Fitness Seller

Leo's Ultimate Diet 2.0 log

• Topic Starter Topic Starter
Na de tennis competitie ga ik er ook mee beginnen, hoor te veel sicke gains.

Zeker aan te raden als je jezelf de ziekte in wilt trainen, als het niet uitmaakt dat je je k*tter dan ooit voelt, en je trainingen oersaai zijn.

Dat dacht ik ook toen ik het in de metro had berekend ;)

Lekker Leo..

Iedereen die dit ook wilt doen; Het gaat niet zo vanzelfsprekend zoals het hier lijkt te gaan. Leo is echt een ander persoon geworden en dat kan verschillen van dag tot dag:roflol:

Edit: hoelaat vanavond?

Thnx man :thumbs:

Verschilt inderdaad:

maandag vol goede moed, geen drang tot eten en fully loaded van het weekend. Na de eerste paar werksets van de training vergaat de zin meteen. Na de training 's werelds rotste man ooit

dinsdag naar de getver, eerst nog werken in de bloedhete zon en de mitotropin maakt het er ook niet echt kouder op (eerder tropisches, it's all in the name). Aan het einde van de dag mn geragde ass naar de gym slepen en weer de gigantisch saaie, lange, slopende routine van de dag ervoor volgen. Lijkt wel alsof deze training iets makkelijker gaat dan die van de dag ervoor, wonderbaarlijk. Hierna is leo wel compleet op. Nacht moeilijk slapen door alle drugs, maar blij dat de 4 fullbody's erop zitten.

Woensdag hoef ik geen ruk te doen, dus lekker uitslapen en mezelf lekker k*t voelen de hele dag. Vanaf hier kickt het gemengde gevoel van I don't give a flying ****, gecombineerd met intense haat, irritatie en kortlontigheid. Hier komen mn trainingspartners johan en jesaja goed van pas als afreageer- en pispaal en ontkomen ze niet aan een overvloedige stroom van scherpe kritiek, gemengd met pure zinloze, nergens op gebaseerde, haat.

In de avonden begint een lichte trek op te komen, precies op kwark-time. Dat vliegt er dus in en ik geniet ervan.

Donderdag is een van de k*tste dagen in mn leven. Eerst werken en dan in de avond de laatste training. Dit is supposed to be a tension training, maar verder dan 80% van de gewichten die ik normaal hiervoor gebruik kom ik niet. Verschrikkelijk veel oefeningen en de motivatie is compleet weg. Halverwege deze training kickt de hersenloosheid in. Focus is weg en de sets zijn niet meer dan een wanhopige poging nog wat gewicht te verplaatsen en het enige waar ik me mee bezig houdt is het uitzitten van de training. Nou boeit de haat van johan en jesaja me niet, het voedt me slechts. Dit geeft me net dat kleine zetje dat ik nodig heb, in de goeie richting. Hoongelach slaat mij ten deel, dat uitgerekend degene met 25 kg VVM+skinnyfat, EN de zogenaamde legende (die keer op keer failt, zowel in de gym als in het leven) een wanhoopspoging doen met als doel af te kraken. Ik kijk naar hun physiek en prestaties, en ik lach.

Hierna begint de fun part, leo is helemaal hersenloos, zwak als een slak (en jesaja) en nou mag de carb up beginnen. Eerst 200 gram dextro + 75 gram whey, die ik maar heel moeilijk weg krijg. Wanneer dit eenmaal mijn dunne wormachtige sateprikkers lichaampje heeft geënterd, neemt mijn zelfvertrouwen, hemeur en gevoel voor humor met de minuut exponentieel toe. Gaat wel gepaard met een onweerstaanbare misselijkheid en braakneigingen. Carb up die nacht en de volgende dag.

Vrijdag lekker kanen, elke 2-3 uur 150 gram brinta/pasta/rijst met stukken vlees. 12k kcal in anderhalve dag is geen probleem gelukkig. Ik voel letterlijk met de uren de kracht weer naar mn ledematen spuiten en weet dat zaterdag een vernietiging van al mn pr's gaat worden.

Zaterdag ochtend na mn ontbijt met veel carbs, sta ik licht te trippen, voel me intens gelukkig dat ik eindelijk een leuke training heb en dat moment voel ik me het sterkst van de hele week. Training zelf is leuk en voel me prima, ook daarna. Nog 1 maaltijd met veel carbs en zondag is het weer op onderhoudt.

Na 1 cycle (7 dagen) heb ik echt het gevoel dat ik wat heb bereikt, iets wat ik met reguliere dingen niet zo sterk heb. Het is zo intens en zo k*t, dat het wel MOET werken (aangezien zoveel mensen met enigszins verstand het doen en de metingen bevestigen mn vermoeden alleen maar).

Soort van happiness-cycle zou je het kunnen noemen.

Leo ook niet en die gaat er bijna aan onderdoor. Elke avond moet ik hem op MSN ervan overtuigen dat het leven nog steeds zin heeft.

Als je met overtuigen dat het leven zin heeft, bedoeld uitspraken als "leo je hebt niks bereikt, en je zal nooit wat bereiken in je leven, zowel in de gym niet, als in de maatschappij niet", dan klopt dat inderdaad.

:roflol: Zelfs zonder dat dieet te volgen kan Jesaje je de wil om te leven afnemen. Bij Leo werkt dat dus precies andersom, Leo leeft van haat. Het is een soort haat-liefde verhouding denk ik.

Weinig mensen trekken het inderdaad om meer dan een fractie van een seconde bij jesaja in de buurt te zijn, zonder in huilen uit te barsten. Helaas voor meneer dat zijn haat en kritiek bij mij juist averechts werkt en voor mij een echte physieken bouwer is. Hoe meer haat hoe beter!

:roflol: @ donderdag

Waarom een vroege training vandaag btw? Ik mis je wanhoop en leveloosheid..

Ik moest vroeg op om te werken en aangezien ik maar 4x per dag eet op maandag en dinsdag, train ik na mn ontbijt, wat neerkwam op 4 uur 's middags ongeveer. Half uur geleden mn een na laatste maaltijd op en ik hoef alleen nog maar de kwark met noten voor het pitten. Denk dat ik vroeg naar bed ga, want mn hersens staan op spatten

De depletion trainingen van maandag en dinsdag heb ik dus gedaan, beetje met hetzelfde gewicht. Rug iets minder en heb wel het gevoel alsof ik die iets beter gedeplete heb dan vorige keren. Kreeg eerst vooral veel last van verzurende biceps, hoewel ik wel mn rug zoveel mogelijk erbij probeerde te betrekken.

Woensdag voor het eerst een uur MIT cardio gedaan op een hartslag van rond de 125. Viel smerig tegen, hoofdpijn, duizeligheid en een gigantisch verveeld gevoel.

Wat misschien wel een interessante vraag is: hoeveel helpt cardio nou tijdens ud2.0? Valt natuurlijk nooit in een getal uit te drukken (behalve in bepaalde situaties), maar ik zat gisteren te kijken op dat apparaat en dr stond dat ik ongeveer 600 kcal had verbrand in dat uur. 600 kcal in vet is 66 gram. Heb ik nou echt maar 66 gram vet extra verbrand door dat uur cardio???

Lijkt me niet en lijkt me ook niet dat die 600 kcal betrouwbaar is, of dat het zo zwart/wit werkt (in ieder geval niet met intensievere vormen van cardio, want dan verbrand je tijdens je sessie vooral kh, maar door je hoge naverbranding netto gezien meer vet dan een MIT/LIT cardio sessie), maar ben benieuwd naar jullie gedachtes hierover.

Vanmiddag de tension training, waar ik wel naar uit zie, want daarna is het weer carben :D

Gaat er ongeveer zo uitzien:

PL squats: Hoeven niet op deze dag, maar vast wennen aan het gewicht van zaterdag 1-3 x 3 x 120 kg

Leg press disc loading: 185 kg

Glute/ham raises: 18 kg contra

Leg extensions: 70 kg (fullstack)

Laying leg curls: 55 kg

Lat pulldowns neutrale grip: 85 kg

Bent over row: 75 kg

Decline barbell press: 95 kg

Flat cable fly's: 30 kg

Military press: 55 kg

Calf raises: 180 kg

Incline dumbbell curls: 14 kg

Dippen: + 5 kg

Dumbbell side raises: 14 kg

Training van vandaag ging wel beter dan vorige week, zowel qua gewichten/reps, als mood.was minder kapot dan vorige week en ik kon een wat hogere intensiteit hanteren.

Squats was terrible, double met 120 kg, meer zat er niet in. Was helemaal leeg. Zaterdag 3-5 x 3-5 reps x 120 kg.

Decline barbells was 2 x 5 x 95 kg (pee erretje) en de MP's waren ook een PR op de donderdag (2 x 7 x 55 kg, op een goeie dag 4 x 65 kg)

Verder niet echt noemenswaardig allemaal.

Opa's medicijnen gingen er ook allemaal goed en snel in en voelde me helemaal niet k*t oid (2 x 200 gr dextro + 75 gr whey). Lekkere pan macaroni gemaakt, met halve kilo volkoren macaroni, 750 gr kip, 2 zakken saus, 2 zakken groente en een halve ons olie denk. Lekker peper, zout, knoflook en paprika kruiden eroverheen en smaakt perfect. Na die 2 shakes nog 2 maaltijden daarvan gegeten en de kwark gaat er zo ook nog bij (met de visolie) en naast mn bed zet ik nog een bord neer voor als ik wakker wordt, dan kan ik nog ff snel kanen. Dit wordt een easy carb up, want damn, wat kan ik goed koken :D

Zaterdag workout:

Flat bench:

3 triples met 92,5 kg en daarna misschien nog wat singles met 100 kg, of wat meer reps met minder gewicht.

PL squats (zo diep mogelijk)

3-5 x 3-5 reps x 120 kg

T-bar rows:

3 sets met 105 kg

Push presses:

3 sets met 72,5 kg

Close grip bench press:

3 sets met 85 kg

Hammer curls (dumbbell):

3 sets met 16 kg

En daarna waarschijnlijk een BBQ bij johan :D

BBQ wordt m niet.. Jesaja komt niet trainen en ik ga morgen naar mn opa. Hopelijk volgende week dan.

Wat was er met je squats? 3x5x110 easy en nu 2x120 met moeite? Was dat zonder carbs;)

Ohw k*t. Volgende week dan maar inderdaad johannus

Die squat was fully depleted en no carbs inderdaad :D

Zaterdag ga ik er 5jes mee doen denk, ff kijken

t*ring, ik heb net toch wel echt de meest sick-ass training neergezet, ongelovelijk! PR's vlogen me om de oren, terwijl ik me juist zwakker en minder goed in mn vel voelde dan vorige week zaterdag.

Flat bench:

2 x 3 x 40 kg
2 x 3 x 55 kg
2 x 3 x 72,5 kg
1 x 1 x 80 kg

3 x 92,5 kg VPR
2 x 92,5 kg (3f, nog nooit zat ik zo dichtbij het halen van een rep, maar toch gefaild)

3 x 90 kg (lightning fast
3 x 90 kg
3 x 90 kg
5 x 85 kg

Powerlift squat:

Ben nog steeds aan het opbouwen en terugkomen van mn rug-aids. Vorige week met moeite 5 x 5 x 110 kg

5 x 120 kg full (vanaf hier elke set een post-aids VPR)
5 x 120 kg full
Ging zo lekker dat ik verder wilde

5 x 125 kg
3 x 130 kg
3 x 135 kg

Ging allemaal goed en wilde nog een single met wat meer gewicht doen.

1 x 140 kg. Ontiegelijk snel, vloog de lucht in en was ATTG. Ziet er naar uit dat mn oude PR binnenkort geëvenaard gaat worden (als ik lang genoeg doorcut op UD2.0)

T-bar rows:

3 x 8 x 105 kg ofzo. Evenaring oude PR. Aan het einde nog wat partials en cheats. Dikke pomp in mn rug.

Push Press:

3 x 75 kg VPR
2 x 75 kg
5 x 70 kg

Close grip bench press:

5 x 85 kg VPR
5 x 85 kg
4 x 85 kg

Hammer curl dumbbell:

3 x 8 x 16 kg ongeveer.

b-b-boooom! Had ik niet verwacht na het lezen van donderdag en het feit dat je aan het cutten bent.

Maar het zijn geen gouden pr's.. met uitzondering van de CG's zijn ze al eens behaald natuurlijk:p Vanvond weer weak-****-training?

Nee ik ook niet :D

Misschien is de 3x75 kg PP wel een all time rep pr, weet niet zeker. Volgens mij deed ik setjes met 70 kg op WSB en een paar keer gemaxt op 87,5 kg.

Straks ga ik weer mn zaterdag training toppen natuurlijk ;) Ben dr rond 4, kan je dan ook?

je kan toch wel meer dan 3x75?

Ja, stuk of 15 totaal, maar dan wordt het cardio en ik doe low rep voor kracht

Zo, de depletion workouts van maandag en dinsdag zitten er weer op. Valt me wel op dat het niet minder k*t wordt ofzo, naarmate de weken verstrijken. Ik ben nou 3,5 weken hiermee bezig en het voelt alsof ik hier al minimaal 10 weken mee aan het k*tviolen ben!!!

Lijkt wel alsof elke week zwaarder wordt en de motivatie minder. De trainingen maandag en dinsdag zijn gewoon echt HEEL erg k*t (doe nog liever 4x per week HIT dan 2x per week die depletion), ik ben bijna aan het ontbinden zo katabool ben ik van maandag tot donderdagnacht en totaal geen zin om dingen uit te voeren. Zelfs zitten op een stoel achter mn computer is teveel gevraagd, dus moet ik af en toe gewoon op bed liggen voor een half uur, naar het plafond starend, en mezelf af te lopen vragen: waarom mishandel ik mezelf zo???

Het antwoord is heel makkelijk (in theorie): alles voor de gains... Het zit niet bepaald mee, maar de gains zijn daar ook naar.

Vanavond nog 1 heavy-ass training (wel minder dan de depletion gelukkig) en dan is het weer tijd voor de carb load (maar op dit moment voel ik me nog te k*t om daar vrolijk over te worden). De training vanavond gaat er zo uitzien (de depletion workouts log ik niet, want die zien er niet uit en zijn totaal onboeiend en hoef ik ook geen progressie op te zien of bij te houden):

Aangezien ik weer kan sterven op de squatsessies, hoef ik geen setjes vandaag meer te doen ter voorbereiding. Zaterdag eerst ff beetje opwarmen met jesaja's werksets gewicht en dan knallen. Tijd om mn ouwe PR weer te gaan evenaren, in de cut en op 10 kg minder bw!

Leg press disc loading: 190 kg

Laying leg curls: 55 kg

Bent over row: 80 kg

Decline barbell press: 95 kg 5+ reps

Flat cable fly's: 30 kg

Military press: 57,5 kg

Calf raises: 180 kg

Incline dumbbell curls: 14 kg

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Meteen ook maar ff de zaterdag training, aangezien dat er morgen toch niet van komt om het uit te zoeken. Nou moet ik wel zeggen dat vrijdag dus koninginnedag is. Dat wordt dus heavy aan de GHB, dikke vreetkicks krijgen en pasta kanen alsof mn leven er vanaf hangt (neem gewoon een zak voedsel mee).

Normaal gesproken werkt ghb alleen maar in mn voordeel (na een nacht vol ghb en weinig rust, druk ik pr na pr in de gym), maar dit keer wordt het wel een lange dag. 12 's middags tot 2-3 snachts. Wel genoeg slaap, maar ik hou rekening met dat ik zaterdag als een dwijl presteer. Onder voorbehoud dus deze gewichten:

Flat bench:

2 x 3 x 42,5 kg
2 x 3 x 57,5 kg
2 x 3 x 72,5 kg
1 x 1 x 80 kg

en dan een shitload aan triples met 90 kg.

Powerlift squat:

2 x 3 x 60 kg
2 x 3 x 82,5 kg
2 x 3 x 105 kg
1 x 120 kg
1 x 135 kg
1 x 145 kg even weer het gewicht wennen

en dan een zooi triples met 130-135 kg, afhankelijk van hoe ik me voel.

T-bar rows:

3 sets met 110 kg strict

Push Press:

3 sets met 72,5 kg

Close grip bench press:

3 sets met 87,5 kg

Hammer curl dumbbell:

3 sets met 18 kg

De training van gisteren ging, tegen sommige verwachtingen in, beter dan verwacht!! PR's werden weer geshattered en het volume was ook niet verkeerd.

Powerlift squat:

2 x 3 x 60 kg
2 x 3 x 82,5 kg
2 x 3 x 105 kg

1 x 120 kg
1 x 135 kg
1 x 145 kg ging soepeltjes

8 x 3 x 130 kg VPR

Flat bench:

2 x 3 x 42,5 kg
2 x 3 x 57,5 kg
2 x 3 x 72,5 kg

1 x 1 x 80 kg

8 x 3 x 90 kg VPR

T-bar rows:

3 x 6 x 110 kg PR Voelde echt LOODZWAAR aan!

Push Press:

2 x 3 x 72,5 kg Viel tegen

Toen kwam de bardame om de boel te sluiten. Heel snel opgewarmd en met heel weinig rust nog geclosegripped en gehammercurled.

Close grip bench press:

6 x 85 kg VPR :D
5 x 85 kg

Hammer curl dumbbell:

2 sets met 18 kg, rep of 6-8 VPR

Ik weet niet of het komt doordat ik elke week omhoog ga in gewicht, of doordat de trainingen doordeweeks ZO verschrikkelijk k*t zijn dat zaterdag eindelijk een verademing is, maar ik hou echt van deze zaterdag trainingen!!

Lekkere trainingen zijn dat als je het ene PR na het andere kunt neerzetten. Ben je trouwens klaar met je dieet?

Inderdaad!

Nee, was het maar zo'n feest. Ik zit nou in mn 5e week. Ik log alleen de maandag en dinsdag trainingen niet meer, omdat die gewoon totaal onboeiend zijn en de gewichten een beetje hetzelfde blijven.

Donderdag is niet veel beter, is dan wel een massatraining, maar je bent bijna helemaal depleted dus kun je alsnog geen fatsoenlijke gewichten verplaatsen. Na de suikershakes van donderdag avond begint het feest en dat duurt tot zaterdag. Zondag is een boring dag op onderhoud en dan maandag weer naar de klote.

Ik vraag me serieus af hoe lang ik dit nog ga trekken. Ik heb maandag weer een meting en dan mag dr best wel 2,5-3% vet af zijn en een stijging van 0,5 kg in vvm ofzo (vergeleken met 3 weken geleden). Dat geeft me misschien weer wat motivatie om nog 2-3 weken te doen, maar langer dan dat gaat denk ik niet. Het lijkt ook wel steeds k*tter te worden met de weken, vooral de sacherijnigheid, emoties, irritaties, kortlontigheid etc. En het vooruitzicht van de depletiontrainingen op maandag en dinsdag.

Ik heb ook mn werk afgelopen donderdag, dinsdag en komende donderdag afgezegd, want daar heb ik echt totaal geen behoefte aan. En het feit dat mn auto kapot is, maakt het alleen nog maar k*tter en moet ik mn vege lichaam over de straten rondslenteren.

Ben in ieder geval HEEEL blij dat de depletion van deze week erop zitten, mezelf vandaag nog lekker k*t voelen (toch geen ruk te doen), morgen nog wat erger en dan in de avond de tension training, maar voor mijn gevoel is de week al zo goed als om.

Zonder veel geblaat de training van straks:

Leg press disc loading: 195 kg

Laying leg curls: 60 kg

Bent over row: 85 kg

Decline barbell press: 95 kg

Flat cable fly's: 32,5 kg

Military press: 60 kg

Calf raises: 185 kg

Incline dumbbell curls: 16 kg

Het is weer zaterdag en tijd om eindelijk weer ziek hard te knallen :thumbs:

Powerlift squat:

2 x 3 x 62,5 kg
2 x 3 x 85 kg
2 x 3 x 107,5 kg

1 x 125 kg

8 x 3 x 135 kg

Flat bench:

2 x 3 x 42,5 kg
2 x 3 x 57,5 kg
2 x 3 x 72,5 kg

1 x 1 x 85 kg

8 x 3 x 92,5 kg VPR

Chinnen:

2-3 sets

T-bar rows:

3 sets met 110 kg

Push Press:

3 sets met 72,5 kg

Close grip bench press:

3 sets met 87,5 kg

Hammer curl dumbbell:

3 sets met 20 kg

Powerlift squat:

8 x 3 x 135 kg VPR (vorige week +5 kg)

Flat bench:

5 x 3 x 92,5 kg VPR (laatste keer dat ik 92,5 kg deed, failde ik de 3e rep van de 1e set, maar deze keer vloog het gewicht de laatste set de lucht in). Wegens tijdgebrek bij 5 sets gehouden.

Chinnen:

3 sets (6 - 5 - 5 reps)

T-bar rows:

2 sets met 110 kg

Push Press:

2 x 3 x 72,5 kg

Toen wilde ik nog CGBP met hammer curls supersetten, MAAR TOEN BEN IK potverdomme DE KANKERSPORTSCHOOL UITGEZET OMDAT HET TIJD WAS!!!!!!!!!!!!!! :headbang: :fire: :fire: :fire: :army: :army: :army: :shoot::shoot: :shoot: :shoot:

De hele week is ****ING k*t, k*t trainingen, k*t eten, mizerabel voelen, niks kunnen doen behalve slapen, zitten en huilen. Is er 1 training per week waar ik naar uitkijk, het hoogtepunt van de week, de enige paar uur dat ik me redelijk goed voel, en dan loopt mn training uit en kan ik hem niet afmaken. Dan wordt ik me toch BLOEDSACHERIJNIG!! Normaal met elk ander schema zou het me niet zoveel interesseren, maar nou trek ik dit echt gigantisch slecht.

De eerstvolgende training is weer de depletion van maandag en dinsdag (4 x 1 uur fullbody) en dat is echt een dieptriest vooruitzicht. Ik weet echt niet hoe lang ik dit nog volhou, want dit is echt ****ING zwaar (vooral mentaal) en met de weken wordt het steeds zwaarder en k*tter. Ik zit er helemaal doorheen nou. Maandag heb ik de meting (laatste was 3 weken terug) en als het resultaat niet verbazingwekkend is ga ik serieus huilen en stoppen met ud2.0. Met verbazingwekkend zat ik te denken richting de 3% vet eraf en minimaal een halve kg VVM erbij. Dan zou ik het misschien nog wel 1-2 weken doen. Kleine kans dus.

Komop Leo, no pain nog gain. Gaat verder mooi toch? Prima zelfs.

:roflol:

Maar lekker van die squats en bench! Bijna begraven zei je? Volgende week 140?

Terug
Naar boven