- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat het net op tijd weer zal gezakt zijn voor de bbq.
Rust, dat ken jij ook zo goed hé?
Hoe gaat het nu met jouw blessure?
.
?
. Maar in het algemeen zit er verbetering in (traag maar zeker).Toch blijven volhouden met een niet al te hoog gewicht zou ik zeggen. En niet bang zijn dat de pijn in het begin een blessure is....legcurls zijn horror
kan ze zelf ook niet zonder te verkrampen, en dat heb ik al met 15 kg.
Hoeveel leg curls ervaring heb je al? Bij mij was het dramatisch slecht in het begin, kramp en spierpijn maar dat trok wel snel bij (maar toch een paar maanden).
legcurls zijn horror
kan ze zelf ook niet zonder te verkrampen, en dat heb ik al met 15 kg.
Ik heb ergens gelezen dat alcohol het zenuwstelsel ontspant, misschien kan je dat eens proberen te consumeren? Misschien helpt het voor je hamstrings
Kiné is zeker goed nieuws!Ja, super goed.
Welke van de twee?
Elleboog is dag per dag, ene dag beter dan de andere.
Vanaf dinsdag mag ik wel terug naar de kiné!
Lies gaat de goeie kant op... Gisteren wel moeten uitwijken voor een mountainbiker tijdens het wandelen en een verkeerde beweging gemaakt.
Dus vandaag weer iets meer last. Maar in het algemeen zit er verbetering in (traag maar zeker).
Ik volg pas 2 dagen heBen al enkele jaren bekend met de oefening.
De laatste 18 maanden zit ze er 1x per week minimaal in.

Zou dat niet meer de glute medius dan de hams zijn dan?Nu ik krijg het vooral bij splitsquat en lunges.
Het gevoel was vanaf de zijkant bips tot aan het begin waar de been biceps zich vormt.
Welkom alvast!Ik volg pas 2 dagen he
Zou dat niet meer de glute medius dan de hams zijn dan?
Kiné is zeker goed nieuws!
Lekker op de pijnbank...
En alle blessures nemen helaas zeer veel tijd in beslag.
Je hebt de mountainbiker toch een bitchslap vanop afstand verkocht?
!ThanksWelkom alvast!
Ja denk dat je dit goed hebt!
Dus dat zal even kalm zijn met lunges.
Gelukkig voelt het nog niet als een helse pijn.
Dus denk als ik gewoon blijf leg curls doen en even squat beweging en deadlift links laat liggen dat het wel goed komt.

Ja denk dit wel.Thanks
Vooral die unilaterale squats zijn echt zwaar voor glute medius. Curls kan je nog wel doen als dat het was lijkt me.
goed opgelet !