Fitness Seller

Log KaLe

• Topic Starter Topic Starter
Borst + triceps

Flat benchpress
10x80
8x100
4x120 :mad: was toch weer even wennen na een aantal maanden niet flat gepressed te hebben.. op het moment pak ik close grip meer haha :D

Incline smithpress
10x80
8x100
4x120

Crossovers
10x40
8x45
8x50

Incline cable flyes
8x30
8x30
8x30

Decline triceps extension
8x50
6x60
4x60

Rope extension
12x20
12x25
12x30

Cable crunch
12x50
12x50
12x50

Cardio
25 minuten fietsen
10 minuten helling wandelen

opmerking: die elleboog speelt op het moment wel erg op. Voel de pijn nu door mijn hele elleboog. Oppassen geblazen dus..

Waar speelt je elleboog op? binnen op buitenkant?

Yzord zei:
Waar speelt je elleboog op? binnen op buitenkant?

Eerst binnenkant (waardoor ik dacht met een golfelleboog te maken had), maar nu ook in het "midden". Het puntje waar je iemand een flinke optater mee kan geven ;) :D

Borst heeft wel een flink krachtsverschil met je rug, imho... Geven je tris het op of is het de borst zelf? Nou moet ik wel toegeven dat je rug niet zou misstaan met een TakLift-naamplaatje erop ;) maar viel me ineens op...

Ik natuurlijk weet niet of je expres wat lichter hebt getraind ivm die elleboog... Sterkte daarmee, dude...

KaLe zei:
Kun je je trainingen niet aanpassen? Zonde zo'n terugval naar 65 kg :(

ach ik ga gewoon beetje cardio-en.. goed voor me geblesseerde pezen. en een terugval naar 65 kg boeit me geen ****.. ik weet dat t na een half jaar alweer zowat terug is naar 75+ :D

maar ik zie wel of ik tot de 65 kg ga.. volgende week 3x per week weer rustig trainen en dan zien we wel hoe t verloopt.

mijn tip voor je elleboog: KAPPEN met zwaar trainen...

ziet er sterk uit kerel maar pas op met die elleboog bles zit ik een klein hoekje succes

uncLez zei:
Borst heeft wel een flink krachtsverschil met je rug, imho... Geven je tris het op of is het de borst zelf? Nou moet ik wel toegeven dat je rug niet zou misstaan met een TakLift-naamplaatje erop ;) maar viel me ineens op...

Ik natuurlijk weet niet of je expres wat lichter hebt getraind ivm die elleboog... Sterkte daarmee, dude...

Ik heb een aantal maanden niet meer flat gepressed. Mijn max is 4x130. Maar ik ben gewoon zwak op de grote 3 (DL, SQ en BP). Nevenoefeningen ben ik gewoon sterker in. Persoonlijk denk ik dat mijn voorste schouderkoppen het begeven. Triceps zijn goed sterk, die zijn het niet. Borst is ook vrij sterk (mijn max. incline flyes is 6x40). Of mijn techniek zuigt gewoon zwaar. Het ligt me gewoon niet :)

Ik had een paar weken geleden ook wat last van mijn elleboog en aanhechtingen. Waarschijnlijk doordat ik met de bench teveel drukte uit mijn elleboog. Oplossing voor mij was, tussen de sets veel rekken, goede warmingup, biceps en triceps beetje pompen alvorens je gaat beginnen, proberen wat meer uit je borst te drukken waardoor je de armen wat ontziet (maw iets terug in gewicht). Als je echt een blessure daar krijgt dan ben je echt zwaar de lul. Imo even wat gas terug nemen.

KaLe zei:
Ik heb een aantal maanden niet meer flat gepressed. Mijn max is 4x130. Maar ik ben gewoon zwak op de grote 3 (DL, SQ en BP). Nevenoefeningen ben ik gewoon sterker in. Persoonlijk denk ik dat mijn voorste schouderkoppen het begeven. Triceps zijn goed sterk, die zijn het niet. Borst is ook vrij sterk (mijn max. incline flyes is 6x40). Of mijn techniek zuigt gewoon zwaar. Het ligt me gewoon niet :)

Hehehe, het was geen commentaar ofzo... Je gewichten voor borst liggen redelijk in de buurt van de mijne (op die incline flies na dan :eek:), terwijl je rug-gewichten bijna het dubbele zijn ofzo, vandaar dat het me gewoon opviel :)

uncLez zei:
Hehehe, het was geen commentaar ofzo... Je gewichten voor borst liggen redelijk in de buurt van de mijne (op die incline flies na dan :eek:), terwijl je rug-gewichten bijna het dubbele zijn ofzo, vandaar dat het me gewoon opviel :)

Ik vatte het ook niet als slecht commentaar op hoor ;) Je hebt ook gelijk. Ik had in vergelijking met de rest toch zeker 160-180 moeten drukken.

KaLe zei:
Eerst binnenkant (waardoor ik dacht met een golfelleboog te maken had), maar nu ook in het "midden". Het puntje waar je iemand een flinke optater mee kan geven ;) :D

Heb je de rek methode al geprobeerd?

Benen + kuiten + tibia

Squat
10x60
10x60
8x100
8x140
4x180 (had de veiligheid stangen een tikje te hoog gezet dus bij de 5e tikte ik deze aan. fail dus. Zaten er 6 in denk ik.
3x180

Frontsquat
10x60
8x80
6x100 (op!)

Pullthrough
12x50
10x60
8x70

Lying legcurls
12x30
10x40
7x50

Tibia raise op de legcurlmachine
12x15
12x15
12x15
12x15

Legpress calveraises
12x200
12x200
12x200
12x200

Standing calves (ultra strict)
12x80
12x80
12x80
12x80

Opmerking: God wat baalde ik van die squat. Ging zo soepel en lekker, tik je die stangen aan :( Squats waren wel onder parallel. Ietwat bij mijn vorige 4x180 pr niet helemaal ging. Dus toch een beetje een pr dit keer :p

Hehe een beetje pr!
Klasse Kale!

nice 1.

jep nice squats kerel

die pull trough houdt ie erin hoor! toch nog wat nuttigs over gehouden aan ze ub/lb tijd! lol

Terug
Naar boven