- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frenkpie zei:je bent er goed mee bezig kalevolhouden.. en op die lies letten man ! misschien fysio 1x per week om je lies te frictioneren?

zendur zei:Bij maaltijd 4 ,je pre workout en bij je post KT neem je dan geen melk erbij? Of neem je dat allemaal met water? Dus bij die shake's en je brinta.

KaLe zei:Het is even wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, rowt het best lekker
Shrugs heb ik met 2 olympic bars gedaanEenmaal uit evenwicht en je gaat goed fout hehe. Maar heb je ze lekker in evenwicht, dan is het een gruwelijke oefening
![]()
Het lijkt me een hel, gelukkig hebben ze bij ons nog dumbbells van 70KG liggen, want met die EZ bars kan gewoon niet lekker trainen volgens mij.KaLe zei:Het is even wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, rowt het best lekker
Shrugs heb ik met 2 olympic bars gedaanEenmaal uit evenwicht en je gaat goed fout hehe. Maar heb je ze lekker in evenwicht, dan is het een gruwelijke oefening
![]()
nofear train! zei:we hebben best veel hetzelfde Kale, k*t bench presses, sterke rug.
alleen ben jij sterker natuurlijk
jammer van die bench, het ging bij mij maandag ook extreem k*t, ongeveer hetzelfde als bij jou, met moeite 6x100

builderB zei:hoe zit het met de flexibiliteit in en rondom je heupen?
gruwelijk veel rugproblemen hebben daarmee te maken (mn door een verkeerde stand van het bekken en daardoor een verkeerde stand van de ruggegraat -> mechanisch minder gunstig voor die 'anti-zwaartekracht spieren' langs je ruggegraat -> PAIN.
ohw ja: goede progessie zo te lezen: keep it up!
KaLe zei:
dat niet maar ik heb wel dun gezaaid haar, wat veel gel erin en mn hoofdhuid schijnt er doorheen.