Net weer een dieptrieste vertoning. Opmerkelijk dat ik me een stuk minder k*t voelde dan gister, terwijl ik al grotendeels mezelf te t*ring in had getraind gisteren, bijna niks had gegeten en kapot was. Daarnaast was ik sneller klaar dan gisteren, omdat ik wat meer heb doorgetraind (is moeilijk trainen te noemen met zulke k*tgewichtjes, maargoed).
Benen naar achteren verplaatst en de sets zijn gruwelijk langzaam voor mijn doen. Paar keer getimed en kwam rond de 35-40s gemiddeld per set van 12-14 reps. Dit is er voorgevallen:
Flat dumbbell presses: 26 kg
Fail van jesaja op de 3e rep 150 kg
Lat pulldown wide grip: 60 kg
Side raises aan een paal: 10 kg
Calf raises: 140 kg
barbell curls: 20 kg

Close grip benchpresses: 50 kg
Leg press disc loading (tot het stootblok gewoon): 140 kg - 130 kg
Laying leg curl: 30 kg
Flat dumbbell presses: 26 kg
Lat pulldown wide grip: 60 kg
Side raises aan een paal: 8 kg
Calf raises: 140 kg
barbell curls: 20 kg
Close grip benchpresses: 50 kg
Leg press disc loading (tot het stootblok gewoon): 130 kg
Laying leg curl: 30 kg
Helemaal gaar natuurlijk, maar voelde me echt VEEL beter dan gisteren!!! Moet gewoon wennen aan de debiele reps
Verder mn mood tot nu toe:
Het vrijwel niks eten, bevalt me PRIMA in de praktijk. Ik heb nooit honger (wel een verkapt honger gevoel in de vorm van dorst/zuur gevoel in mn maag, maar na een hoop water gaat dit ook weg). Heerlijk dat ik niet meer hoef te stouwen en dat mn maaltijden in een paar seconden zijn weg te werken zonder problemen. Alleen in de avond lijkt er een heel klein miezerig gevoel van trek te komen, maar dit is vrij makkelijk te controleren.
Merk wel dat ik wat prikkelbaarder wordt dan normaal (en normaal ben ik echt NIET prikkelbaar of aggressief). Paar voorbeelden vandaag:
- Ik zocht mn weegschaal om mn ontbijt brinta af te wegen, kon hem niet vinden op mn (opgeruimde! niet sarcastisch) bureau. Liep door mn kamer, zocht, vond niks. Toen werd ik helemaal gek: potverdomme WAAR LIGT DAT KANKERDEKANKERKANKERDING GODVERDEKANKERDOMME!!!! Toen dacht ik, oke, ik heb bijna niks gegeten, chill. Nadat ik tot mezelf was gekomen en mn brinta had gegeten, vond ik de weegschaal RECHT voor me op mn bijna lege bureau, terwijl ik echt 3x had gekeken, alles opgetild en gezocht. ****ing bizar.
- Reed in mn busje, was aan het invoegen en wilde naar de linkerbaan op een 4 baans gewone autoweg. Zag dat er iemand aankwam, dus hield anderhalve baan vrij, voor de auto links achter. Begint ze te toeteren. Normaal gesproken kijk ik iemand kwaad aan en is het done, maar dit keer werd ik gewoon woedend. Raampje omlaag, wat gezeur over en weer en weer door. Helemaal niet boeiend, maar het punt is dat ik dat normaal gesproken niet doe.
Verder loop ik rond met een GIGANTISCH leeg (in de ruimste zin van het woord) gevoel in mn spieren en ik heb gewoon pijnen in mn benen. Traplopen is uit de boze. Daarnaast ben ik gewoon wat moeier dan normaal, maarja dat verbaast me niks.
Morgen nog ff mezelf k*t voelen en donderdag eind van de middag de carb reload. Begin met een beetje fruit voor de training en de rest komt die nacht erna. Ik ga weer naar de lesbiebar met mn vriendin, aan de ghb, genieten van mn vreetkicken en de hele nacht kanen (clean + fruit).
Donderdag training wordt wel wat beter (de training zelf). Die ga ik zo even posten, dat ik het op een rijtje heb