- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frenkpie zei:tis wat die blessures he? ik dacht eerst ook altijd dat ik onverwoestbaar was.. maar nu ben ik er op de hard way achtergekomen.
ik ga btw iets nieuws proberen, aangezien ik niet kan beulen maar wel kan cardio-en ga ik nu 3-4x per week veel cardio doen en ik ga cuttendroogtrainen naar de 65 kg en dan als me blessures zijn hersteld bulken als een maf en 20 kg massa kweken
![]()
![]()

Nog steeds pr's! Heerlijk weer zo'n vooruitgang 
Smoothmold zei:Dumbbellrow (met EZ-bar)Wat is dat voor oefening?
Gefeliciteerd met je pr's![]()
). en dat is te licht voor dumbbellrows. Dus ik laad een EZ-bar vol en ga daarmee rowen, net als met de dumbbell
Het is even wennen met balanseren, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt, rowt het fantastisch 
KaLe zei:BOR is gewoon de standaard bentover row met ol.stang idd en die dumbbellrow is gewoon dumbbellrow (dus zagen met bankje), maar dan met ez...
Heavy shit!!Dat heb je van mij afgekekenKaLe zei:Nou.. we hebben maar dumbbells tot 40kg.. (nog wel). en dat is te licht voor dumbbellrows. Dus ik laad een EZ-bar vol en ga daarmee rowen, net als met de dumbbell
Het is even wennen met balanseren, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt, rowt het fantastisch
![]()

Buffster zei: