XXL Nutrition

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha snap heel goed van deloaden is, maar rust geven? Lichaam heeft dat niet nodig, heb energie voor 100 man;)

Sorry hoor maar dit is wel heel dom. Je kan vol energie zitten maar als je lichaam begint te haperen.. Door je rug gaan, pees oid verrekken. Betekent dat gewoon dat je te veel doet.
Oververmoeidheid voel je niet aan komen..

waar slaat dat nou op dat je geen reacties wil? Daar is dit forum toch juist voor..
Je hebt soms echt van die vage dingen man. :p kritiek kun je juist je voordeel mee doen..

Edit; trouwens ik lees net dat je last had van steken in je schouders, en dat je nu je onderrug ontziet? Misschien toch echt eens gaan deloaden..

+1

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
Sorry hoor maar dit is wel heel dom. Je kan vol energie zitten maar als je lichaam begint te haperen.. Door je rug gaan, pees oid verrekken. Betekent dat gewoon dat je te veel doet.
Oververmoeidheid voel je niet aan komen..

Door me rug gaan kwam doordat ik die dag te weinig energie had, probeerde te deadliften en meer uit me onderrug trok dan dat me lichaam samenwerkten met me benen. Dom, maar daar leer je van..

Ik warm op in de gym met gewichten, eerst 2 schijven van 20kg om me rug warm te maken. Daarna me schouders met lichte dumbbells. Een spier of pees verrekken kan zelf met naar de wc gaan gebeuren, bij wijze van. Dat komt echt niet door overtraining of oververmoeidheid. Bij oververmoeidheid ben je moe, dat ben ik ook niet.

Dit schema is voor mij als een soort deload omdat ik vrij weinig oefeningen per spiergroep doe;)

Je uitspraken worden dommer met de minuut. Zelfs met 1 oefening kan je overbelast raken

• #1.145
waarom ineens allemaal bashen op waterpoloer? ik heb respect voor zijn manier van trainen, dat hij telkens nieuwe dingen wil proberen om zo nog beter vast te kunnen stellen wat voor hem werkt. Zijn resultaten liegen er ook niet om, die krachtstats van hem op die leeftijd, hebben sommigen nog niet op hun 25e! moet je voorstellen wat hij dan wel niet voor stats zal hebben als hij dedicated blijft aan de sport!

WP laat je niet van de wijs brengen man, je zet boven gemiddelde trainingen neer keer op keer :) blijf gewoon doen wat voor jezelf goed voelt. jou log heeft mij btw ook geinspireerd om met IF te beginnen ;) maar dat terzijde.

waarom ineens allemaal bashen op waterpoloer? ik heb respect voor zijn manier van trainen, dat hij telkens nieuwe dingen wil proberen om zo nog beter vast te kunnen stellen wat voor hem werkt. Zijn resultaten liegen er ook niet om, die krachtstats van hem op die leeftijd, hebben sommigen nog niet op hun 25e! moet je voorstellen wat hij dan wel niet voor stats zal hebben als hij dedicated blijft aan de sport!

WP laat je niet van de wijs brengen man, je zet boven gemiddelde trainingen neer keer op keer :) blijf gewoon doen wat voor jezelf goed voelt. jou log heeft mij btw ook geinspireerd om met IF te beginnen ;) maar dat terzijde.

JEZUS dit slaat ook alles. Wat bash ik waterpoloer. Ik volg hem al maanden, en heb respect voor zijn fysiek. Dat trek ik ook helemaal niet ten twijfel hier. Blijf jij hem maar lekker hersenloos veren in z'n kont steken. Ik probeer hier onderbouwd mijn visie te geven. Waar hij wellicht zijn voordeel mee kan doen.
Dat hoeft niet altijd aardig te lijken. In deze gaat er om of de boodschap aan komt.

Ik heb alleen wat aan te merken op het feit dat die maar door blijft gaan en gaan.
Dus Waterpoloer, je zit me net te vertellen dat je weet wat deloaden is. Maar in verschillende posts spreek je dat tegen.
Daarnaast zit je nu te zeggen dat dit een soort van deload is, onzin.

En ik wil je niet aan praten dat je overbelast bent, dat merk je vanzelf wel. Het enige wat ik wil zeggen is: "JE VOELT HET NIET AAN KOMEN". Dus pik de signalen op en voorkom het!~

Laatst bewerkt:
Wie zegt dat ik over belast ben????:rolleyes:
en waar willen jullie naar toe met deze discussie? Mij aanpraten dat ik overbelast zou zijn?:rolleyes:

JIJ

of oververmoeidheid. Bij oververmoeidheid ben je moe, dat ben ik ook niet.

Dit schema is voor mij als een soort deload omdat ik vrij weinig oefeningen per spiergroep doe;)

Waarvoor zou je uberhaupt deloaden als je het niet nodig is volgens jouw?

Ik zeg ook niet dat het nodig is, en zeg ook niet dat je overtraind raakt. Maar istimewa en ik zeggen dat een deload echt niet slecht is. Het zal je enkel positieve punten opleveren, ook al heb je het niet nodig het maakt geen **** uit een week niet trainen. Je zal er alleen maar beter van worden.

Je moet maar doen wat je wilt, je bent sterk maar sommige uitspraken van jouw slaan echt alles. Zoals hierboven, voorkomen is beter van genezen. Liever een deload teveel dan een deload te weinig. Wie weet gebeurt en niks en lach je ons uit, wie weet gebeurt er dalijk wel wat en kan je 6 weken niet voluit trainen. Dan klinkt 1 week rustig trainen niet eens zo slecht.

Wat heeft een log überhaupt voor zin als we alleen mogen zeggen.
"Sterke bench"
En je voor de rest niks wenst te lezen.

Laatst bewerkt:
  • #1.149
Ik ben een keer overtrained geweest toen ik net geloof ik 4/5 maanden bezig was. Toen 1 training rustig aan gedaan zodat ik 4 dagen achter elkaar rust had.

Je voelt het wel aankomen, want je merk dat je steeds slechtere training neer gaat zetten, je word moe en hebt totaal geen zin meer om naar de gym te gaan.

@dennis, je reactie slaat echt totaal nergens op. Net alsof ik alleen maar positieve reacties wil:rolleyes:

• #1.150
Training 10-05-2011

Damnn...sta helemaal strak van die energypillen, 1 of 2 werkt niet of nauwlijks. Maar 3, damnnnnn knalluhhh. Begin ging een beetje moeizaam. Sta nu ook wel een beetje te trillen haha:D heb nog wat pics gemaakt, upload ze zo

In geen tijden zo lekkere training gehad!:)

MP

• 8x40 opwarm
  • 8x60
  • 8x65
  • 10x60
  • 8x60
Side raises

10x18
10x18
10x18
10x18

Face pulls/front raises

10x55 8x18
10x55 8x18
10x55 8x18
10x55 4x18, geen puf meer

Squat

• 8x60
  • 8x100
  • 8x100
  • 6x120
  • 8x100

Legg press

• 10x150
  • 8x200
  • 10x230
  • 20x230

Single legg extensions

• 8x55
  • 8x55
  • 8x45
  • 8x45

Legg curl

• 10x45
  • 10x45
  • 8x50
  • 8x50

Seated calf raises

• 8x70
  • 8x70
  • 8x85
  • 8x95
  • 8x95
  • 8x95
Armen supahsets:)

CGBP/Ez bar curl

10x70 10x40
8x70 8x40
8x70 8x40
8x70 8x40

Dips/dumbbells curl

8xbwx10kg 8x16
8xbwx10kg 8x16
8xbwx10kg 8x16
8xbwx10kg 8x16

En nog wat chest pomp werk:D

Laatst bewerkt:
Het ziet er weer goed uit. De suoersetjes zijn toppiiee:):)

Ik wacht gewoon:):)

hoe hield je schouder?

nice training bro ;)

Ik ben een keer overtrained geweest toen ik net geloof ik 4/5 maanden bezig was. Toen 1 training rustig aan gedaan zodat ik 4 dagen achter elkaar rust had.

Je voelt het wel aankomen, want je merk dat je steeds slechtere training neer gaat zetten, je word moe en hebt totaal geen zin meer om naar de gym te gaan.

@dennis, je reactie slaat echt totaal nergens op. Net alsof ik alleen maar positieve reacties wil:rolleyes:

Hee, ik volg je log al wat langer en vind uw krachtstats echt zeer indrukwekkend ^^. Vind het ook mooi om te lezen hoe je er altijd inknalt, maar na 4/5 maanden bezig zijn ben je nog niet overtraind en een overtraining is niet binnen een week over. Daarnaast is het erg moeilijk aan te zien komen, maar diegene die het het beste kan zien aankomen, wellicht zelfs aanvoelen blijf je toch echt zelf. Dus doen waar je jezelf goed bijvoelt is natuurlijk goed, alleen soms zitten lichaam en geest niet helemaal op een lijn dus hou daar af en toe rekening mee.

• #1.154
Het ziet er weer goed uit. De suoersetjes zijn toppiiee:):)

Ik wacht gewoon:):)

Thnx, ging idd lekkahh!:D

hoe hield je schouder?

nice training bro ;)

Thnx, gelukkig nix mee aan de hand:D

Pics (heb er veel meer gemaakt maar had de kwaliteit wat hoger ingeschat, vergeten een benen pic te maken, doe ik de volgende keer. Nu lijkt het net alsof ik alleen maar MM doe iedere keer maar blijft lastig pose met een camera in je hand.)

105v50p.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je traps lijken echt ****in' huge!

maar dat viel me woensdag ook al op :P

Je wordt steeds een stukkie droger, mooi hoor BEER:):)

Hoe zit het met de voeding nu? Hoeveel onder/op/boven onderhoud? Cardio?

Gaat goed bro, jezus. Erg bruut die delts. Ik zie ook het begin van een sixpack geloof ik?

• #1.159
je traps lijken echt ****in' huge!

maar dat viel me woensdag ook al op :P

Hihi, pak ze altijd redelijk zwaar aan, is ook een leuke spiergroep om te trainen:)

Je wordt steeds een stukkie droger, mooi hoor BEER:):)

Thnx ma:D

Hoe zit het met de voeding nu? Hoeveel onder/op/boven onderhoud? Cardio?

Vanaf volgende week 4x KT (ub/lb) en 1 dag cardio. Heb de hele tijd 3x in de week kt gedaan en 2x cardio. Maar de cardio komt me een beetje de neus uit:p en met een ub/lb heb ik met intensieve trainingen toch genoeg rust:D

Heb het zelfde voedingsschema op rustdagen en trainingsdagen als dat ik in de cut had (clean bulk nu ff). Ik zit gok rond de 400/500 kcal boven onderhoud op trainingsdagen. En rustdagen iets hoger gegaan naar rond de 2800/2900kcal

Gaat goed bro, jezus. Erg bruut die delts. Ik zie ook het begin van een sixpack geloof ik?

hee kerel:D tijd niet op het forum geweest jij:( hoe gaat ie bij jou?

Thnx, ben nu ff aan het bulken maar sixpack komt er zeker aan. Neem tegenwoordig meer cafeïne misschien dat het helpt:)

Laatst bewerkt:
trapzilla, lijkt me echt zuur om naar schouder nog eens benen te knallen en dan nog eens tri/bi's :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven