XXL Nutrition

Log KaLe

• Topic Starter Topic Starter
armen

BW dips

12xBW
10xBW+15kg
8xBW+25kg
6xBW+40kg (pr)

Flat tatepresses
12x20
10x24
10x28

Reversed press down
12x40
10x40
10x40

ezbarbell curl
8x60
8x70
4x80 (pats.. au me rug :( )

Posing cable curl
10x40
8x45
6x50

Concentrations curl
8x20
8x20
6x20

Cardio
25 minuten fietsen
10 minuten threadmill

opmerking:
ik ben bang dat ik toch een stapje terug moet nemen met die klote blessures en even mijn ego opzij zetten :( ben geen voorstander van licht trainen in de cut vanwege spierverlies, maar beter dan dat ik weken/maanden thuis zit..

Damn gaat beetje veel mis precies... Zou zo vlug mogelijk es alles laten controleren. Succes.

PS: highrep squatten is ziek hé? :D

Vandaag heel licht en superstrict getraind ivm met mijn onderrug en buikspier. Wel een lekkere pomp.

pulldown
8x80
8x90
8x100

reversed grip pulldown
8x80
8x90
6x100

seated row
8x100
8x100
8x100

one arm high row
8x40
8x40
8x40

Hyperextensions
15xBW
15xBW
15xBW

Dumbbell curl
8x20
8x24
8x28

Rope hammers
10x60
8x70
6x80

cardio
25 minuten fietsen
15 minuten threadmill

cardio 5 minuten opgevoerd vanaf deze week.

vrij softe training maar dat kan nooit kwaad, is alleen goed voor de afwisseling

mjah, kon achteraf wel wat zwaarder, maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen. Straks zit ik een half jaar thuis met die blessures.

incline bench
8x80
8x90
5x100 ???

chestpress
10x100
8x120
6x140

crossovers
8x40
8x45
8x50

pressdown
12x50
10x60
10x60

incline tatepresses
8x24
8x24
8x24

Cardio
40 minuten

Die bench word een steeds vreemder verhaal.. Moet wel zeggen dat ik niet echt lekker warm was te krijgen. Ging erg stroef. Ik ga voor de gein volgende week eens beginnen met isolatie en dan de bench.

Vaag dat die incline BP niet ging, misschien gewoon ff rustig aan doen, ook ivm je blessures.

K*t dat die inclines niet goed willen lukken. Ik ben er zelf ook heel slecht in, scheelt bij mij ook 20kilo met flatbench???

Laat je je kcals niet te snel zakken? Heb ik ook gedaan in mijn cut en daardoor ben ik ook veel kracht verloren en had ik ook steeds last van kleine pijntjes.

mn bench word ook steeds slechter Kale, zelfs lichte irritatie in mn linker voorste schouderkop

die tate presses zijn wel goed sterk, dus aan je tri's ligt het zowieso niet.

schouders een minder sterk punt of niet?

sterke man die kale ;)

Het zit je niet echt mee he. K*t is dat zeg, vooral in de cut ( woordspelling. haha..:zzz: )
Ik wens je snel herstel toe. Want ik wil een shredded beast zien binnenkort :D

Buffster zei:
Laat je je kcals niet te snel zakken? Heb ik ook gedaan in mijn cut en daardoor ben ik ook veel kracht verloren en had ik ook steeds last van kleine pijntjes.

ik zit 200kcal onder onderhoud. Hele tijd op onderhoud gezeten, toen een hele tijd op 3000kcal en nu sinds 2 weken op 2800kcal. Dus daar kan het niet aan liggen.

chunky zei:
die tate presses zijn wel goed sterk, dus aan je tri's ligt het zowieso niet.

schouders een minder sterk punt of niet?

Voorste koppen zijn niet je van het nee. Alhoewel de frontpressen en dumbbellpressen zeker niet zwak zijn. Maar ik heb dus wel het gevoel dat ik teveel met mijn schouders druk. Dumbbells zijn een wel een goede oplossing, alleen bij ons gaan ze maar tot 40. Laatste keer dat ik in een andere gym dumbbellpress deed, pakte ik ze incline 6-8 keer met 50kg. Dus met dumbbells kan ik gewoon beter overweg. Alleen die gym is k*t, dus daar ga ik niet heen.

RTonino zei:
Het zit je niet echt mee he. K*t is dat zeg, vooral in de cut ( woordspelling. haha..:zzz: )
Ik wens je snel herstel toe. Want ik wil een shredded beast zien binnenkort :D

thanks oud ;) :)

nofear train! zei:
mn bench word ook steeds slechter Kale, zelfs lichte irritatie in mn linker voorste schouderkop

Mijn rechter voorste kop zeurt ook. Mischien zijn we echt broers haha, we hebben constant dezelfde problemen :D

Terug
Naar boven