MuscleMeat

Contest Log Let's bulk up a little

Peiling Peiling Stop maar met deze contest. Het hindert je groei.

• Eens

Stemmen: 2 16,7%
  • Oneens

Stemmen: 8 66,7%
  • Weet niet

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Door de grote invloed van de anabolengebruikers heeft iedereen het maar over eten. Als je natural bent moet je eerst je stofwisseling op een natuurlijke manier aanjagen, haast iedereen vergeet dat voor het het gemak. Veel mensen houden niet van hard trainen...
Je ontkomt er nu eenmaal niet aan dat goede voeding ook onderdeel is van de sport. Juist de aas gebruikers zullen ermee weg komen om slecht te eten (ook inefficiënt trainen). Als naturel is het juist extra belangrijk om goed te eten EN hard te trainen.

Dit staat even los van @imnewhere. Of hij hard en zwaar traint weet ik niet. Dit is overigens ook wel erg subjectief (ook goed eten).

• Topic Starter Topic Starter
@Schwarzeneggertje Op basis waarvan trek jij de conclusie dat ik 'lam' aan het trainen ben? Vrijwel iedereen met wie ik spreek in de sportschool en mij ziet trainen, vindt het tegenovergestelde. Niet dat ik in absolute zin gigantische gewichten verplaats maar wel qua relatieve effort (RPE). En nogmaals, die zware compounds zitten normaal gesproken wel degelijk in mijn schema.

Je ontkomt er nu eenmaal niet aan dat goede voeding ook onderdeel is van de sport. Juist de aas gebruikers zullen ermee weg komen om slecht te eten (ook inefficiënt trainen). Als naturel is het juist extra belangrijk om goed te eten EN hard te trainen.

Dit staat even los van @imnewhere. Of hij hard en zwaar traint weet ik niet.
Je hebt nog steeds de volgorde verkeerd.

@Schwarzeneggertje Op basis waarvan trek jij de conclusie dat ik 'lam' aan het trainen ben? Vrijwel iedereen met wie ik spreek in de sportschool en mij ziet trainen, vindt het tegenovergestelde. Niet dat ik in absolute zin gigantische gewichten verplaats maar wel qua relatieve effort (RPE). En nogmaals, die zware compounds zitten normaal gesproken wel degelijk in mijn schema.
Je wilt toch niet ontkennen dat er in sportscholen lam wordt getraind door bijna iedereen? En bijna iedereen bereikt heel weinig,

Persoonlijk denk ik dat jij een serieuze sportman bent en behoorlijk je best doet, maar op de verkeerde manier (uitvoering van herhalingen, keuze van oefeningen en RPE, die zo te zien zowel te hoog als te laag is).

Wat stel je dan voor als oefeningen voor de beste man Schwarz? Rekening houdend met dat hij de rug rust wil (moet) gunnen.

Hoop discussie hier. Je zou een stuk geholpen zijn als die rug hersteld was en er netto een calorie overschot wordt bereikt. Geef het nog een beetje tijd.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat het schrappen van de big compounds die de onderrug belasten en het terugbrengen van de trainingsomvang de afgelopen weken nauwelijks verbetering hebben gebracht voor mijn onderrugklachten, heb ik vanochtend, na overleg met de fysiotherapeut, besloten de krachttraining voorlopig helemaal te stoppen. Het enige wat ik nog blijf doen is wandelen, om de rug wat los te maken en te houden. Hopelijk leidt dit tot verbetering.

Wat is voor jou “pijn” ? Echt pijn als in continue zenuw steken, oxycodon, tramadol of diazepam noodzakelijk? Of een kramp / steek, of een zeur rek/stijf gevoel?
ik heb geleerd dat pijn door iedereen anders ervaren wordt. Iets voelen of iets wat blijft zeuren is heel iets anders als dat het continue erin schiet en je op knieën en ellebogen naar je bed moet kruipen voor een spierverslapper.

Omdat het schrappen van de big compounds die de onderrug belasten en het terugbrengen van de trainingsomvang de afgelopen weken nauwelijks verbetering hebben gebracht voor mijn onderrugklachten, heb ik vanochtend, na overleg met de fysiotherapeut, besloten de krachttraining voorlopig helemaal te stoppen. Het enige wat ik nog blijf doen is wandelen, om de rug wat los te maken en te houden. Hopelijk leidt dit tot verbetering.
Sterkte man. Ik hoop dat je snel vooruit gaat!

Probeer dit eens.

Het was dus blijkbaar iets meer dan de "laatste stijfheid". Sterkte met het herstel.

Terug
Naar boven