XXL Nutrition

Log KaLe

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Vandaag ook even licht getraind

Legpress
12x100
8x150
8x200
8x250
8x300
8x350

Full front squat
8x60
8x80
6x100 (lichte pijn in onderrug, dus gestopt)

one leg legextension
12x30
12x30
12x30

Ham-glute raises (met afzet)
10xBW
10xBW
10xBW

Lying legcurl
12x30
12x30
12x30

Tibia raise
15x15
15x15
15x15

Standing calves
12x100
12x100
12x100

seated calves
12x50
12x50
12x50

cardio
40 minuten

even licht getraint

6*100 front squat :eek:

netjes gozer. gaat lekker.

KaLe zei:
mjah, kon achteraf wel wat zwaarder, maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen. Straks zit ik een half jaar thuis met die blessures.

Ik zie dat je de ene blessure na de andere krijgt.. en de oude zijn nog niet eens genezen..maar gelukkig ben je al aan t minderen met die monster gewichten.

btw. ik heb ook 8 maanden thuis gezeten.. en train nu nog maar 2x per week vrij licht.

ik ga vanaf volgende week ook 1x pw zwemmen, schijt goed te zijn voor herstel :)

Frenkpie zei:
Ik zie dat je de ene blessure na de andere krijgt.. en de oude zijn nog niet eens genezen..maar gelukkig ben je al aan t minderen met die monster gewichten.

btw. ik heb ook 8 maanden thuis gezeten.. en train nu nog maar 2x per week vrij licht.

ik ga vanaf volgende week ook 1x pw zwemmen, schijt goed te zijn voor herstel :)

?? :D

Tja, wat ik al eerder aangaf is dat als je 1 blessure hebt, je gaat corrigeren met je lichaam om geen pijn te hebben, dan klapt er een ander erbij. Beter gaat mijn aanhechting van de buikspier iets beter. Tenminste ik heb er vandaag vrij weinig last van gehad. Herstel gaat dus vrij snel. Me rug doet ook minder pijn, maar ik hou het nog wel even rustig.

Frenkpie zei:

Het minderen van gewichten is een voorbode van spierverlies in de cut. Ik zou eerder het volume (sets, frequentie) willen verlagen dan de intensiteit (gewicht*reps).

En herstellen op een tekort aan calorieen is ook al zo'n opgaaf. Misschien is het aan te raden om een rustweek in te lassen (qua dieet en misschien ook wel qua belasting).

wazzup zei:
Het minderen van gewichten is een voorbode van spierverlies in de cut. Ik zou eerder het volume (sets, frequentie) willen verlagen dan de intensiteit (gewicht*reps).

En herstellen op een tekort aan calorieen is ook al zo'n opgaaf. Misschien is het aan te raden om een rustweek in te lassen (qua dieet en misschien ook wel qua belasting).

Ik train nog wel zwaar, alleen minder zwaar. Ik concentreer me beter op de beweging, maar pak gewoon wat minder gewicht. Het is niet zo dat ik een beetje sta te lanterfanten met babygewichten. Het volume heb ik al verlaagd.

nette training kerel een keer wat mindervolume is ook wel eens lekker of niet dan:D

Smith shoulderpress
8x60
8x80
7x100

frontraises (handpalmen naar binnen)
10x20
10x20
10x20

Wide grip upright row
10x50
10x50
10x50

Cable side raises
12x20
10x25
8x30

reversed cable flyes (staand)
12x30
10x35
10x40

Behind the back shrugs in smith (strict)
12x140
10x180
10x220

Cardio
40 minuten

opmerking;
weer lekker licht getraind vanwege mijn onderrug. Vrijwel geen last gehad van mijn aanhechting van de buikspier. Dat gaat goed dus. Nu even mijn rug laten genezen en ik kan weer knallen.

voordat ik je comments las dacht ik kale had vandaag niet zo'n zin:D.. maar onderrug en buik wees er voorzichtig mee.. als het weer lekker aanvoelt gewoon weer hardcore knallen.. wat is je bf op dit moment?grts

waarom doe je die up right altijd wide grip?

punani zei:
voordat ik je comments las dacht ik kale had vandaag niet zo'n zin:D.. maar onderrug en buik wees er voorzichtig mee.. als het weer lekker aanvoelt gewoon weer hardcore knallen.. wat is je bf op dit moment?grts

ik gok tussen de 12 en 14

BW dips

12xBW
10xBW+25kg
4xBW+50kg (pr) + 12xBW

One arm dumbbell extension
12x14
10x18
8x22

One arm cable extension
10x30
10x30
10x30

Seated dumbbell curl
8x22
8x26
6x30

Concentration curl
8x20
8x20
8x20

Reversed cable curl
10x40
10x40
10x40

cardio
40 minuten

opmerking; au, k*trug. Toch wel lekker gedipt!

Er al eens aan gedacht om op een lager volume programma te trainen kale ? Helpt enorm aan blessures en kwaaltjes als je je volume drastisch omlaag gooit.
Bovendien heb jij volgens mij zeer veel potentieel dat er sneller zal uitkomen met een andere trainingssT

Chins
10xBW
8xBW
6xBW+10kg + 6xBW

Straight arm pullover
12x60
10x70
10x80

Seated row
12x100
12x100
12x100

One arm high row
12x40
12x40
12x40

Toen voorzichtig proberen te deadliften en *PATS weer door mijn rug met opwarmen.

Het voelt nu wel heel ernstig. Kan nauwelijks meer lopen en ademen als ik sta. Als het morgen nog zo heftig is, ga ik onmiddelijk naar de dokter.

Cardio
40 minuten (ligfiets gaat nog wel).

Succes met je herstel bro!

klinkt net als mn blessure in dec05, voelde helemaal fout en kon nauwelijks meer lopen een tijdje erna
snachts in bed knakte er iets en kon ik mn benen weer beter bewegen, daarna nog een paar weken last van gehad

Misschien is het een idee er eens ff een maandje tussen uit te gaan om jezelf te fixen ;).

Tja, dat is het grote probleem. Ik zit midden in de cut..

Terug
Naar boven