rbn87
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.665
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen/weinig energie voor zwaardere compounds te doenWat is de gedachte hierachter? (Ook tijdens het cutten?)
Wat is de gedachte er achter om niet te eten?Wat is de gedachte hierachter? (Ook tijdens het cutten?)
hoezo zou je dit doen? het kost je alleen maar kracht die je juist graag wil behouden.
Ieder lichaam reageert overal anders op, daarom werkt een bepaald dieet voor de 1 niet en voor de ander wel. Kwestie van uitproberen.
Denk namelijk niet dat het veel uitmaakt met de gewichtjes en het is toch de bedoeling dat het opgebouwd wordtEr bestaat een heel handige app voor, je moet eigenlijk niets anders doen dan die precies volgen. idd laag beginnen.Alweer een maand geleden nav onderstaande quote mezelf ingelezen in Stronglifts
en morgen dus beginnen met stronglifts. Zal trainen met de gewichten die de standaard zijn want na maanden corona, twee weekjes trainen en dan weer vakantie kan ik maar beter met babygewichten beginnen en de vorm goed onder de knie krijgen.
Ga denk ik toch morgenochtend trainen op een lege maagDenk namelijk niet dat het veel uitmaakt met de gewichtjes en het is toch de bedoeling dat het opgebouwd wordt
Er bestaat een heel handige app voor, je moet eigenlijk niets anders doen dan die precies volgen. idd laag beginnen.
If you can’t do a single Chinup or Dip, do three sets of as many reps as you can (don’t use machines). Once you can do 10 reps, switch to 3×5 and add 1kg/2lb each workout. My app will show you how to progress when you upgrade to StrongLifts Pro. Use it to save yourself having to think about all this.
Alweer een maand geleden nav onderstaande quote mezelf ingelezen in Stronglifts
en morgen dus beginnen met stronglifts. Zal trainen met de gewichten die de standaard zijn want na maanden corona, twee weekjes trainen en dan weer vakantie kan ik maar beter met babygewichten beginnen en de vorm goed onder de knie krijgen.
Ga denk ik toch morgenochtend trainen op een lege maagDenk namelijk niet dat het veel uitmaakt met de gewichtjes en het is toch de bedoeling dat het opgebouwd wordt
Ja heb hem inderdaad gedownload. Ziet er prima uit. Zelf ervaringen (met het programma)?
Ik overwoog om assisted pull ups te doen als vierde oefening op workout A en assisted dips op workout B maar hij zegt zelf op zijn website:
[quote} If you can’t do a single Chinup or Dip, do three sets of as many reps as you can (don’t use machines). Once you can do 10 reps, switch to 3×5 and add 1kg/2lb each workout. My app will show you how to progress when you upgrade to StrongLifts Pro. Use it to save yourself having to think about all this.
Vond je het een beetje leuk om te doen?Workout A
Squat 5x 5x5 20kg
Bench Press 5x 5x5 20kg
Barbell Row 5x 5x5 30kg
Afgesloten met HIIT:
5 minuten rustig fietsen
5 rondes 30 seconden super snel fietsen 90 seconden rustig
5 minuten rustig fietsen
een paar jaar geleden toen ik nog in ploegen werkte en het huis verbouwd moest worden (weinig tijd om te trainen) ik vond het ideaal om geen tot weinig kracht te verliezen ondanks de zeer korte trainingen. Dit is ook de periode dat ik ben beginnen squatten en hier ben ik toen sterker mee geworden (heel laag moeten beginnen wel mja) Heb daarna nog een hele tijd de compounds 5x5 gedaan maar met meer assistance. Op een bepaald moment als de gewichten wat hoger worden heb je meer rust nodig tussen de sets, dan gaat een training wel wat langer duren.Ja was prima, duurt ook niet zo heel lang haha. Jij had het ook gedaan zei je? Hoe lang geleden deed jij het en wat vond jij er van?
een paar jaar geleden toen ik nog in ploegen werkte en het huis verbouwd moest worden (weinig tijd om te trainen) ik vond het ideaal om geen tot weinig kracht te verliezen ondanks de zeer korte trainingen. Dit is ook de periode dat ik ben beginnen squatten en hier ben ik toen sterker mee geworden (heel laag moeten beginnen wel mja) Heb daarna nog een hele tijd de compounds 5x5 gedaan maar met meer assistance. Op een bepaald moment als de gewichten wat hoger worden heb je meer rust nodig tussen de sets, dan gaat een training wel wat langer duren.
Ik heb voor mijn gevoel het meeste massa gepakt toen ik meer op kracht ben gaan trainen en juist meer op nummertjes letten en elke training gaan verbeteren tov de vorigeJa nu was het gewoon na 90 secondes de volgende set en de training zelf duurde zo’n 40 minuten.
Het is ook voor het eerst dat ik 5 reps doe ipv 8 en vorig jaar zelfs 8-12 reps. Ben benieuwd wat het effect zal zijn
Ik heb voor mijn gevoel het meeste massa gepakt toen ik meer op kracht ben gaan trainen en juist meer op nummertjes letten en elke training gaan verbeteren tov de vorige
zoals hiervoor al gezegd is, de trainingen gaan op een gegeven moment wel langer duren omdat je meer rust moet pakken. en waarschijnlijk ga je het ook saai vinden na een aantal maanden
benieuwd hoe het voor jou zal uitpakken!Oma‘s kan je nu eenmaal niet teleurstellenGister oma d’r verjaardag verlaat gevierd en vandaag is moeders jarig. Morgen begint het calorieën tracken 😳
als ik bij die van mij geen prinsessentaart mee eet (wat haar grote trots is, al vind ik er niks aan) breekt haar hartje zowat