AndroidHealthClinic

Lang en breed #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

Dat ligt eraan. Je moet wel heel clean eten en ook niet teveel koolhydraten gaan eten, maar ik ben liever safe than sorry wat dat betreft.
Ik denk trouwens dat hoe meer slin je neemt des te sneller je vet aanzet, maar dit weet ik niet zeker. Ik blijf nu op 5iu per keer in ieder geval.

Vind je vriendin het nog leuk? ;)

118,4 kilo

Mentaal gaat het ook nog lekker hoewel ik wel iets negatiever/paranoïde denk.
Maar niks abnormaals oid

8,4kg al dat gaat heel lekker dan.

Netjes :)

zeker netjes bro!

wat is nu de perfecte dosis voor hgh en wanneer zetten (eod doe jij toch?)

Ik zet 2x per dag 2iu. Zie eerste post ;)

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 10:45 ----------

Ja, ik vind het zelf ook vrij bijzonder voor maar 2 weekjes en je zit pas na 4 a 5 weken op de hoogste bloedwaarden met enanthate :)

oke, ik dacht dat ik in andere tpics had gelezen dat jij voorstander van eod was.
maar 2iu 2 maal dagelijks dus. Ga je van de kigs meer zetten of moet dat geen verschil maken?

oke, ik dacht dat ik in andere tpics had gelezen dat jij voorstander van eod was.
maar 2iu 2 maal dagelijks dus. Ga je van de kigs meer zetten of moet dat geen verschil maken?

Mja heb veel gelezen dat men het om de dag neemt, maar 2x per dag lijkt mij het beste.
Helemaal omdat ik het wil combineren met elke slin injectie aangezien het een goeie wisselwerking heeft.

Als ik die kigs ooit binnenkrijg zal ik daar hetzelfde van zetten. Kigs is namelijk ook echt top spul, net als Elitropin en Riptropin.
Ik zou me alleen niet zo wagen als generiek GH waarvan ik de afkomst niet weet aangezien ik daar niks van merk.
Mijn polsen doen gelukkig geen pijn meer, maar mijn handen zijn echt dik.
Heb het idee dat de AAS het ook wel wat erger maakt

Mja heb veel gelezen dat men het om de dag neemt, maar 2x per dag lijkt mij het beste.
Helemaal omdat ik het wil combineren met elke slin injectie aangezien het een goeie wisselwerking heeft.

Als ik die kigs ooit binnenkrijg zal ik daar hetzelfde van zetten. Kigs is namelijk ook echt top spul, net als Elitropin en Riptropin.
Ik zou me alleen niet zo wagen als generiek GH waarvan ik de afkomst niet weet aangezien ik daar niks van merk.

en als je de kigs niet binnenkrijgt?

+1

Ik ga ook over op Kigtropins. Schijnt idd de shit te zijn. Ben benieuwd.

Ik ga op 10iu pd.

Wanneer zet je?

Mijn dagen lopen heel erg door elkaar heen. Ik werk snachts. Meestal werk ik maar 2nachten. Maar nu bijvoorbeeld werk ik er 15 achter elkaar. Ik slaap dus ook soms slecht en soms in delen op de dag. En soms de hele dag. Dus mijn inject tijd verschilt erg. Iig wel altijd als ik net wakker ben. En de 2e prop ik ergens tussendoor.

+1

Ik ga ook over op Kigtropins. Schijnt idd de shit te zijn. Ben benieuwd.

Ik ga op 10iu pd.

Heb ze ontvangen en ziet er erg pro uit allemaal moet ik zeggen.
Ik had alleen verwacht dat ze zonder labels en doosjes zouden zijn, dus ben blij dat het niet door de douane geopend is.
Ik heb nu nog een kitje Riptropin te gaan en heb over 2 weken vakantie dus dan heb ik tijd om even mijn igf1 te laten prikken.
Daarna ga ik over op Kigtropin en zal ik na een maandje ook mijn bloed weer ff prikken om te kijken of mijn igf1 gelijk blijft

Maak s picca dan

kigtropin en riptropin

Ik vind de rips toch wel een mooier doosje hebben :)

riptropin.jpg

kigtropin.jpg

oke relaxed bro, en netjes van die 8 kilo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven