Fitness Seller

Leangains log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer dat niet iedereen even onze discussie leest..

Leuke discussie..
Ik heb zelf ook pas 2 deloads gehad in de periode dat ik train, iig 2 officiële deload weken, heb wel zo afentoe een rustweek of rustdagen. Maar sinds ik een maand geleden ongeveer een deload week heb ingelast ben ik van plan dit vaker te gaan doen bij pijntjes/plateau's. Overtraint raken is imo niet dat je geen zin hebt om te trainen dat is gebrek aan motivatie, iedereen heeft wel eens van die dagen/weken en sommige die al veel langer de sport beoefenen maanden waarop ze ineens weinig tot niet doen trainen.
Daarna pakken ze de draad weer op..

Overtraint is zoals istimewa al zegt dat je lichaam tegenwerkt, pijntjes hier en soms merk je het niet eens daarom is het ook zo verstanding voor je lichaam om zo nu en dan een deload week in te lassen om je pezen ook te welverdiende rust te geven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.165
Ik vind de discussie niet zo leuk hier in mijn log, kunnen jullie hier geen apart topic voor maken?:p

Wat snap je er niet aan dat mijn log geen discussie topic is? :rolleyes:

Dit is een discussie over jou. Daar is dit log voor, of althans, dat vind ik. Het lijkt als of jij het alleen gebruikt om te horen sterke bench etc. etc.
Als dat jou manier van loggen is, prima, zeg het dan nu.

• #1.169
Dit is een discussie over jou. Daar is dit log voor, of althans, dat vind ik. Het lijkt als of jij het alleen gebruikt om te horen sterke bench etc. etc.
Als dat jou manier van loggen is, prima, zeg het dan nu.

Ja ik gebruik deze log alleen om te horen sterke bench.

sterke bench

• #1.171
thnx:)

waterpolo boy stel je niet zo aan joh, laat men toch gewoon kritiek hebben. Ik zie niet wat het probleem daarvan is. En als het in je log gebeurt dan kan jij er misschien nog wat van leren.

Sodeju kerel. Weer een knal training. Zieke serie sideraises ook.

En verder gewoon lekker door trainen zoals jij dat wilt. Niemand kent jou lijf beter dan jij zelf. Daarnaast, kijk naar dat fysiek wat je hebt. Dat heb je niet gekregen door weinig trainen. Je gaat gewoon goed. Ook qua kracht groei je nog steeds dus no worrys.

Hoi ecto :heart:

Gaat nog goed hier zo te zien :D

Waterpoloer knalt gewoon lekker door, ****ing sterk ben je maatje, sta er steeds weer van te kijken.;)

• #1.177
Sodeju kerel. Weer een knal training. Zieke serie sideraises ook.

En verder gewoon lekker door trainen zoals jij dat wilt. Niemand kent jou lijf beter dan jij zelf. Daarnaast, kijk naar dat fysiek wat je hebt. Dat heb je niet gekregen door weinig trainen. Je gaat gewoon goed. Ook qua kracht groei je nog steeds dus no worrys.

Thnx voor de motivatie bro, blijf gewoon lekker door knallen just like you!:D

Hoi ecto :heart:

Gaat nog goed hier zo te zien :D

Hey buffel, jah gaat lekkaaah:)

Waterpoloer knalt gewoon lekker door, ****ing sterk ben je maatje, sta er steeds weer van te kijken.;)

Thnx :D wanneer gaan we nou een keer samen trainen met bartje er bij?:) uiteraard als je weer beter bent en voelt;)

Thnx voor de motivatie bro, blijf gewoon lekker door knallen just like you!:D

Hey buffel, jah gaat lekkaaah:)

Thnx :D wanneer gaan we nou een keer samen trainen met bartje er bij?:) uiteraard als je weer beter bent en voelt;)

Misschien volgende week, als het goed is zie ik bartje maandag zal het wel ff overleggen met hem.;)

hee kerel:D tijd niet op het forum geweest jij:( hoe gaat ie bij jou?

Thnx, ben nu ff aan het bulken maar sixpack komt er zeker aan. Neem tegenwoordig meer cafeïne misschien dat het helpt:)

Heb in de avonden meestal 1 a 2 uur vrije tijd en dat besteed ik niet altijd op het forum;p. Gaat goed verder, zal soon wat update foto's neerzetten.

Beetje onzinnige reactie. Juist iemand anders kan dat soms beter beoordelen. De wil om groot te worden maakt je soms ook kortzichtig (niet op waterpoloer of iemand anders gericht, maar dat is gewoon zo). Je moet wel openstaan voor adviezen van een ander. Ze zeggen wel is ''never change a winning team'', maar waarom niet luisteren terwijl je nog beter kan worden?

Verder ben ik het niet eens met Dennis en istmewa en vind ik een deload week onnodig en overrated. Pak er af en toe een week tussen waarop je wat meer reps dan normaal doet (doet waterpoloer vaak genoeg geloof ik) en de rest knal je lekker voluit. De enige keer dat ik rust neem zijn de 7 dagen in een jaar die ik op vakantie ga;p.

@Waterpoloer, volgens mij ben je vergeten te reageren op mn post:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven