AndroidHealthClinic

Lang en breed #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog last van lethargie Jay,of heb je t4 meelopen nu!? goed bezig man ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ah Damn kerel maar goed dat je dit allemaal zo controleert, want dat risico lopen is het ook niet waard. Merk je echt verschil in zuivere massa bouwen met slin of is dit aas gebonden?
Ik heb slin nooit opzich genomen, maar merk vooral in de eerste paar weken dat ik het neem ik heel hard opblaas.

Nog last van lethargie Jay,of heb je t4 meelopen nu!? goed bezig man ;)
Heb nu idd t4 meelopen en had na 3 a 4 dagen geen last meer :)

Ik heb slin nooit opzich genomen, maar merk vooral in de eerste paar weken dat ik het neem ik heel hard opblaas.

Heb nu idd t4 meelopen en had na 3 a 4 dagen geen last meer :)

Geen bijwerkingen vd t4 Jay,zoals hartkloppingen enz...

nope

welke dosis?

bloodglucose was vanmorgen 5,1 mmol en een uur na het ontbijt 5,3 mmol dus volgens mij heb ik me een beetje aangesteld :P
Maar goed, ik zat te denken om even een paar weekjes niet insuline te nemen en dan over een tijdje weer te starten op een iets hogere dosering om nog even een groeispurt te realiseren.

jay, om het even tot nu toe samen te vatten (om voor mij zelf een beeld te krijgen wat ik op de helft van jou dosisen kan verwachten;) )

Je zit dus tussen de 5 en 6000 kcal
1,75 gram test
6iu hgh (gemiddeld)
Je bent 2 meter en hebt nu in 5 weken tijd 12,5 kilo gewonnen en geen vet gegained..

Heb ik het zo goed?? Dat is dan wel echt een mega bruut resultaat bro! haha kan niet anders zeggen!

Hij had daarvoor volgens mij gecut, dus rebound-effect telt ook erg mee

Idd, sowieso in de eerste week al 5 kilo aangekomen. Ben wel vrijwel geen vet aan gekomen, maar vocht wel.

Ben egt heel benieuwt naar de after pics.

Komen eraan bro. Ik wil iig over de 125 wegen, want een paar kilo erbij met mijn lengte zie je toch niet zoveel verschil

eigenlijk had je gewoon moeten basketballen:D

Nee daarom rustig aan met foto's nemen ik zou gewoon in de spiegel blijven kijken en als je denkt nu hebben we een mooie vergelijking gelijk foto's schieten.

1.98 is toch gemiddeld voor een baskeballer?:D

46,5 cm :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven