Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Ja tot morgen dunne

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jah ik haat je heel erg joh, als je een keer een ander reactie krijgt is het gelijk haters of trollingzwemmen als cardio is alpha, vorig jaar tijdens m'n cut altijd even in het ondiepe blijven hangen met je UB boven water. Chicks maakt het water nog natter awyeah!
ziekelijk bench man, je bent nu toch aan het cutten toch?
vandaar dat de power een beetje terug komt
Volgens mij heb je de krachten gespaard tot morgen.... Tymen gaat schrikken![]()

training ging wel redelijk nog steeds spierpijn van maandag. Schoot oppeens in schouders tijdens opwarmen, gelukkig tijdens training weinig last van gehad en hoop maar dat het geen blessure word
)

misschien maxen, misschien ook veel 20 reppers. Benen hebben verandering nodig
Nee is een prima schema voor mij, vroeg ook niet om reacties er op maar toch bedankt
Veel compound oefeningen en vooral ook leuke oefeningen, ook niet onbelangrijk
Hamstrings doe ik afwisselend met extensions, dus seated leg curls![]()
Kritiek kun je juist je voordeel mee doen..Waar slaat dat nou op dat je geen reacties wil? Daar is dit forum toch juist voor..
Je hebt soms echt van die vage dingen man.Kritiek kun je juist je voordeel mee doen..
edit; trouwens ik lees net dat je last had van steken in je schouders, en dat je nu je onderrug ontziet? Misschien toch echt eens gaan deloaden..