XXL Nutrition

Log Arturiano, Bulking

Ziet er netjes uit hoor art ;) gaat de goede kant op!

• Topic Starter Topic Starter
Haha dankjewel, ze zijn al wel gegroeid en daar ben ik zeer tevreden mee :P

Gaat goed hier :thumbs:

Ja haha even een vraag onderling misschien snapt iemand hier wat van , het gaat over mijn laptop toshiba satellite p50-a-127

ik kan de eerste 5 seconden bij het opstarten van mijn laptop , als ik het naar standaardinstellingen installeer, backlight aan en uti doen

maar daarna doet die het niet meer iemand advies of oplossing>

Je gaat in ieder geval met spiermassa vooruit. Gewicht wil maar langzaam zo te zien. van 58 naar 59,2 kg van juni naar nu is nog niet veel. Maar het komt. Dus doorzetten he!

Met je laptop. Kijk even naar je instellingen voor energie besparing. Kan zijn dat daar wat verkeerd staat.

Als je geen moeite hebt met een beetje vet opslaan, dan zou ik een eetschema maken die ruim (zo'n 800kcal) boven je onderhoud zit. En daarnaast, als het je lukt, ook nog eten wat er in je pad komt.

Dat extra gewicht is een grote motivatieboost, althans zo is het voor mij geweest. Daarnaast is het ook fijn om in de spiegel te kijken en geen plank meer te zien, maar iemand die nog wat vet op zijn lichaam heeft (Kunnen de meningen over verdeeld zijn, maar dit is mijn eigen ervaring). En van dat punt weer gaat cleanbulken, om niet door te slaan in je vet%. Zolang je maar niet boven de 15% uitkomt zal het dikke prima zijn ;)

Ja, maar mijn vetpercentage is niet alte laag, althans zo lijkt het ik heb er waarshijnlijk gewoon helemaal geen massa onder,
5 x 4 punts meting gedaan en elke keer rond de 8.7 - 9% dus dan moet het vast wel kloppen

Maar voor de rest ik eet nu rond 400 boven onderhoud en het gaat de goeie kant op

Training vandaag:
45 minuten baantjes gezwommen natuurlijk even rust en beetje handstand in water enzo maar wel veel banen gezwommen

Deze dag rekenen als training of rust dag?

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Hey Marina !! ja dat klopt, alleen was ik niet 58 kg ik was gezakt naar 57 kg dus toch nog 2,2 kg aangekomen :p

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Even een snelle vraag,

1. is tillapia echt lekker ik zie het veel eten maar nog nooit gehad

2. Waar kan ik het goedkoopst halen?

1. Tillapia is lekker, als wij bij ons thuis vis eten ( vaak 1x in de week ) is het vaak tillapia, soms zalm.
2. Volgensmij haalt mijn mams het bij de C1000, ik weet verder niets van de prijzen :o

En die marge van 400 mag in jouw geval best omhoog ;) Dan weet je zeker dat je er ruim boven zit. 9% is echt niet veel, als je aan het bulken bent is het normaal een paar %'tjes omhoog te gaan.

haha dat zeker, vroeger was ik er heel bang voor, maar nu niet echt meer, wil eerst bulken tot rond de 70-72 kg , en daarna cutten tot 67 kg ofzo met 9-10% vet, en zo weer doorbouwen,

En thanks ik zal vandaag wel even rondgaan bij winkels, ga het vandaag halen om het te proberen :D, alleen wel weinig vet, ik had meer verwacht, :P

Vettere vis kan je ipv zalm ook s makreel proberen. Tilapia wordt juist daarom veel gegeten.

OOw, ik kom juist altijd vet te kort , zal wel es makreel gaan halen haah :p

Maar toch maar vandaag eerst even tilapia proberen , zal later in de avond nog wel wat pindakaas eten voor de vetten :D

OOw, ik kom juist altijd vet te kort , zal wel es makreel gaan halen haah :p

Maar toch maar vandaag eerst even tilapia proberen , zal later in de avond nog wel wat pindakaas eten voor de vetten :D

Als je vetten te kort komt zou je ook een olijfolie door je shakes kunnen doen (125kcal per eetlepel) of pinda's samen met kwark voor het slapen gaan ;)

Pinda's is een goeie optie, maar wat voor etlepel heb jij?
125 kcal per eetlepel bij mij is een eetlepel olie 5 ml das 45 kcal ofzo :p

En ik faal weer, ipv tilapia heb ik pangasius filet gehaald -.- iemand daar ervaringen mee?

Pinda's is een goeie optie, maar wat voor etlepel heb jij?
125 kcal per eetlepel bij mij is een eetlepel olie 5 ml das 45 kcal ofzo :p

En ik faal weer, ipv tilapia heb ik pangasius filet gehaald -.- iemand daar ervaringen mee?

Eetlepel is 15ml toch en theelepel 5ml ofzo. En ik heb weleens pangasius filet gehaald, was wel al voorgekruid dus hoefde alleen maar in de pan op te warmen :D

Ow, ik heb het laatst nog gemeten, ik denk dat ik dan redelijk kleine eetlepels heb :p

nou wacht even het was 5 gram, via de weegschaal dat is zeker ook een verschil of niet? 5 gram = hoeveel ml?

Ow, ik heb het laatst nog gemeten, ik denk dat ik dan redelijk kleine eetlepels heb :p

nou wacht even het was 5 gram, via de weegschaal dat is zeker ook een verschil of niet? 5 gram = hoeveel ml?

Gewoon 3 van die lepeltjes olijfolie nemen dan zit je wel goed :p

Het komt niet heel nauw hoor, soms heb ik ook iets meer dan 1 eetlepel omdat ik dan te hard schenk met die fles :o

maakt ook niet veel uit , ik hou alles bij via myfitnesspall dus zo erg is het niet :p

Homemade shake 1000kcal

Dit drink ik als ontbijt, of als het even niet uitkomt als ontbijt dan drink ik het na schooltijd.

Elke dag dus wel een shake, dan zit je sowieso wel goed voor je kcal, als je de rest van de dag normaal eet :rolleyes:

Ja haha , maar er is 1 groot probleem, ik verheug me als de gek op me ontbijt om me havermout te eten :p dus dat ga ik niet inwisselen voor ee nshake :p

Hier zit ook havermout in? :D

Dan zou je dit na school kunnen drinken.

Vanavond eet ik soep, er blijft sowieso soep over en dat eet ik dan morgenochtend met een paar sneeën brood en kaas/vleeswaar. Dan drink ik die shake gewoon na school ;)

Terug
Naar boven