istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
samenvattingJammer dat niet iedereen even onze discussie leest..

Ik vind de discussie niet zo leuk hier in mijn log, kunnen jullie hier geen apart topic voor maken?![]()
Ik snap het nog steeds niet, waarom ren je weg voor de confrontatie..

Wat snap je er niet aan dat mijn log geen discussie topic is?![]()
Dit is een discussie over jou. Daar is dit log voor, of althans, dat vind ik. Het lijkt als of jij het alleen gebruikt om te horen sterke bench etc. etc.
Als dat jou manier van loggen is, prima, zeg het dan nu.
dat dere oestrogeenwaterpolo boy stel je niet zo aan joh, laat men toch gewoon kritiek hebben. Ik zie niet wat het probleem daarvan is. En als het in je log gebeurt dan kan jij er misschien nog wat van leren.
Sodeju kerel. Weer een knal training. Zieke serie sideraises ook.
En verder gewoon lekker door trainen zoals jij dat wilt. Niemand kent jou lijf beter dan jij zelf. Daarnaast, kijk naar dat fysiek wat je hebt. Dat heb je niet gekregen door weinig trainen. Je gaat gewoon goed. Ook qua kracht groei je nog steeds dus no worrys.

Waterpoloer knalt gewoon lekker door, ****ing sterk ben je maatje, sta er steeds weer van te kijken.![]()
wanneer gaan we nou een keer samen trainen met bartje er bij?
uiteraard als je weer beter bent en voelt
Thnx voor de motivatie bro, blijf gewoon lekker door knallen just like you!
Hey buffel, jah gaat lekkaaah
Thnxwanneer gaan we nou een keer samen trainen met bartje er bij?
uiteraard als je weer beter bent en voelt
![]()

hee kereltijd niet op het forum geweest jij
hoe gaat ie bij jou?
Thnx, ben nu ff aan het bulken maar sixpack komt er zeker aan. Neem tegenwoordig meer cafeïne misschien dat het helpt![]()
En verder gewoon lekker door trainen zoals jij dat wilt. Niemand kent jou lijf beter dan jij zelf. Daarnaast, kijk naar dat fysiek wat je hebt. Dat heb je niet gekregen door weinig trainen. Je gaat gewoon goed. Ook qua kracht groei je nog steeds dus no worrys.