- Waardering
- 32.583
- Massa
- 160kg
Ik doe ook identiek altijd hetzelfde rondje qua oefeningen anders klopt de data niet, want of ik begin of eindig met een oefening zit zeer zeker een verschil in hoeveel gewicht ik kan.Ja, ik hou elke training bij hoeveel gewicht en reps ik voor elke oefening doe. Het doel is elke workout meer reps of meer gewicht te doen. Als ik voor een bepaalde oefening bijvoorbeeld als rep range 3 sets van 10-12 reps heb, verhoog ik het gewicht zodra ik met een bepaald gewicht daadwerkelijk 3 sets van 12 haal.
Dit bijhouden maakt trouwens goed duidelijk dat die intensiteit van m'n leg days echt omhoog moet, ik zat net even terug te kijken en zie dat ik 11 weken geleden begon met 120 kg squats, 2 sets van 10...ben dus maar 10 kilo omhoog gegaan (en minder reps dus eingelijk nog niet eens 10 kilo)in vergelijking m'n rack pulls zijn van 150 kg naar 180 kg gegaan. Moet echt meer gaan beuken, m'n doelstelling 150kg 2x8-10 is wel een mooi streven voor dit jaar, maar moet dan wel aan de bak
![]()
Begin ik met bankdrukken of eindig ik ermee kan zomaar 20kg verschil inzitten of 5 reps kosten op werkset gewicht

in vergelijking m'n rack pulls zijn van 150 kg naar 180 kg gegaan. Moet echt meer gaan beuken, m'n doelstelling 150kg 2x8-10 is wel een mooi streven voor dit jaar, maar moet dan wel aan de bak