Gys04
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik ben nu al een tijd bezig met mn kuiten maar ze willen gewoon niet echt groeien..
train ze nu 1 a 2 x per week op dat liggende leg extension aparaat. (sportschool op school heeft geen speciaal kuiten machien,
op mijn sportschool thuis hebben ze die variant dat je staat maar daar krijg ik echt te veel last van mn nek en rug van..)
Doe meestal 5 sets 15 reps, met 220 kilo zoiets..
ik weet dat kuiten door de meeste genegeerd worden en tis niet de meest imposante spier. maar het ziet er echt niet uit als je breed bent van boven en je schriele kuitjes hebt..
Tips graag!
train ze nu 1 a 2 x per week op dat liggende leg extension aparaat. (sportschool op school heeft geen speciaal kuiten machien,
op mijn sportschool thuis hebben ze die variant dat je staat maar daar krijg ik echt te veel last van mn nek en rug van..)
Doe meestal 5 sets 15 reps, met 220 kilo zoiets..

ik weet dat kuiten door de meeste genegeerd worden en tis niet de meest imposante spier. maar het ziet er echt niet uit als je breed bent van boven en je schriele kuitjes hebt..
Tips graag!

Ik pak ze 2x per week gruwelijk hard aan maar ze blijven iel. Vanaf de voorkant lijkt het nu redelijk, maar vanaf de zijkant is het niks.