Fitness Seller

Leo's Ultimate Diet 2.0 log

Leo1988

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
  • Topic Starter Topic Starter
Net de eerste training achter de rug: Fullbody A. De helft van de depletion na de carb up. Ik kan nou alvast vertellen dat dit toch wel een van de meest gruwelijke k*ttrainingen uit mn leven is geweest (met de gemiddelde DC en HIT training in dezelfde top 5). Het high rep (12-15 reps) icm vrijwel geen ontbijt (200 ml melk, 20 gram brinta en 40 gram whey), het gigantische volume en de tergend langzame reps, verdoet me verschrikkelijk. Bijna onbedwingbare kotsneigingen begonnen al na een kwartier en heb toen ook wat meer rust genomen tussen de sets, en de 2e keer benen naar achter verplaatst. Was er ook een stunning 100 minuten mee bezig, hier moet ik nog even wat op verzinnen. Misschien wat lagere intensiteit en wat reps/setjes meer.

Het idee op maandag en dinsdag, is dat je 1 fullbody training per dag doet, bestaande uit 2 fullbody's elk, die je na elkaar doorloopt. Dus maandag FB A, oefeningen doen op 3x12-15 en als je je hele training hebt afgerond, nog een keer het hele circuit met dezelfde sets/reps. Compleet inhumaan, zoals ik heb gemerkt.

Daarnaast krijgt mn ego ook een deuk door de p*ssy weights die ik hiermee moet hanteren, maar dat plezier gun ik jesaja wel, dat die mag spotten bij mn 6e rep incline press met 50 kg.

De training zelf:

Fullbody A

Leg press disc loading: 150 kg -
Laying leg curls: 35 kg
Incline barbell press: 50 kg
T-bar rows: 70 kg +
Bent over raises: 10 kg
Calf raises: 130 kg +
Preacher curls: 20 kg +
Overhead skullcrushers: 20 kg +

Incline barbell press: 50 kg
T-bar rows: 70 kg +
Bent over raises: 10 kg
Calf raises: 130 kg +
Preacher curls: 20 kg +
Overhead skullcrushers: 20 kg +
Leg press disc loading: 140 kg -
Laying leg curls: 35 kg -

Alles 3 x 12-15, behalve de armen en de 2e keer benen (die zijn 2 x 12-15 reps). De plusjes/minnetjes zijn voor de volgende keer, om aan te tonen of het gewicht omhoog of omlaag moet.

Daarnaast heb ik de 12-15 reps bij de 2e keer natuurlijk bij lange na niet gehaald.

Hierna compleet hersendood. This better be ****ing worth it...

Op weg naar nog slapper worden!
Hehe succes, er zit ook 1 power workout in toch?

True, en true

Ik heb er heel veel respect voor dat je dit doet!!!:kiss:

Met deze achterlijk lage hoeveelheden gaat er qua kracht niet veel meer gebeuren natuurlijk.. En ach, je ego komt wel weer een beetje terug als je abz doorkomen, ouwe beachboy van me:D

Als jij nou goed cut en robert flink gaat bulken kunnen jullie op den duur het zelfde wegen. Kunnen we zien wie de betere genen heeft:P

Met deze achterlijk lage hoeveelheden gaat er qua kracht niet veel meer gebeuren natuurlijk.. En ach, je ego komt wel weer een beetje terug als je abz doorkomen, ouwe beachboy van me:D

Heb gelezen dat men nog steeds krachtwinst boekt op dit schema.

Waarschijnlijk een rups.

Stelletje haters!!! :D

ALS ze doorkomen?? ALS?? Man ze zijn al rockhard aan het shinen hier aan deze kant van de internets!!

Als jij nou goed cut en robert flink gaat bulken kunnen jullie op den duur het zelfde wegen. Kunnen we zien wie de betere genen heeft:P

Denk als ik 2,5 jaar lang cut op dit schema en robert al die tijd 10k kcal per dag eet, het gewicht misschien in de buurt komt ;)

Leo staat niet voor de gemiddelde persoon, of hij wordt dus een wormpje of een beescht daar ben ik nog niet uit.

Een beest-achtige worm, net als jij :D

ik ga hem volgen

Net weer een dieptrieste vertoning. Opmerkelijk dat ik me een stuk minder k*t voelde dan gister, terwijl ik al grotendeels mezelf te t*ring in had getraind gisteren, bijna niks had gegeten en kapot was. Daarnaast was ik sneller klaar dan gisteren, omdat ik wat meer heb doorgetraind (is moeilijk trainen te noemen met zulke k*tgewichtjes, maargoed).

Benen naar achteren verplaatst en de sets zijn gruwelijk langzaam voor mijn doen. Paar keer getimed en kwam rond de 35-40s gemiddeld per set van 12-14 reps. Dit is er voorgevallen:

Flat dumbbell presses: 26 kg

Fail van jesaja op de 3e rep 150 kg

Lat pulldown wide grip: 60 kg
Side raises aan een paal: 10 kg
Calf raises: 140 kg
barbell curls: 20 kg :o
Close grip benchpresses: 50 kg
Leg press disc loading (tot het stootblok gewoon): 140 kg - 130 kg
Laying leg curl: 30 kg

Flat dumbbell presses: 26 kg
Lat pulldown wide grip: 60 kg
Side raises aan een paal: 8 kg
Calf raises: 140 kg
barbell curls: 20 kg
Close grip benchpresses: 50 kg
Leg press disc loading (tot het stootblok gewoon): 130 kg
Laying leg curl: 30 kg

Helemaal gaar natuurlijk, maar voelde me echt VEEL beter dan gisteren!!! Moet gewoon wennen aan de debiele reps

Verder mn mood tot nu toe:

Het vrijwel niks eten, bevalt me PRIMA in de praktijk. Ik heb nooit honger (wel een verkapt honger gevoel in de vorm van dorst/zuur gevoel in mn maag, maar na een hoop water gaat dit ook weg). Heerlijk dat ik niet meer hoef te stouwen en dat mn maaltijden in een paar seconden zijn weg te werken zonder problemen. Alleen in de avond lijkt er een heel klein miezerig gevoel van trek te komen, maar dit is vrij makkelijk te controleren.

Merk wel dat ik wat prikkelbaarder wordt dan normaal (en normaal ben ik echt NIET prikkelbaar of aggressief). Paar voorbeelden vandaag:

- Ik zocht mn weegschaal om mn ontbijt brinta af te wegen, kon hem niet vinden op mn (opgeruimde! niet sarcastisch) bureau. Liep door mn kamer, zocht, vond niks. Toen werd ik helemaal gek: potverdomme WAAR LIGT DAT KANKERDEKANKERKANKERDING GODVERDEKANKERDOMME!!!! Toen dacht ik, oke, ik heb bijna niks gegeten, chill. Nadat ik tot mezelf was gekomen en mn brinta had gegeten, vond ik de weegschaal RECHT voor me op mn bijna lege bureau, terwijl ik echt 3x had gekeken, alles opgetild en gezocht. ****ing bizar.

- Reed in mn busje, was aan het invoegen en wilde naar de linkerbaan op een 4 baans gewone autoweg. Zag dat er iemand aankwam, dus hield anderhalve baan vrij, voor de auto links achter. Begint ze te toeteren. Normaal gesproken kijk ik iemand kwaad aan en is het done, maar dit keer werd ik gewoon woedend. Raampje omlaag, wat gezeur over en weer en weer door. Helemaal niet boeiend, maar het punt is dat ik dat normaal gesproken niet doe.

Verder loop ik rond met een GIGANTISCH leeg (in de ruimste zin van het woord) gevoel in mn spieren en ik heb gewoon pijnen in mn benen. Traplopen is uit de boze. Daarnaast ben ik gewoon wat moeier dan normaal, maarja dat verbaast me niks.

Morgen nog ff mezelf k*t voelen en donderdag eind van de middag de carb reload. Begin met een beetje fruit voor de training en de rest komt die nacht erna. Ik ga weer naar de lesbiebar met mn vriendin, aan de ghb, genieten van mn vreetkicken en de hele nacht kanen (clean + fruit).

Donderdag training wordt wel wat beter (de training zelf). Die ga ik zo even posten, dat ik het op een rijtje heb

Alles voor de gains zeggen we dan maar.
In het kader van gains vandaag 115kg cgbp :kiss:

Ohw **** had ik maar niks gezegd :o Donderdag wordt fullbody, 14 oefeningen. Gelukkig wel minder dan vandaag en gisteren, en ik mag mn sets weer doen zoals normaal (lightning fast):

Leg press disc loading: 2 x 6-10 reps op 170 kg

Glute/ham raises: 2 x 6-10 reps, 20 kg contra

Leg extensions: 2 x 6-10 reps op 60 kg (10 kg minder dan fullstack dacht ik, als er max 60 op zit, doe ik 50)

Laying leg curls: 1 x 6-10 reps, 50 kg

Lat pulldowns neutrale grip: 2 x 6-10 reps op 80 kg

Bent over row: 2 x 6-10 reps op 65

Incline dumbbell press: 2 x 6-10 reps op 31 kg

Flat cable fly's: 2 x 6-10 reps op 25 kg

Military press: 3 x 6-10 reps op 50 kg

Calf raises: 1 x 6-10 reps op 170 kg

Incline dumbbell curls: 2 x 6-10 reps op 12 kg

Dippen: 1 x 6-10 reps bodyweighted

Dumbbell side raises: 1 x 6-10 reps op 12 kg

Core shit

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

Alles voor de gains zeggen we dan maar.
In het kader van gains vandaag 115kg cgbp :kiss:

Met 20% bodyfat en een 150 squat mag dat ook wel ;)

Vandaag ging wel oke, zal alleen de gewichten vermelden (voor de volgende week):

Leg press disc loading: 160 kg - 180 kg

Glute/ham raises: 19 kg contra

Leg extensions: 60 kg +

Laying leg curls: 55 kg

Lat pulldowns neutrale grip: 80 kg

Bent over row: 65 kg +

Incline dumbbell press: 30 kg +

Flat cable fly's: 25 kg

Military press: 50 kg

Calf raises: 170 kg

Incline dumbbell curls: 12 kg

Dippen: bodyweighted +

Dumbbell side raises: 12 kg +

Na de 3 vernederingen van afgelopen week: eindelijk de kracht workout! Deze staat gepland op zaterdag. Omdat ik nog aan het opbouwen ben met de squats (zit nou op 2 x 8 x 90 kg, ging gewoon full, lightning fast en zonder enige pijn in mn onderrug), zal ik deze na de bench gaan doen. Ik begin met 5 x 5 x 100 kg op de squat, zal elke week 10 kg erop gooien, tot ik op 3 x 3 x een mega gewicht zit (ben bang dat dit al rond de 150 kg zal zijn, maar toch neuk ik jesaja dan in zijn kont).

Zaterdag:

Flat benchpress (na een half jaar onthouding):

2 x 3 x 40 kg
2 x 3 x 55 kg
2 x 3 x 70 kg

en dan 3 triples met 85 kg. Even kijken hoe het voelt en afhankelijk daarvan de volgende week 87,5/90 kg. Zou mooi zijn als ik ooit nog is op 3x3x100 kg kom met mn zwakke ass.

PL squat:

5 x 5 x 100 kg

Tbar row:

3 sets met een 8RM gewicht. Was ook aan het opbouwen hiermee nog, en denk dat ik rond de 80 kg zal pakken

Pushpress:

3 sets met een 5RM gewicht, denk dat dat ergens rond de 75 kg ligt, maar pak 70 kg voor de zekerheid. Half jaar niet meer gedaan.

Close grips benchpress:

3 sets met 80 kg

Dumbbell hammer curl:

3 sets met 12 kg

Terug
Naar boven