Miqidavinci
Cool Novice
- Waardering
- 405
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Wat voor doseringen mag je nu zetten van je coach? En wat deed je ervoor?
Vind het niet raar dat hij je eerst nog wat laat cutten. Geen idee hoelang je inde bulk zat natuurlijk.
Ik deed 500mg test en 250mg deca pw
Zit nu op 200mg test pw

Was niet echt dik, definitie was niet zichtbaar maar was gewoon te hoog in vet% en aangezien ik ook met een kuur voor de sap cup wilde starten was het verstandiger om eerst naturel wat droger te worden en ben dus 13kg kwijt inmiddels en wel veel meer definitie zichtbaar momenteel, schijnbaar reageert je lichaam beter als je droger bent gaf Kay aan. Voelde me op het begin ook ellendig dat ik zoveel afviel, maar dan word elke week steeds meer zichtbaar waarvoor je al die tijd gesport hebt en worden je spieren qua looks groter, maar qua cms minder 🤪
kunt trouwens in me “voorstel topic” paar maanden geleden zien wat mijn start was voor de bulk op 97.5kg en daar is dus nu 13kg vanaf en reken er maar op dat er nog steeds 3/5kg af moet voordat ik echt helemaal podium klaar ben
Ik zal je topic eens bekijken
Ooh maar ben jij nu al gelijk met prep bezig dan? SAP cup is nog best ver weg ik neem aan dat je ook nog een (lean) groei fase gaat doen voordat je echt naar de podium shape gaat werken?

Afgelopen vrijdag al tijdens Rack Pulls een beetje door m’n rug gegaan. Gas terug geven was natuurlijk geen optie dus toen gewoon doorgegaan met de workout, en de dag erop tijdens Hack Squats kreeg ik weer last van m’n rug. Vandaag had ik ook weer last en straalde ook door naar m’n borstbeen zelfs (Heb een sporadisch terugkerende borstbeen blessure, klachten zijn vergelijkbaar met Syndroom van Tietze). M’n Push workout heeft er zwaar onder geleden, twee oefeningen geskipt en met alle andere oefeningen niet meer dan 2 sets gedaan, en kon natuurlijk niet te hard pushen want voelde gewoon dat het elk moment mis kon gaan. RIP deze workout, ik hoop dat ik me morgen weer beter voel. Wel echt kut want zit dus al laag in m'n kcals en laag in m'n AAS, dus een goede zware workout en een lekkere pomp is het enige waar ik me nog een beetje anabolic door voel..