XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dat was inderdaad toepasselijker geweest Hahahaha. :D

Hahaha ja toch! No shame in the pooping game. :roflol:

Goed idee, van die low carb repen! Die vond ik zelf stiekem nog lekkerder dan die crunchy. Ik weet, ik ben een uitzondering. :emo:


Misschien dat ik morgen ook nog even olijven ga halen, hehehe. Helemaal vergeten dat dat natuurlijk past, maar ben er echt gek op. drool:

Jaaaa:D:D

Net nog even bekeken waar ik vandaan kom en toch nog wel tevreden met de transformatie. Nu de rest van deze journey nog. :cool:
Bekijk bijlage 454983 Bekijk bijlage 454984 Bekijk bijlage 454985

Gruwelijk om te zien, die linkerfoto's. Maar just keeping it real here. :rolleyes:
Al een fantastisch transformatie, huid is ook mooi strak.
 
Wauw heel knap!
 
Nogmaals bergen met respect!

Wat ik me wel afvraag...in welke periode heb je wovano ontmoet? Samen an de journey begonnen of...
 
Tjee die foto's ennie
Als je in een dipje zit ..ga ze maar bekijken goed voor je motivatie
en je hebt nu al zo'n mooie platte buik..:heart:
Jeppp, dat is precies wat ik gisteren deed. :) ik had geloof ik nog nooit de echte begin-foto's gebruikt. Dus toen ik ze vergeleken had, dacht ik: gooi maar effe in het loggie he. :grinny:
Nondeju annie!!!!!! :heart: geen woorden, wat een progressie!!!!
D'awwww hahah. Lief hoor. :)
We zijn er nog niet, maar als ik hierop terugkijk kan ik niet anders dan blij zijn met de dingen die ik wel al heb bereikt!
:ty: hihihi
:kiss:
Wtf, wat een transformatie! :eek:
Go Annie! :flexgrin:
Hihihi, thank youuu:banana:
En Annie zegt nog steeds dat ze dik is. Als ik zeg van niet krijgen we ruzie omdat ze dan vindt dat ik aan het liegen ben:rolleyes:
:tanden: vind ik ook echt. I've come a long way, but still have a long way ahead of me as well.
Typisch vrouwen bro, gewoon beter zeggen dat ze dik is dan...

P.S: Echt super transformatie!
Hahaha :eyes:.
Thanks man!
Ik weet niet of ik het kan zeggen maar jullie steunen elkaar door dik en dun. Nu vooral dun. Je ziet er echt goed uit ScumbagAnnie mag je heel trots op zijn. En die linker shape is alleen maar een herinnering!
Haha, dat mag je best zeggen. :haha: En gelukkig is dat enkel een slechte herinnering. :rolleyes:
Door IF krijg ik wel wat meer last van koude handen, en ook bij lowcarb
Skatermarvin :)
Al een fantastisch transformatie, huid is ook mooi strak.
Thanks clawfinger :grinny:
Fantastische transformatie Annie!
Dankjewel Sweatdaily! Ik ben vooral benieuwd naar wat er nog gaat veranderen de komende maanden. :flexing:
Wauw heel knap!
Merci SP1988 :heart:
Nogmaals bergen met respect!

Wat ik me wel afvraag...in welke periode heb je wovano ontmoet? Samen an de journey begonnen of...
Toen ik wovano in juli 2017 ontmoette, woog ik 72kg. Nu weeg ik 70kg, maar heb ik wel meer massa.
Daarna zijn we samen dikzakken geworden en hebben we samen het roer omgegooid :grinny:.
Super vooruitgang Annie, be proud!
Dankjewel Bubsie. I am. A little. :eyes:
Samen dik geworden en samen weer in shape gekomen. Echte liefde.
Dit dus! :dunno:
Tof! Elkaar letterlijk steunen door dik & dun!:thumbs:
Yeah buddy. Maar vanaf nu steunen we elkaar enkel door dun. Dik staat ons toch niet zo goed. :nut:
Behalve met dessert :mad: (zie Post je maaltijden....)
:roflol:
Ik heb haar stukje vlaai opgegeten zodat ze niet in de verleiding kon komen dus dat vind ik wel goede steun.
:splat: ik heb het vandaag en gisteren wel even lastig gehad! Maar ik kan nog lachen. :D
Je bent echt een goedzak :p (als je zegt nee krijg je dr twee)
Ik kreeg niks toen ik nee zei. Doe ik iets fout? :emo:
 
Als wovano NEE!! zegt tegen jou......heeft hij er zelf twee :o Slim die gast...jammer voor jou :( :D
Gvd, is ie me te slim afgeweest.
Niks mis met een beetje opportunisme zo af en toe, right wovano ? :o
:treuren:

Maar eigenlijk mag ik niet klagen. Snack 1:
IMG_20190512_205215.jpg

Blokjes kaas met pestosmaak en mosterddrool:
 
Voordeel van buiten je schema om enkel vet en eiwitten eten: mijn cravings zijn niet torenhoog. :banana:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven