ben, hahaha
Als dat er toch eens zou komen calorie arm van die romigewhey ijsjes met een stokkie van een halve meter vreten tot je koppijn krijgt, ik ben aan het cutten heb je het in de gaten damn:(
 
nette been training :thumb: die gewichten komen wel.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven