Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Geen dank:)

Lekkere treen!!
Kan niet wachten tot ik zelf weer mag benchen:D

De app heet "monash uni low fodmap diet". Ik heb de app destijds gekocht.
Ik verdraag zelf alle polyolen slecht (ook hele kleine hoeveelheden) en FOS.

Ik heb een tijdje dieetvoer gekocht waar het in zat (light ijs, zero ontbijtkoek, suikervrije drop, suikervrije eiwitrepen etc) en ik kreeg daarna gegarandeerd buikpijn,
 
Maar wat zat erop dan?:dunno:

Lekker genoten van het weekend zie ik!:thumbs: En mogelijk daardoor lekker kunnen knallen in de gym:D
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar okay, hier komt ie:
1. Peperoni, champignons, mozzarella, Goudse kaas en pesto;
2. Ham, ananas, ui, mozzarella, Goudse kaas.

Verdien ik nu een pets in mijn gezicht? Ik heb echt gruwelijk genoten, ook van de Hawaii kant. :D
Fysiek en mentaal zal het je wel goed gedaan hebben om eventjes wat rust te nemen en te genieten van lekker eten :)
Nu kun je er vast weer eventjes tegenaan, de training ging zo te zien wel lekker :thumb:
Feli met de PR op de bench!
Beetje jelly haha, 40kg zal hier nog wel even duren :o
Ja, ik denk het ook! Dat zal zeker hebben bijgedragen op mijn nieuwe volume PR.

Ook jij komt er vanzelf, Bubsie. Even geduld hebben en werken met een duidelijk schema dat gericht is op je progressie helpt echt. Die van SP1988 is een aanrader.:knipoog:
Geen dank:)

Lekkere treen!!
Kan niet wachten tot ik zelf weer mag benchen:D

De app heet "monash uni low fodmap diet". Ik heb de app destijds gekocht.
Ik verdraag zelf alle polyolen slecht (ook hele kleine hoeveelheden) en FOS.

Ik heb een tijdje dieetvoer gekocht waar het in zat (light ijs, zero ontbijtkoek, suikervrije drop, suikervrije eiwitrepen etc) en ik kreeg daarna gegarandeerd buikpijn,
Gracias SP1988 :grinny:
Ben je al aan het aftellen, of zit het er voorlopig nog niet in?

Thanks voor het doorgeven van de app. Ik zal eens kijken wat ik ermee kan doen.:rolleyes:
Goeie benches! En op je pushups kan je ook al behoorlijk wat volume wegdraaien :D
Merci bien ProudPizza :D
Het lijkt langzaamaan nog eens iets te worden met Annie he! Ik mag niet klagen, zeker niet met een kcaltekort dat inmiddels al meer dan een jaar aanhoudt.

Ik vraag me af of ik dan ook brutal zieke gains maak wanneer ik ooit op onderhoud ga eten. Ik ga zelfs nu nog best hard, dus ik hoop dat dat een mooie voorbode is voor de toekomst.

:wl::wl: Ik wil namelijk echt ziek sterk worden. Dat mensen kijken en denken: wtf doet dat meisje nu allemaal. hihihi. :eyebrow:
 
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar okay, hier komt ie:
1. Peperoni, champignons, mozzarella, Goudse kaas en pesto;
2. Ham, ananas, ui, mozzarella, Goudse kaas.

Verdien ik nu een pets in mijn gezicht? Ik heb echt gruwelijk genoten, ook van de Hawaii kant. :D
:hamer:ananas op pizza
 
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar okay, hier komt ie:
1. Peperoni, champignons, mozzarella, Goudse kaas en pesto;
2. Ham, ananas, ui, mozzarella, Goudse kaas.

Verdien ik nu een pets in mijn gezicht? Ik heb echt gruwelijk genoten, ook van de Hawaii kant. :D

Ja, ik denk het ook! Dat zal zeker hebben bijgedragen op mijn nieuwe volume PR.

Ook jij komt er vanzelf, Bubsie. Even geduld hebben en werken met een duidelijk schema dat gericht is op je progressie helpt echt. Die van SP1988 is een aanrader.:knipoog:

Gracias SP1988 :grinny:
Ben je al aan het aftellen, of zit het er voorlopig nog niet in?

Thanks voor het doorgeven van de app. Ik zal eens kijken wat ik ermee kan doen.:rolleyes:

Merci bien ProudPizza :D
Het lijkt langzaamaan nog eens iets te worden met Annie he! Ik mag niet klagen, zeker niet met een kcaltekort dat inmiddels al meer dan een jaar aanhoudt.

Ik vraag me af of ik dan ook brutal zieke gains maak wanneer ik ooit op onderhoud ga eten. Ik ga zelfs nu nog best hard, dus ik hoop dat dat een mooie voorbode is voor de toekomst.

:wl::wl: Ik wil namelijk echt ziek sterk worden. Dat mensen kijken en denken: wtf doet dat meisje nu allemaal. hihihi. :eyebrow:

Beetje van wovano’s stash pikken dus :)
 
True that tho. :)
Dit weekend een beetje rustig aan gedaan. Heel veel quality time gehad met wovano en lekker gechilled. :heart:

Ik houd me al redelijk aan het fodmap dieet, al zouden er wel nog wat dingen moeten worden aangepast wil ik een 100% foodmap dieet kunnen aanhouden. Over fermenteerbare koolhydraten had ik overigens nog nooit gehoord (in ieder geval niet onder die naam), dus daar ga ik zeker nog wat meer onderzoek naar doen.
Welke fermenteerbare koolhydraten veroorzaken bij jou buikklachten?

Proud to say dat ik me afgelopen weekend braaf heb gedragen en naar jullie heb geluisterd. Even een tandje terug. :D Heeft me goed gedaan!

Same here, ben er nog niet bekend mee!

Thanks voor de input Galen :)

Fodmap schijnt inderdaad wel echt voor velen te helpen, maar je legt jezelf wel behoorlijke restricties op. Zeker als je ook nog een speciaal dieet volgt voor sport/cutten/bulken/whatever. Maar goed, we houden wel van een uitdaging, toch? :lol:

Welke app gebruik je hiervoor? :) Wel handig als ik serieus ga overwegen om dit dieet eens volledig uit te proberen.


Gracias :grinny:

me too! :tanden:

One can always try indeed! :eyes:

23-04-2019
Food
: Moderate carb
Train: Chest/triceps/Cardio

Wel getraind op zondag en maandag, maar ook een beetje genoten van het eten en boven onderhoud gegeten op vrijdag, zaterdag en zondag. :rolleyes: Vrijdag voor Awakenings een poké bowl die echt goddelijk was. Dat ga ik echt onthouden voor een andere keer; heb er echt van genoten. :D

Dan zaterdagochtend om 4.00 uur een frietje mayo, omdat ik honger had van al het dansen. :roflol: De rest van de dag mainly voor pampus gelegen en in de avond een pizza van Dominos gegeten. Echt zo chill, want ik had zo'n 50/50 pizza en beide kanten had ik precies naar mijn wensen aangepast. Want ja, ik ben echt een prinsesje als het op pizza's aankomt. :emo:

Zondag een paasbrunch bij madre met broodjes - en we weten allemaal dat dat echt wel mijn lievelings is :grinny: - en in de avond bij de schoonouders pannenkoeken gegeten. HIHIHIHI, ik mag dus echt niet klagen. Vanaf maandag weer back on track met eten en natuurlijk ook gewoon weer cardio en kracht gedaan. Vandaag een goede, perfecte tietentreen neergezet.:titty:

Samenvatting:
  • Bench Press
    Warming up: 1x12x20kg, 1x12x27,5kg, 1x10x32,5kg, 1x5x37,5kg
    Working sets: 5x3x40kg - FUCK YESSSSS. VPR:cheer:. Dankzij SP1988. Duizendmaal dank voor je tips! Ik ga je schema de komende weken volgen. :D
  • DB Chest flyes: 4x10x6kg
  • Push ups: 4x10xBW
  • Around the worlds: 4x10x4kg
  • DB Tricep extension: 4x10x4kg
  • Tricep pushdown: 4x10x16kg - MMC, armen zaten helemaal vol. :rocker2:
FUCKING SUPER DUPER MEGA ENTHOUSIAST AW FUCK YIS. :1e::wl:

Cardio - moest ook gebeuren, helaas.
  • 45 minuten Annie way of Cardio - 4,4km gelopen op 6km/u en helling op level 10.
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy: (Feeling damn good:superman:)

Hoeveel cals verbrand je hiermee?
En wat zijn around the worlds? =0
 
Hoeveel cals verbrand je hiermee?
En wat zijn around the worlds? =0


upload_2019-4-25_10-35-18.jpeg


Fijne oefening vind ik!
 
Nee nog niet aan het aftellen:p Misschien geen gek idee om te vragen aan de fysio wanneer ik groen licht krijg hehe.
 
:hamer:ananas op pizza
Sorry:(
NOT SORRY:fu:
Beetje van wovano’s stash pikken dus :)
BAHAHA, nee. Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Sowieso niet tot er eens voldoende en praktische literatuur over kuren onder vrouwen komt.
Hoeveel cals verbrand je hiermee?
En wat zijn around the worlds? =0
Met de cardio bedoel je, HertogSandBox ?
In het geval van die training zat ik rond de 550-600 kcal volgens mij. Is ook wel echt heel zwaar.
Gisteren had ik legday en dan lukt het me niet om op die helling met ie snelheid door te stappen. :p Dan volstaan 450-500kcal.
en zie de uitleg van Bubs voor Around the Worlds. Die zijn wel echt chill, ja.

:D dit dus.:cool:
Nee nog niet aan het aftellen:p Misschien geen gek idee om te vragen aan de fysio wanneer ik groen licht krijg hehe.
Zou wel leuk zijn toch! Dan kun je een aftelkalender maken hehehe. :cheer:
Dit dus! Heiligschennis in het kwadraat!
:p
Sorry, ik zal niet meer voor een pizza Hawaii gaan.
Volgende keer ga ik voor twee pizza's Hawaii. :pizza::moon:
 
Sorry:(
NOT SORRY:fu:

BAHAHA, nee. Daar ga ik niet aan beginnen hoor. Sowieso niet tot er eens voldoende en praktische literatuur over kuren onder vrouwen komt.

Met de cardio bedoel je, HertogSandBox ?
In het geval van die training zat ik rond de 550-600 kcal volgens mij. Is ook wel echt heel zwaar.
Gisteren had ik legday en dan lukt het me niet om op die helling met ie snelheid door te stappen. :p Dan volstaan 450-500kcal.
en zie de uitleg van Bubs voor Around the Worlds. Die zijn wel echt chill, ja.


:D dit dus.:cool:

Zou wel leuk zijn toch! Dan kun je een aftelkalender maken hehehe. :cheer:

Sorry, ik zal niet meer voor een pizza Hawaii gaan.
Volgende keer ga ik voor twee pizza's Hawaii. :pizza::moon:
Met de carfio bedoelde ik idd
 
Ik vraag me af of ik dan ook brutal zieke gains maak wanneer ik ooit op onderhoud ga eten. Ik ga zelfs nu nog best hard, dus ik hoop dat dat een mooie voorbode is voor de toekomst.

:wl::wl: Ik wil namelijk echt ziek sterk worden. Dat mensen kijken en denken: wtf doet dat meisje nu allemaal. hihihi. :eyebrow:


YES! Goedzo, tot volgend jaar op de wedstrijden :eyebrow:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven