Fitness Seller

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:eek:

hahah eikel! :D

haters-gonna-hate.gif
:roflol: jah ik haat je heel erg joh, als je een keer een ander reactie krijgt is het gelijk haters of trolling

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.124
haha vind het irritant als het niet gelooft word, net alsof ik er om zou gaan liegen:p:o

zwemmen als cardio is alpha, vorig jaar tijdens m'n cut altijd even in het ondiepe blijven hangen met je UB boven water. Chicks maakt het water nog natter awyeah!

ziekelijk bench man, je bent nu toch aan het cutten toch?

• Like
Waarderingen: YOGI
  • #1.126
zwemmen als cardio is alpha, vorig jaar tijdens m'n cut altijd even in het ondiepe blijven hangen met je UB boven water. Chicks maakt het water nog natter awyeah!

ziekelijk bench man, je bent nu toch aan het cutten toch?

Haha, was vrij rustig in het zwembad. Is ook een buitenzwembad dus denk net iets te fris.

Nee weer lekker aan het bulken!:D vandaar dat de power een beetje terug komt:p

Volgens mij heb je de krachten gespaard tot morgen.... Tymen gaat schrikken:)

• #1.129
08-05-2011

Training met Tymen the shredded beast was lache:D training ging wel redelijk nog steeds spierpijn van maandag. Schoot oppeens in schouders tijdens opwarmen, gelukkig tijdens training weinig last van gehad en hoop maar dat het geen blessure word

DL

• 8x60
  • 8x80
  • 8x100
  • 8x120
  • 8x125

Cable row

• 8x115
  • 8x125
  • 8x130
  • 8x140
  • 10x115

Chins

• 8x
  • 6x
  • 5x
  • 5x

Single machine row

• 8x45
  • 8x45

double

• 8x75?
  • 8x75

v-grip pull down

• 8x85
  • 8x85
  • 8x85
  • 8x85
wide grip cable pull

• 8x85
  • 8x100
  • 8x115

Barbell shrugs/cable shrugs (liep nogal met me straps te kloten dus kon jammer genoeg niet heel snel achter elkaar doen..:rolleyes:)

8x180 10x55 (per hand)
8x160 10x55 (per hand)
8x160 10x55 (per hand)
20x140 20x55 (per hand)

en nog wat arm werk:p

weer goed je best gedaan jongen:)

Loopt je deadlift achter op de rest?

• #1.133
Loopt je deadlift achter op de rest?

Haha nee, maar doe rustig aan met me rug, wil niet nog een keer door me rug gaan;)

Heb een nieuw schema in elkaar gezet!

Upper A
Benchpress 5x5
Dips 4x8
Pullups 2 sets
Bor/cable row 4x8
Shrugs 2 sets
Face pulls
Superset Biceps/triceps/onderarm v.b. CGBP, ez bar curl, en wrist curls

(been oefeningen willen nog wel eens afwisselen, squat en extensions zitten er sowieso iedere training in net zoals de kuit oefeningen)

Lower B
Deadlift 4x8 (geen 5x5 heavy ass shit helaas door rug)
Squats
Legg press
Extensions
Standing calf raises
Seated calf raises
Ab werk

Laatst bewerkt:
Deadlift bij LB

---------- Post added do 9 jun 2011 at 19:51 ----------

Vind het btw een beetje een bagger schema kijk is naar de schema's van andere leden. Ook geen hamstrings..

• #1.135
Nee is een prima schema voor mij, vroeg ook niet om reacties er op maar toch bedankt:)

Veel compound oefeningen en vooral ook leuke oefeningen, ook niet onbelangrijk
Hamstrings doe ik afwisselend met extensions, dus seated leg curls;)

Morgen eens squaten till I puke:fire: misschien maxen, misschien ook veel 20 reppers. Benen hebben verandering nodig:)

Laatst bewerkt:
Nee is een prima schema voor mij, vroeg ook niet om reacties er op maar toch bedankt:)

Veel compound oefeningen en vooral ook leuke oefeningen, ook niet onbelangrijk

Hamstrings doe ik afwisselend met extensions, dus seated leg curls;)

Waar slaat dat nou op dat je geen reacties wil? Daar is dit forum toch juist voor..
Je hebt soms echt van die vage dingen man. :P Kritiek kun je juist je voordeel mee doen..

edit; trouwens ik lees net dat je last had van steken in je schouders, en dat je nu je onderrug ontziet? Misschien toch echt eens gaan deloaden..

Laatst bewerkt:
Dus elke training doe je 2 keer per week?

• #1.138
Waar slaat dat nou op dat je geen reacties wil? Daar is dit forum toch juist voor..
Je hebt soms echt van die vage dingen man. :P Kritiek kun je juist je voordeel mee doen..

edit; trouwens ik lees net dat je last had van steken in je schouders, en dat je nu je onderrug ontziet? Misschien toch echt eens gaan deloaden..

Omdat sommige mensen denken het beter te weten waar ik op reageer dan ikzelf. En kan rustig zeggen dat ik daar een hekel aan heb:p

Onderrug is door dat ik door me rug ben gegaan, maar dat is zo goed als over maar pak het risico nog even niet. Groei ook prima op wat lichtere gewichten bij deadlift met wat meer reps. Vroeger wou ik nog wel eens 3 of 5 reppers maken maar nu doe ik dat echt ff niet meer.

Schouder was pech vrijdag, schoot er op een of andere manier in maar voel er niks meer van gelukkig. Het zou morgen terug kunnen komen maar verwacht het niet, weet ongeveer hoe een blessure aanvoelt en het was denk ik ook meer een verrekking van een pees ofzo:)

Dus elke training doe je 2 keer per week?

Yep:)

Jij inderdaad het beste hoe je lichaam in elkaar steekt. Daarom kan een ander nog wel vinden dat je schema voor geen meter klopt. Wat vervolgens ook zo kan zijn.
Het is toch mogelijk dat je wat over het hoofd ziet, of zoals nu niet gepost hebt.

Daarnaast heb ik het gevoel dat je niet helemaal snapt wat deloaden is. Deloaden is namelijk juist om je pezen en gewrichten rust te geven. Daarnaast is een verrekking waar dan ook niet goed.

Vind dat je soms wat selectief denkt.. Het ene wel het andere niet..

• #1.140
Haha snap heel goed van deloaden is, maar rust geven? Lichaam heeft dat niet nodig, heb energie voor 100 man;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven