XXL Nutrition

Log KaLe

• Topic Starter Topic Starter
broer.... :roflol:

toch own je me zwaar op de squats :(

hmmm... nee wel een oud collega. Zat wel een kronkel los.

:roflol: :roflol:

Even ontopic,. Ik begin echt droger te ogen. Defenitie komt door whoehoe. Mijn rug lijkt wel een wegen kaart ! (als je het zwembandje wegdenkt :( ) :) Adertjes beginnen licht door te komen. Het gaaaat lekkerrr

mooi dat te horen broer, hoeveel weeg je nu, hoeveel % denk je dat je gezakt bent, hoe zit het met vochtretentie?

94 kg nu. Maar ik merk ook wel aardig wat vochtverlies. Minder carbs, dus dat is logisch. Ik gok tussen de 12 en 14%, gok ik he. Het vet rond mijn middel is nog flink aanwezig, terwijl de rest droger word. En mijn benen ook. Daar begint gewoon lichtelijk de definitie door te komen.

Benen + kuiten

Squat (diep!)
25x100
25x100
20x100

Close stand legpress
25x150
25x150
25x150

Lying legcurl
12x30
10x40
7x50

Ham glute raise (met afzet)
10xBW
10xBW
10xBW

Tibia raise (op lying legcurl)
15x15
15x15
15x15

Seated calves
15x50
15x50
15x50

Standing calves
12x100
12x100
12x100

opmerking:
Goeie genade wat ging ik fout zeg.. haha. Ik ging bijna tegen de vlakte, kreeg kramp in mijn kop/achter mijn oog, kotste bijna de hele boel onder... lijkbleek volgens al die gasten daar.. En nu pijn in mijn benen. Love to shock whehe :D

moet vrij zuur zijn die 25 reps, netjes.

naar welk bf wil je ongeveer?

vergeet trouwens de verjaardag van neef paul niet volgende week

Heel zuur. Ik kreeg kramp in me kop, nu nog steeds koppijn. Moet ik wel mee uitkijken. :(

BF.. pff.. ik zie wel. Iig lekker droog. Ik kan wel weer zeggen 6-8%, maar als ik er bij 9 knetterdroog bij sta laat ik het daarbij. Ik zie wel hoever ik kom ;) Het werpt iig al z'n vruchten af :)

shit paul ben ik bijna vergeten. Ik zal het even op mijn kalender zetten!

Hehe,
ik ga binnenkort ook eens een German Volume tussendoor gooien. Lekker als schok in de cyclus effe 10 x 10-rep supersets :D

Als dat geen kotsen wordt :lifter:

Schouders + traps

Seated frontpress (smith)
8x60
8x80
8x100(pr)

Front raises (handpalmen naar binnen)
12x18kg
12x18
12x18

Side raises
30x14kg
30x14
30x14

Face pulls
25x50kg
25x50
25x50

Shrugs met 2 olympic barbells
12x65 (per hand)
12x75 (per hand)
10x85 (per hand) pats... nek verrekt. kappen dus helaas

cardio
25 minuten fietsen
10 minuten threadmill

opmerking;
okee, dit is dus flink k*t. Vorige week met de smithlegpress had ik een verekking in mijn buikspier. Blijkt dus dat ik aanhechtingen van de buikspieren (in)gescheurd heb. Het straalt in ieder geval nu helemaal door naar mijn hele linkerkant. Ademen doet verrot pijn en dus oefeningen helemaal. Gaat lekker met die blessures :( Vandaar ook die highreps mij sommige oefeningen, omdat zware gewichten daarbij echt niet gaan.

Damn, sterkte, man!

Misschien hangt het feit dat je rug en buik zo kort na elkaar gaan wel samen?

uncLez zei:
Damn, sterkte, man!

Misschien hangt het feit dat je rug en buik zo kort na elkaar gaan wel samen?

Die rug heb ik wel vaker last van. Het komt en gaat weer. Maar idd, vaak gaan blessures wel samen, omdat je natuurlijk automatisch gaat corrigeren.

Hmm bro, blessures sucken. Maar hoe kan je in set 3 shrugs jenek verrekken? Teveel rust ertussen?

Yzord zei:
Hmm bro, blessures sucken. Maar hoe kan je in set 3 shrugs jenek verrekken? Teveel rust ertussen?

waarschijnlijk toch vanwege die blessure aan me buik. Ten eerste moet je al enorm stabiliseren omdat je shrugt met 2 olympische stangen, plus dat je erg op je buik let. Tja, dan schiet ie erin. Maar ook dat heb ik vaker en met een beetje masseren gaat het snel weer over. Meestal een paar dagen last van.
Ik moet me maar eens volledig laten masseren en kraken denk ik. Alles is zo stijf als wat.

hmm, ik wens je veel herstel ineens.

dank :)

Terug
Naar boven