XXL Nutrition

Kutleven

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Deadlift vorm was iig makkelijk te fixen. (Zal dan wel meer in zitten)

Deloads gaan er nog veel komen. Kan wel een hele struggle zijn om squat techniek goed te krijgen, of net datgene vinden waardoor je ze goed kunt doen. Beetje het nadeel van zulke soms moeilijke compound barbbell lifts. Kan een andere oefening doen maar is ook weer een beetje vroeg om de handdoek in de ring te gooien.

Aan de andere kant als je uitvoering beter is moet je weer beter vooruitgang kunnen maken.

Zou je het trainen anders willen aanpakken, dat meer motiverend is?

Spiegel en eten is helemaal aan je zelf. Probeerde je nou te cutten?

Ja probeer te cutten, gaat alleen heel langzaam mede doordat ik nu niet heel actief ben door corona (thuiswerken, thuisstudie).
Vorig jaar had ik deze tijd van het jaar 13k stappen en 10km gefietst iedere dag en nu moet ik moeite doen om 10k stappen te halen (fiets helemaal niet op het moment).

Ja ik snap dat deloads blijven komen, toch blijft het voor mijn gevoel kut dat ik nu al een tweede deload heb.

Gewoon de boel eveb de boel laten. Feestdagen komen eraan. Gewoon lekker (in mate) genieten en niet zo op de cijfertjes letten. En daarna weer knallen. ☄🔥

Ja probeer te cutten, gaat alleen heel langzaam mede doordat ik nu niet heel actief ben door corona (thuiswerken, thuisstudie).
Vorig jaar had ik deze tijd van het jaar 13k stappen en 10km gefietst iedere dag en nu moet ik moeite doen om 10k stappen te halen (fiets helemaal niet op het moment).

Ja ik snap dat deloads blijven komen, toch blijft het voor mijn gevoel kut dat ik nu al een tweede deload heb.
Gewoon rustig verder gaan. Je hebt alle tijd. Ik zou niet stoppen of de boel even laten. Maar een periode wat meer eten en wat minder hard trainen is prima. Kun je er daarna weer hard tegenaan.

Sporten en gezond eten is niet voor even, maar de rest van je leven. Dus je moet het wel zo doen dat het hol te houden is. Altijd honger lijden of moe zijn van te intensief trainen is niet goed. Daarnaast heeft je lichaam ook rust en herstel nodig.

De gym in met als doel tenminste licht de techniek verbeteren kan ook altijd. Soms kun je wat minder hard knallen, maar wel altijd een stap zetten. Consistent actie nemen is belangrijker voor motivatie/discipline dan je uiteindelijke doelen.

Gewoon de boel eveb de boel laten. Feestdagen komen eraan. Gewoon lekker (in mate) genieten en niet zo op de cijfertjes letten. En daarna weer knallen. ☄🔥

Ik heb in de maanden oktober/november/december vier verjaardagen thuis, plus kerst dus aankomende tijd zal ik zo goed mogelijk op mijn voeding letten (en activiteit zo hoog mogelijk houden) maar ook sociaal een stuk taart eten

Gewoon rustig verder gaan. Je hebt alle tijd. Ik zou niet stoppen of de boel even laten. Maar een periode wat meer eten en wat minder hard trainen is prima. Kun je er daarna weer hard tegenaan.

Sporten en gezond eten is niet voor even, maar de rest van je leven. Dus je moet het wel zo doen dat het hol te houden is. Altijd honger lijden of moe zijn van te intensief trainen is niet goed. Daarnaast heeft je lichaam ook rust en herstel nodig.
De gym in met als doel tenminste licht de techniek verbeteren kan ook altijd. Soms kun je wat minder hard knallen, maar wel altijd een stap zetten. Consistent actie nemen is belangrijker voor motivatie/discipline dan je uiteindelijke doelen.

Ja precies, hebben jullie gelijk in. Vanochtend pull gedaan en meer de nadruk gelegd op vorm. Beetje saai want licht gewicht maar ook weer leuk om iets anders dan sl te doen.

Reserveren is niet gelukt voor vrijdag, zaterdag en zelfs zondag dus ga ik op een andere manier actief proberen te zijn, maar heb redelijk wat studiewerk te doen dit weekend. Lekker druk

Vandaag onverwachts toch kunnen gymmen. Begonnen met squats op techniek (maar een paar sets) vervolgens db bp, barbell bp, fly, triceps pushdown en skullcrushes. Donderdag rug en biceps gedaan en had vandaag nog spierpijn, heeeeeerlijk

Maandag (schouders), dinsdag (rug+biceps), woensdag (benen) en vandaag (borst+triceps) getraind. Niet echt logwaardige trainingen. Squatracks zijn iedere keer bezet, dus daar moet ik om heen zien te trainen :(

gr

Ben je nu helemaal gestopt met stronglifts of is het een tijdelijke pauze?

Maandag (schouders), dinsdag (rug+biceps), woensdag (benen) en vandaag (borst+triceps) getraind. Niet echt logwaardige trainingen. Squatracks zijn iedere keer bezet, dus daar moet ik om heen zien te trainen :(

gr
No offence, maar ben je dan niet gewoon te laat?

Dat kom door types zoals ik die vooraan staan als het uur begint, een racks claimen en daar tot 45 minuten Campen.

Ben je nu helemaal gestopt met stronglifts of is het een tijdelijke pauze?

Heb een tijdelijke pauze gehad en wil maandag weer beginnen!

No offence, maar ben je dan niet gewoon te laat?

Dat kom door types zoals ik die vooraan staan als het uur begint, een racks claimen en daar tot 45 minuten Campen.

Ja misschien wel. Per uur mogen 30 personen trainen en de eersten staan er dan al 5 minuten voor het tijdvak (in mijn geval 07:00 uur, dus om 06:55 uur). Ik vind het niet erg om eerder te zijn, maar was de afgelopen niet gemotiveerd genoeg om voor openingstijd voor de deur te staan (wat voor een neerwaartse spiraal zorgt).

Maandag en vrijdag werkt er iemand die me misschien wel eerder binnen laat, zal hem morgen ff vragen

Heb een tijdelijke pauze gehad en wil maandag weer beginnen!

Ja misschien wel. Per uur mogen 30 personen trainen en de eersten staan er dan al 5 minuten voor het tijdvak (in mijn geval 07:00 uur, dus om 06:55 uur). Ik vind het niet erg om eerder te zijn, maar was de afgelopen niet gemotiveerd genoeg om voor openingstijd voor de deur te staan (wat voor een neerwaartse spiraal zorgt).

Maandag en vrijdag werkt er iemand die me misschien wel eerder binnen laat, zal hem morgen ff vragen
Gewoon om 06:50 er staan, sloop die spiraal!

Succes maandag!

Workout B

Was als eerste in de gym, dus een squatrack ter beschikking :) Heb er ook het hele tijdvak gebruik van gemaakt

Squat
2x5x20kg
5x40kg
5x5x60kg
Na een tijd niet gesquat te hebben voel ik mijn benen lekker branden

OHP
2x5x20kg
5x5x30kg
Achteraf denk ik dat 32,5kg of misschien zelfs 35kg me ook wel was gelukt

Deadlift
2x5x60kg
Licht gewicht, betere vorm dan de vorige keren
En op sokken! @chrisk

En toen was het al 8 uur. Had eigenlijk nog twee setjes curls willen doen, maar snel een setje gedaan met een lege stang tijdens het opruimen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven