XXL Nutrition

Leo's Ultimate Diet 2.0 log

• Topic Starter Topic Starter
Even een mood-update so far van de carb up.

De training gisteren was rond kwart over 9 afgelopen, had 14 oefeningen in 80 minuten gerost or so en was flink rot erna. Zeker niet zo rot als maandag.

Mn PWO shake bestond uit 200 gram dextro en 75 gram whey. Ik wist van keto vorig jaar (toen mn pwo bestond uit 100 gram dextro) dat je dit niet moest atten, dus ik ging gewoon rustig zippen. Na een kwartier viel dit echt ongelovelijk zwaar. Niet zo zeer een trippent gevoel, maar meer ****ing rot, opgeblazen maag gevoel, beetje hoofdpijn, dikke misselijkheid, hitte, en de wil om te leven opgegeven. En ik was nog maar op de helft van mn shake.

Op een gegeven moment zakte de maagsteken wat weg en voelde ik me instant gelukkig. Alle irritatie en ergernis van de week waren in 1 klap weg en kon me niet meer druk maken om wat dan ook. Beetje met een gelukzalig gevoel in het cafe gezeten en toen richting huis.

Daarna was het alweer tijd voor opa's 2e medicijn: another 200 gram dextro en 75 gram whey. Dit ging een stuk beter. Het was gedowned in een minuut of 10 en had alleen last van wat obstipatie (terwijl ik daar normaal gesproken nooit last van heb. De poep kiest altijd de kortste weg lijkt het wel, maar nou zorgden ze voor zeer irritante vertraging).

Verder elke 3 uur complexe carbs gevroten, bestaande uit halve liters melk met 100 gram brinta (2 x 100 gram brinta en 1x80 gram voor het pitten, met kwark aan het einde). Met elke brinta maaltijd neem ik een stuk fruit (voor de lever refil). Halverwege de nacht werd ik wakker, snel nog 80 gram brinta en een banaan en verder pitten.

Dit gaat een beetje door tot ik 1100 gr carbs binnen heb (tot ongeveer zaterdag ochtend). Even kijken hoe ik erbij sta, doel is vol en droog, anders te veel/verkeerde carbs, maar ik denk dat dit wel goed komt. Sta nou al een stuk voller en lijk wel een stuk droger dan begin van de week.

Ik hou jullie op de hoogte ;)

Ik heb altijd het idee dat jij "no pain no gain" iets te sirieus neemt Leo:D. Maar.. ik zou er het doorzettingsvermogen niet voor hebben en je lijkt er hard op te gaan.

Vraag is, wordt het resultaat nou echt significant beter ten opzichte van een iets minder drastische aanpak..

En morgen weer lekker aan de 20 gr brinta:roflol:

Liever even pain en kankerveel gain, dan weinig pain en rukke gains.

We zullen zien of dit beter werkt dan de afgelopen jaren (wat echt dramatisch was). Moet wel zeggen dat ik in mn bodycompositie wel echt duidelijk verbetering zie en ik meet ook een paar keer per week met een 3 punts meting en dat is ook alleen maar veelbelovends. Het is nou gewoon tijd voor het perma vet om te lozen en mezelf ripped te maken.

Kan niet wachten tot ik weer niks hoef te eten!!! :D

De training van zaterdag na de carbload heeft ook weer een hoop positieve inzichten gebracht:

Flat bench:

2 x 3 x 40 kg
2 x 3 x 55 kg
2 x 3 x 70 kg

3 x 85 kg lightning fast
3 x 90 kg
3 x 90 kg VPR

Hierna wilde ik nog een single doen met 95 kg en wonder boven wonder vloog dr een dubbel uit, wat een all time VPR is. Dit betekend dus een single met 110-115 kg.

Volgende week 3 triples met 92,5 kg en een single/double op de 97,5 kg. Ik gun johan en jesaja nog 1 week extra haat heb ik besloten en dan gaat de 100 eraan.

Squat (ben nog aan het opbouwen hiermee):

5 x 5 x 100 kg zo diep mogelijk. Easy

T-bar row:

12 x 80 kg
2 x 9 x 90 kg

Push press:

3 x 5 x 65 kg. Was weer erg wennen.

Close grip bench press:

7 x 80 kg VPR
2 x 5 x 80 kg

Standing barbell curl

5 x 40 kg
2 x 4 x 40 kg

Straks gaan we weer de über k*tte trainingsroutine doen:

Fullbody A

Incline barbell press: 50 kg
T-bar rows: 75 kg
Bent over raises: 9 kg
Calf raises: 140 kg
Preacher curls: 22,5 kg
Overhead skullcrushers: 22,5 kg
Leg press disc loading: 140 kg
Laying leg curls: 35 kg

Incline barbell press: 50 kg
T-bar rows: 75 kg
Bent over raises: 9 kg
Preacher curls: 22,5 kg
Overhead skullcrushers: 22,5 kg
Leg press disc loading: 140 kg
Laying leg curls: 35 kg

Zo, hoe is het met Ultimate Leo? Ripped to the bone? Shredded? Godlike? Of zit je te huilen in een hoekje met 20 gr brinta en een eetlepel olie:D

Jammer dat je er vandaag niet was om half 7. Goede training gehad, behalve Jesaja zijn oordop-fail. Hij had het draadje van zijn oordopje erafgeknepen toen hij een schijf op de barbell wou duwen maar zijn oortje ertussenkwam, en maar duwen:roflol:

Ik doe trouwens volgende week zaterdag een BBQtje maken voor na de training als jullie allebei kunnen. Kilo's vlees enz. Past wel in je weekendschema toch?

Biffed to the bone!!!

Dat van jesaja had ik allang zien aankomen, hij komt akelig vaak in die situatie dat zn oordoppen tussen de plates zitten. Het was slechts een kwestie van tijd.

Aankomende zaterdag? Count me in

Training van afgelopen dinsdag:

Flat dumbbell presses: 26 kg
Lat pulldown wide grip: 55 kg
Side raises aan een paal: 8 kg
barbell curls: 20 kg
Close grip benchpresses: 50 kg
Leg press disc loading (tot het stootblok gewoon): 130 kg
Laying leg curl: 35 kg

Flat dumbbell presses: 26 kg
Lat pulldown wide grip: 55 kg
Side raises aan een paal: 8 kg
barbell curls: 20 kg
Close grip benchpresses: 50 kg
Leg press disc loading (tot het stootblok gewoon): 120 kg
Laying leg curl: 35 kg

Was weer verschrikkelijk, flink rot vandaag en gisteren, hoewel het voor mn gevoel wel iets minder is dan vorige week (vooral vandaag).

Morgen mezelf nog 1 dag k*t voelen, dan de training die ik zo ga posten, en de carb up!!

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

De tension training van morgen:

PL squats: gewoon licht, nog steeds aan het opbouwen: 3 x 3 x 110 kg

Leg press disc loading: 180 kg

Glute/ham raises: 18 kg contra

Leg extensions: 65 kg

Laying leg curls: 55 kg

Lat pulldowns neutrale grip: 82,5 kg

Bent over row: 70 kg

Decline barbell press: al jaren niet meer gedaan, waarschijnlijk setjes met 90 kg.

Flat cable fly's: 27,5 kg

Military press: 52,5 kg

Calf raises: 175 kg

Incline dumbbell curls: 12 kg

Dippen: + 5 kg

Dumbbell side raises: 14 kg

De training van net was weer superk*t natuurlijk, gedaan met de gewichten die er stonden (hierboven) en flink rot. Duurde ook echt eindeloos. Lijkt wel qua miezerige kracht iets vooruit gegaan te zijn op vorige week donderdag.

Paar dingetjes over de training:

Declines gedaan met 90 kg, 8 en 7 reps, ging vrij gemakkelijk. Voelde ook wel goed (op een klein beetje schoudergezeur na, maar jesaja had hier ook last van en denk dat dat komende weken wel rechttrekt). Verder had ik het bankje wat platter dan normaal gezet, denk rond de 15 graden decline. Denk dat dit wel een goeie vriend van me wordt :D

Squats voelde ook redelijk. Zagen er perfect uit naar horen zeggen en waren dieper dan een PL squat (hams op de calves), maar de laatste rep voelde een beetje zwaar en instabiel aan. Anyhow, recovery gaat zeker de goeie kant op en zaterdag 5 x 5 x 110 kg, of iets meer. Ben weer goed op weg naar de 3 x 3 x 150 kg gelukkig.

Deze nacht carbs loaden, morgen in het park lekker ontspannen, ghb zippen, genieten van mn vreetkicks en de eindeloze hoeveelheid rijst+chicken tonight en de vrouwen die zich weer naakt in het openbaar durven te vertonen.

Zaterdag mn leukste training van de week:

Flat bench:

2 x 3 x 42,5 kg
2 x 3 x 57,5 kg
2 x 3 x 72,5 kg

Ik ga beginnen met een makkelijke dubbel op de 97,5 kg (geen 100, zodat johan en jesaja nog een weekje terecht mogen haten) en daarna 3 triples met 92,5 kg.

Squat (ben nog aan het opbouwen hiermee):

5 x 5 x 110 kg zo diep mogelijk. Misschien 115, even kijken nog.

T-bar row:

3 sets met 100 kg

Push press:

3 sets met 70 kg

Close grip bench press:

3 sets met 82,5 kg

Standing barbell curl:

3 sets met 40 kg.

Heb besloten dat ik de zaterdag trainingen in waves ga doen. 3 Weken deze oefeningen, dan 3 weken wat andere oefeningen (flat bench zal blijven, squat wordt gewisseld met deadlift als ik weer op een gewicht ben wat niet als gay wordt bestempeld).

Redelijk positieve post.. Nergens last van gister?

Viel mee, beetje in mn bovenrug en quads. Nou voel ik me helemaal charged en klaar voor een pr hagel :D

Vandaag weer een lekkere training gehad:

Flat bench:

2 x 97,5 kg All-time VPR

daarna wilde ik 3x3x92,5 kg doen, maar dat lukte niet echt:

2 x 92,5 kg (3f, ws mn focus kwijt en gleed verder op de bank)
2 x 92,5 kg (3e niet geprobeerd, zou nooit lukken)
3 x 90 kg op mn tandvlees

4 x 85 kg

PL squats (zo diep mogelijk)

5 x 5 x 110 kg Post-aids PR
Volgende week 5 x 5 x 120 kg

T-bar rows met een k*t greep:

3 sets met 100 kg (Post-aids PR), rond de 7 reps. All-time pr was iets van 8 x 105 kg dacht ik (über strict)

Push presses (gingen lekker)

5 x 70 kg volgens mij geen VPR, denk dat dat 6 x 70 kg is, met 1 x 87,5 kg als max.

2 x 4 x 70 kg

Close grip bench press:

5 x 82,5 kg VPR
2 x 4 x 82,5 kg

Hammer curls (dumbbell):

12 x 14 kg (laatste keer dat ik deze deed was ik nog veel slapper en deed ik ze met 12 kg strict)
2 x 8 x 16 kg

Zou eigenlijk standing barbell curls gaan doen, maar de powerlift zaal was dicht, wegens een of andere gaye bijeenkomst en ik weiger gewoon te curlen in het squatrack

Laatst bewerkt:
Gruwelijk schema, TE gruwelijk om zelf te volgen, maar te hilarisch om anderen hem te zien volgen :D

Succes!

Laugh all you want ;)

Ik kom net bij de dietiste vandaan en weer een huidplooimeting gehad. Ik kan jullie vertellen: UD2.0 doet wat het belooft, en meer!! Dit zijn de gains waar je gewoon misselijk van wordt.

Precies 5 weken geleden:

17,3%
91,1 kg met ontbijt (zonder -> 90,3 kg)

Vandaag:

14,7%
88,2 kg zonder ontbijt

Dat betekend een daling van 2,6% vet. Komt neer op 0,55 kg VVM erbij en 2,6 kg vet eraf!!! Verder niks gedaan met creatine en beide metingen zijn na de carb up.

Dat is nog niet alles: van die 5 weken, was ik de eerste 2 weken nog bezig met een schema wat niet echt goed werkte (verloor niet zoveel vet), 1 week lang boven behoefte eten om mn meta te boosten en dus maar 2 weken (2 cycles) UD2.0

Na de tennis competitie ga ik er ook mee beginnen, hoor te veel sicke gains.

Lekker Leo..

Iedereen die dit ook wilt doen; Het gaat niet zo vanzelfsprekend zoals het hier lijkt te gaan. Leo is echt een ander persoon geworden en dat kan verschillen van dag tot dag:roflol:

Edit: hoelaat vanavond?

Laatst bewerkt:
In die periode heb ik toch geen **** te doen dus ja :D

Leo ook niet en die gaat er bijna aan onderdoor. Elke avond moet ik hem op MSN ervan overtuigen dat het leven nog steeds zin heeft.

Dan zal ik tegen die tijd jou maar moeten toevoegen op msn.

Dan zal ik tegen die tijd jou maar moeten toevoegen op msn.

:roflol: Zelfs zonder dat dieet te volgen kan Jesaje je de wil om te leven afnemen. Bij Leo werkt dat dus precies andersom, Leo leeft van haat. Het is een soort haat-liefde verhouding denk ik.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven