Leo1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes
Ik zou een half uur foamrollen en een half uur stretches doen. Dan je training en daarna nog een keer een half uur foamrollen en een half uur stretches. Daarnaast zou ik me 2x per week een uur laten masseren en dry needlen. GAINSSS
Doe je wel foam rollen Leo? Voor squats doe ik bv foam rollen, static stretch, dynamic warmup, eventueel nog wat weightless jump squats op een box. Na training foam rollen. Sochtend na opstaan foam rollen. Voor slapen foam rollen.
Niet alleen voor de happy ending gaan bij die massages, het gaat er om dat ze je rug goed aanpakken.
Goed bezig! Leo is terrific!20 juli
Stretches, massages en foamrolls voor Joopie
Geen relevant volume op je deads. Sad.21 juli
Deadlifts:
2 x 3 x 70 kg
2 x 2 x 100 kg
2 x 2 x 130 kg
1 x 150 kg
4 x 2 x 180 kg
8 x 152,5 kg
Geen relevant volume op je deads. Sad.14 juli
Deadlifts:
2 x 3 x 70 kg
2 x 2 x 100 kg
2 x 2 x 130 kg
1 x 140 kg
2 x 4 x 150 kg
3 x 1 x 180 kg
8 x 150 kg
Mijn welgemeende excuses voor het gemis aan volume op de deadlifts, ik zal proberen dit in de toekomst te verbeteren. Dank!
Deadlifts:
3 x 3 x 180 kg
1 x 192,5 kg
5 x 150 kg
Beter Joopie?
Je verdient ook geen saunatime zonder relevant volume op je deads.
Dat is allemaal heel leuk en aardig, zo effectief trainen met een hoog relevant volume @TheWasp, maar heb je wel aan de gevoelens van andere powerlifters gedacht die niet zo effectief op een hoog relevant volume trainen? Nee zeker, dacht dat ik al.
Je moet niet alleen maar vooruit gaan door hard te trainen, denk eens aan @Leo1988 en hoe hij zich voelt. Hij is de afgelopen 2 maanden al 12,5 kg verloren op z'n deadlift door bullshittrainingen te doen op lage intensiteit. Ik stel voor dat je in je volgende training zijn methodes overneemt.
Concreet houdt dat in dat dit je volgende training wordt @TheWasp:
Deadlifts:
2 x 3 x 50 kg
2 x 10 x 62,5 kg
(verzin zelf een excuus met een flashy naam voor deze lichte gewichten en het waardeloze volume hier @TheWasp )
Squats:
4 x 11 x 42,5 kg
Elke priemgetal rep 3 pauzes, halverwege omlaag, in de hole en halverwege omhoog
Squats high rep volume backoff:
20 x 60 kg INSANE kut. Bijna over je nek gaan en een hartpomp tot de sterren.
Cable fly's luchtdruk:
11 x 14300 hectopascal
11 x 14300 hectopascal
Cardio:
10 minuten lopen op 7 km/h
Stretches, foamrolls, massages en saunatime zonder @Joopie