AndroidHealthClinic

Lang en breed #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Goed bezig man !

De stang van mijn fietszadel is zojuist afgebroken :roflol:
Hij stond al een tijdje wat gebogen en ik denk dat de extra kilo's hem fataal zijn geworden

Fietsen :roflol:

wanneer pop je nog eens nieuwe pics??
curious!!

wanneer pop je nog eens nieuwe pics??
curious!!

Eerst de 125 halen, dan zal ik wat pics posten.
Aangezien ik wat vocht vasthoud vind ik het niet echt heel interessant om fotos te plaats waar ik er minder goed uit zie, tenzij ik daadwerkelijk veel massa erbij heb

Damn 125 kg je zal een panorama foto moeten maken dan :p
Blijven knallen, ga je af op de spiegel in je bulk om je vetpercentage te controleren of meet je geregeld. Zelf heb ik altijd wat schrik om men vp te hoog ( 12% ) te laten worden!

Damn 125 kg je zal een panorama foto moeten maken dan :p
Blijven knallen, ga je af op de spiegel in je bulk om je vetpercentage te controleren of meet je geregeld. Zelf heb ik altijd wat schrik om men vp te hoog ( 12% ) te laten worden!

Ik ga op de spiegel af inderdaad. Ik heb wel zo;n plastic knijpertje liggen, maar kom dan altijd op rare getallen uit en elke keer anders.

Laatst bewerkt:
Ik hou sinds kort een powerlift blog bij. Zie handtekening ;)

Laatst bewerkt:
....

Laatst bewerkt:
wow mijn bloedglucose is nu 5,8 gevast....
Voorlopig maar effe geen slin nemen en alle hgh voor het slapen gaan

Kan je dat eens verklaren? curious ;p
Wat bedoel je ?

Een normale nuchtere waarde ligt tussen de 4 en de 5,6 mmol/l. Indien de 'nuchtere' waarden bij een onbehandeld persoon boven de 6 mmol/l en 'niet-nuchter' boven de 11,0 mmol/l liggen, spreekt men van diabetes mellitus (suikerziekte).

bron: wikipedia

Mijn bloedglucose zit dus al bijna op de nuchtere grenswaarde.

Wat bedoel je ?

Een normale nuchtere waarde ligt tussen de 4 en de 5,6 mmol/l. Indien de 'nuchtere' waarden bij een onbehandeld persoon boven de 6 mmol/l en 'niet-nuchter' boven de 11,0 mmol/l liggen, spreekt men van diabetes mellitus (suikerziekte).

bron: wikipedia

Mijn bloedglucose zit dus al bijna op de nuchtere grenswaarde.
Dit maar dan wat uitgebreider uitgelegd.

Uitgebreider kan toch niet ? :P
Waar het op neer komt is dat mijn gevoeligheid voor insuline afneemt en ik dus beter kan zorgen dat deze weer wat hoger wordt voordat ik straks suikerziekte heb.

Uitgebreider kan toch niet ? :P
Waar het op neer komt is dat mijn gevoeligheid voor insuline afneemt en ik dus beter kan zorgen dat deze weer wat hoger wordt voordat ik straks suikerziekte heb.
Ah Damn kerel maar goed dat je dit allemaal zo controleert, want dat risico lopen is het ook niet waard. Merk je echt verschil in zuivere massa bouwen met slin of is dit aas gebonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven