- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
ik train al een kleine 4 weekjes op de manier dat wazzup hierboven heeft gepost.
En ik doe 5 setten seated en 5 staand. Resultaat 1.5cm erbij
anyway ik neem aan dat ze in je gym wel die seated machine hebben. Anders mogen ze dat echt gaan aanschaffen hoor, kom op zeg. Als ze die staande niet hebben of als je hem niet fijn vindt. Dan weet ik wel wat voor je. Bij ons hebben ze die staande machine dus niet. Wat ik doe is een paar plankjes neerdumpen onder de smith en daar op ga ik me uitleven. Inmiddels heeft de helft van de gym mijn mooie idee gejat, zonder eens mij te komen bedanken of te complimenteren ofzo he
Maar ja hehe 
je kan hem ook gewoon in de squat rek doen maar das niet zo fijn.
veel succes
En ik doe 5 setten seated en 5 staand. Resultaat 1.5cm erbij

anyway ik neem aan dat ze in je gym wel die seated machine hebben. Anders mogen ze dat echt gaan aanschaffen hoor, kom op zeg. Als ze die staande niet hebben of als je hem niet fijn vindt. Dan weet ik wel wat voor je. Bij ons hebben ze die staande machine dus niet. Wat ik doe is een paar plankjes neerdumpen onder de smith en daar op ga ik me uitleven. Inmiddels heeft de helft van de gym mijn mooie idee gejat, zonder eens mij te komen bedanken of te complimenteren ofzo he
Maar ja hehe 
je kan hem ook gewoon in de squat rek doen maar das niet zo fijn.
veel succes

sommige mensen zijn zooooo irritant..