Fitness Seller

Lars035 contestlog 2014

Bezoekers in dit topic

Damn! Heftige carb cycle man! Respect om die legday op no carb te doen.

Uiteraard zijn je glycogeen depots wel enigsinds gevuld door de dag ervoor, maar dan nog is het pittig!

Je hebt trouwens echt ziek volle armen en borst! Echter mogen die nog wel wat droger voor de contest, maar we hebben nog een aantal weken!

Baard = +1

Leg days gaan nog verbazingwekkend goed op de no carb day, as inderdaad een gokje! Armen zijn het droogst van allemaal maar door dat ik hier zo leeg en plat stond komt dat niet echt naar voren. Borst mag/moet wel een stuk droger! We zullen zien of ik het haal voor de contest :D
 
Dus zolang het geen invloed heeft op je voeding / training is het prima ? :)
 
Dus zolang het geen invloed heeft op je voeding / training is het prima ? :)

Zolang dat je niet de volgende dag een gat in de dag slaap en meals gaat missen haha!

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Weer eens loggen, bijkomen van ontgiften en vandaag een legday gehad.

Squat
10x100x4 slow reps

Front squat
10x80x4

Legpress
130x16x4

Leg extension
95x16x4

Leg press calves
20reps/20sec rust/30 reps/ 30sec rust/ 40 reps/ 40 sec rust/ 50 reps

130x12x4

Seated calve raise
4x20x20kg (4x4 sec ritme)

ABS

abwheel
4x12

hanging knee raises
4x12

leg raises
4x20



Gewichten zijn weer supper pussy maar probeer zoveel mogelijk contractie te krijgen op de spieren die ik aanspreek. Heb een tijd heel zwaar getraind en merkte dat ik qua massa weinig gainde. Nu ik een tijd heel licht en puurop contractie train gaan m'n benen qua massa aardig goed!
 
Ok, lang geleden en tijd voor een update. De plekken zijn volgas weer terug...... Doorgestuurd naar het UMC om daar te horen dat het gaat om chronische folliculites en dat ik er niks aan kan doen. Ze wilde me weer antibiotica of roaccutane voorschrijven maar wel met het bericht dat het daarna waarschijnlijk terug komt. Ik weigerde opnieuw medicatie te nemen omdat ik denk dat het van mijn lever komt.
Daar waren ze verbaasd over, waarop ik antwoorden dat als je een dorp hebt met veel pyromanen; ga je er dan voor zorgen dat je goed de branden kan blussen of ga je die pyromanen oppakken.

Nu geef ik natuurlijk niet op en ga ik verder kijken wat de oorzaak kan zijn en ga ik maandag bloed laten prikken om te kijken of mijn lever en nier waarden nog ok zijn. Hopen dat daar wat uit gaat komen!

Na de zoveelste tegenslag zat ik er ook psychisch even doorheen en heb ik voor mijn doen weinig getraind en gegeten. Deze week wel redelijk normaal kunnen trainen maar weeg ondertussen nog maar 89kg...... Nu proberen weer massa te pakken en lol te krijgen in het trainen!
Omdat mijn gezondheid voorop staat en ik eet om mijn lever te stimuleren en niet te belasten is het trainen niet optimaal en zal ik waarschijnlijk niet mee doen met de contest, bij deze nog wel een kleine update van mijn shape nu.

spc3h3.jpg
 
Ik zou gewoon verder doen… of toch zeker foto's maken, je shape is verre van slecht !
 
Ik zou gewoon verder doen… of toch zeker foto's maken, je shape is verre van slecht !

Het gaat meer om mn conditionering, ga nu niet meer voor knetter hard en droog maar voor comfortabel en gezond. Als mijn gezondheid weer een beetje op pijl is kan ik alsnog proberen zo hard en droog te worden. Misschien is volgens jaar een contest een beter plan!
 
Gezondheid voor , en je kan altijd nog fotos maken ;).nu hopen dat je idd meet duidelijkheid krijgt succes man !
 
Blijf het een heftig verhaal vinden kerel. Je shape is desondanks goed verbeterd tov het begin van de contest!
 
Jammer dit te horen Lars, maar idd gezondheid = nr1.
Je staat er goed bij bro!
 
Beetje vreemd om hier nog in te loggen, maar we zijn nu eindelijk na 2 jaar zoeken er achter waar ik last van heb. Blijkt dus dat ik de ziekte van Lyme heb.
Ongelofelijk kut dus, nu een 8 weken lange alternatieve behandelmethode want heb weinig vertrouwen in nog meer antibiotica en als de verhalen moet geloven doet dat ook vrij weinig voor me. Zit nu aan weekmakers om de bacterin uit mijn cellen te krijgen en krijg opmaat gemaakte medicatie die ik over een week moet gaan slikken om die vrij gekomen bacterin te bestrijden. Zal waarschijnlijk over 8 weken nog een keer posten om te vertellen hoe het is verlopen.
 
damn man, dit hoor je vaker, dat het plots lyme blijkt te zijn.

spoedig herstel gewenst !
 
Ontzettend veel sterkte Lars! Dat het herstel spoedig mag zijn!
 
Gvd kut nieuws man ! sterkte en hopen dat je snel er weer boven opbent ;) !
 
Sterkte man. Je slaat je hier wel doorheen.
 
Thanks bro's, nu wetende wat er aan de hand is gaan we er vol gas tegenaan!
 
In welke stage van lyme zit je dan? Hoogstwaarschijnlijk al stage 3? Dan ga je volgens mij toch een lange herstelperiode tegemoet... Alvast veel sterkte!
 
Back
Naar boven