MuscleMeat

Log KaLe

heb je voor je elleboog al eens push downs geprobeerd?

licht gewicht nemen en daar setjes van 20 herhalingen mee pakken.

wordt gedaan in de pl-wereld om elleboog blessures te voorkomen en er van op te knappen.

Kale kleine etter dat je er rondloopt. Heb ik mijn BOR wat opgevoerd ga je ook weer verhogen :)
Wacht maar manneke.

(jij hebt wel een voordeel t.o.v. mij door je kleine lengte, korte armpjes enzo)
JK ;)

BTW: maar 1 biceps oef?

• Topic Starter Topic Starter
jimi zei:
je bent echt een beest kale en dat nog wel in de cut hoe gaat het verder met droog trainen hoeveel ben je al kwijt succes verder toegewenst

Zo'n 1,5 a 2 kg nu. Je begint het in mijn gezicht te zien en mijn broeken beginnen wat losser te zitten bij mijn middel. En mijn onderarmen worden droger. Gaat de goede kant op dus.

chunky zei:
heb je voor je elleboog al eens push downs geprobeerd?

licht gewicht nemen en daar setjes van 20 herhalingen mee pakken.

wordt gedaan in de pl-wereld om elleboog blessures te voorkomen en er van op te knappen.

Pushdowns doe ik erg regelmatig. Zal eens wat meer herhalingen pakken ;)

RichardV zei:
Kale kleine etter dat je er rondloopt. Heb ik mijn BOR wat opgevoerd ga je ook weer verhogen :)
Wacht maar manneke.

(jij hebt wel een voordeel t.o.v. mij door je kleine lengte, korte armpjes enzo)
JK ;)

BTW: maar 1 biceps oef?

Whoehoe!!

mwah.. 2, alhoewel... de hammer is meer voor de brachialis.

Maar ik heb ook een aparte armen dag per week, dan is het volume hoger.

KaLe zei:
Whoehoe!!

mwah.. 2, alhoewel... de hammer is meer voor de brachialis.

Maar ik heb ook een aparte armen dag per week, dan is het volume hoger.

Maar waarom doe je dan niet alleen 1 aparte armen dag.
Je klaagt steen en been over je biceps:D . Misschien doe je wel teveel;)
(klagen met 46 cm, terwijl je maar 1.70 m lang bent, hoe is het mogelijk :D )

RichardV zei:
Maar waarom doe je dan niet alleen 1 aparte armen dag.
Je klaagt steen en been over je biceps:D . Misschien doe je wel teveel;)
(klagen met 46 cm, terwijl je maar 1.70 m lang bent, hoe is het mogelijk :D )

Helaas blijkt dit toch 45cm te zijn .. :( (wel na een halve week niet trainen en griep).

Maar dit werkt super voor mij. 2 keer per week. Ik heb er een cm aangegaind in een korte tijdspanne...
Met mijn biceps zit het wel snor, maar mijn triceps lopen achter (zeker niet qua kracht..). Begint wat meer volume in te komen.

KaLe zei:
Helaas blijkt dit toch 45cm te zijn .. :( (wel na een halve week niet trainen en griep).

Maar dit werkt super voor mij. 2 keer per week. Ik heb er een cm aangegaind in een korte tijdspanne...
Met mijn biceps zit het wel snor, maar mijn triceps lopen achter (zeker niet qua kracht..). Begint wat meer volume in te komen.

Laat me raden. Zeker veel compound werk als dippen en bench press?
Ga maar eens isoleren!!:D

KaLe zei:
Zo'n 1,5 a 2 kg nu. Je begint het in mijn gezicht te zien en mijn broeken beginnen wat losser te zitten bij mijn middel. En mijn onderarmen worden droger. Gaat de goede kant op dus.

Hoelang ben je bezig met cutten?

RichardV zei:
Weet je welke mijn grootste triceps bouwer is:

Lying one arm triceps extensions. Werkt super imo.

Die vind ik persoonlijk echt vreselijk uit te voeren. Ik prefereer liever tatepresses.

KaLe zei:
klinkt goed kerel ga zo door hoelang ben je nu bezig

staat 1 reply boven je ;)

oke dan super 2 kilo in 2 week dat is echt oke

KaLe zei:
Die vind ik persoonlijk echt vreselijk uit te voeren. Ik prefereer liever tatepresses.

WTF is een tatepress nu weer? (ik ben te lui om het op te zoeken).
En vreselijk om uit te voeren? Met een dumbel? Is mijn favo!:D

Dat is een bout oefeningen. Ik laat hem naast mijn hoofd zakken met mijn bovenarm in continue verticale stand. Alleen mijn onderarm beweegt naar mijn hoofd toe.

Deze oefening zou ik niet proberen ;)

Terug
Naar boven