- Waardering
- 22.485
Doet pijn om te lezen, zelfs na 4 nuchtere dagen...
Langs de andere kant dronken gezegd is nuchter gedacht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet pijn om te lezen, zelfs na 4 nuchtere dagen...
Thank you Sparks!
Ik heb je weer graag, deed pijn te lezen dat je denkt dat er een interventie nodig is.
Als alles goed loopt deze week 750ml op 7 dagen. Cruisen dus.Eerlijk, jouw alcoholgebruik lijkt me niet gezond. Maar je lijkt me verder een aardige kerel. En je resultaten afgelopen jaar zijn indrukwekkend qua transformatie.
Sowieso moet je het helemaal zelf weten. Ik ben geen moraalridder noch heb ik de wijsheid in pacht.

Zeker!Met een bicep pomp het weekend in! daar moet op gedronken worden.
![]()
Mijn favoriet... ik ben jaloers! Geniet ervan.Zeker!
Net begonnen.
![]()
Blend houtgelagerde Chardonnay met Savagnin.
Heerlijk spul.
Waar is mijn infuus!
Don't be jelly, just pop a bottle!
Ik begrijp deze zin niet.
Ik snap niet hoe je dit met smaak kunt drinken en binnen houden.
Reported.
Ik kijk het meteen na en tref de nodige maatregelen.
Best gewoon slotje op dit topic. Lijkt me het veiligst...Ik kijk het meteen na en tref de nodige maatregelen.
Een dame mag je niets weigeren.Best gewoon slotje op dit topic. Lijkt me het veiligst...
en dan kom je erachter dat t zomaar 90 kg was 
En lekker laten zwemmen he!

Goed idee.Nice train!
Stomme is dat als je t onbewust zou laden dat t dan vaak wel lukt en je denkt hoe kan 80 kg zo fucking zwaar zijn??en dan kom je erachter dat t zomaar 90 kg was
Kan je niet eerst 85 kg pakken?
En lekker laten zwemmen he!![]()
Op deze manier heb ik de 1ste keer 100kg gebonkst.Stomme is dat als je t onbewust zou laden dat t dan vaak wel lukt en je denkt hoe kan 80 kg zo fucking zwaar zijn??en dan kom je erachter dat t zomaar 90 kg was
![]()
Minder reps op het lagere gewicht. Probeer eens iets alsGoed idee.
Iets sneller verhogen.
Want na al die reps nog 4x6 draaien is best intens.
Net de maag wat gevuld en de keel gesmeerd.
... toch maar om me heen kijken en was echt alleen en wat doe je dan... na 20sec zitten...